#Chronisch ziek zijn/B's#Living#Live#withFibro/Fibromyalgie

B’s#life#with#fibro: Besef je eigenlijk wel hoe Sterk je bent?

 

chronic-pain-warrior


HEY YOU!!°


 

Je mag best trots zijn op jezelf.

Dat ben ik ook.
Waarschijnlijk heb je er niet eens echt bij stilgestaan maar elke seconde pijn hebben en dan toch uiteindelijk zoveel mogelijk van je dagelijkse dingen voor elkaar krijgen?
Hey! Daar is veel kracht voor nodig hoor! (I’m just saying.)
Nee, ik heb het niet over fysieke kracht maar over mentale kracht!

Daar wou ik even op focussen Today…

Ken je die gevoel dat je aan het einde van de dag uitgeteld op de bank zit met veel pijn en doodmoe maar toch tegelijkertijd met een zeer tevreden gevoel omdat je toch een aantal dingen voor elkaar  hebt kunnen krijgen?

Het vergt veel concentratie en mentale kracht van ons elke dag opnieuw.
Het gekke is dat het ons over het algemeen ook nog eens prima lukt.(Gelukkig maar,toch?)

Zolang het realistisch en fysiek haalbaar is.

But anywaysss…

Vandaag wou ik even bij stil staan dat jij, jij en jij! 

Het supergoed doet!
Alle chronisch zieke mensen die te maken met ME/CVS Fibromyalgie etc.°

 

Allemaal verdienen jullie today het Gouden schouderklopje !


Oh Yesss! Schouderklopje voor onszelf!°


 

Desondanks er verschillende soorten chronische ziektes zijn hebben we toch superveel  met elkaar gemeen qua beleving & the struggle.

Elke dag opnieuw door alle pijn heen alsnog een mooie dag van zien te maken en je dagelijkse dingen en je doelen willen bereiken is niet niks!
En wie kan ons nou in het zonnetje zetten dan wij zelf?
After all, weten wij wat we dagelijks voelen en ervaren en de moeite die we dagelijks moeten doen.

Wij weten hoe we onszelf als het ware over de pijn heen dragen.
En niet alleen dat ook de onbegrip waarmee we dagelijks te maken krijgen ik bedoel het is best veel to deal with.

“Desondanks dat je er misschien tegenop zag om vandaag het één of ander te doen omdat het fysiek zoveel inspanning van je vraagt is het je uiteindelijk gelukt om je doel(en) van vandaag te bereiken !!
Congratz!!”

Nu ik het er zo over heb denk ik zelf terug aan mijn doelen die ik vandaag heb kunnen bereiken. Ik ben tevreden.
Het geeft je toch het gevoel dat je je chronische ziekte weer eens goed heb laten zien wie vandaag de baas is!
(Al was maar even.)

En maybe lukt het ons morgen weer opnieuw.

Wat is het fijn om dat gevoel van overwinning te voelen.

Het is en blijft een onbeschrijfelijk gevoel !

Maybe heb jij die gevoel vast en zeker gisteren nog   ervaren dat je aan het einde van je dag terug denk aan wat je allemaal voor elkaar hebt kunnen krijgen desondanks je fysieke gesteldheid.


I am Proud off you!°


 dd7ac825d60ee511b2960a10a05500a5

Blijf doorzetten en maak er per dag het beste van!

Is het je vandaag niet gelukt?

Don’t worry

Tommorow

 is

 Another day!

Liefs,

PicsArt_03-03-05.57.37

