#Sharing MyReality Story/Nieuwe Topics

my#life#with#fibro : Yes! Yes! Yesssss! I did it!

yes-i-did-it-no-im-not-sorry-and-yes-i-will-do-it-again-quote-1

 

Yes! Yes! Yessssss! B Did it!

 

 

Mijn Beste Bloglezers,

Vandaag wil ik met jullie delen hoe blij ik ben dat ik mijn grote missie voor deze maand heb kunnen bereiken.

Ik heb maanden ervoor in spanning gezeten en weken ervoor moeten rusten.

Dagelijks vroeg ik mezelf af  hoe ik er op die dag fysiek aan toe zou zijn. Nou eindelijk weet ik het!


“Het is me GELUKT!!!! 

Yay

I did it!!!!”


 

Zoals je misschien al had gemerkt heb ik de afgelopen weken niet veel nieuws gepost.

Ik had namelijk drukke mooie spannende weken achter de rug voor een speciale en super mooie dag. Ik hou mijn privéleven graag privé. 

En dus kan ik niet vertellen wat precies er zo mooi en spannend was. (Niet cool i Know …maar ja.)

Maar als je me persoonlijk kent dan weet je het wel waar ik het over heb.

Wat ik wel met jullie wil delen is het gevoel die je ervaart als je iets voor elkaar krijgt.

Van te voren kun je het niet weten of je het wel of niet fysiek zult gaan halen. Het enige wat je kunt doen is inschatten en voldoende rust nemen. En natuurlijk hopen Yep … blijven hopen.

De contante spanning en het focussen op een bepaalde datum waarvan je geen idee hebt of je fysiek dan oké genoeg bent is spannend!

Zoals je al inmiddels hebt gelezen is vooruit te plannen no option voor chronisch zieken laat staan maanden van tevoren plannen.

En natuurlijk als je in dezelfde schuitje zit als ik begrijp je me helemaal.

Dit was iets super belangrijks en speciaal super speciaal! Dus het moest wel maanden vooruit gepland worden. 

“Ik ben zo Happy dat ik het voor elkaar heb gekregen.”

Natuurlijk voelde ik tussen alles door natuurlijk mijn pijnen en bereikte ik fysiek op een gegeven moment mijn limiet.

 Maar de vreugde en het stralen van één van de speciale personen in mijn leven maakte dat de adrenaline me erdoor heen sleepte. Als zij maar glimlachte dan was het waard! En ook Yah gaf me zeker kracht voor die dag!!!!

Weet je? 

Ik genoot van elke seconde en voelde me vrij vroeger zou ik me zelf zorgen hebben gemaakt voor de verwarring die het zou brengen.

Maar ik had geen tijd om aandacht te besteden aan anderen die het misschien maar raar vonden om mij zo bezig te zien terwijl ik eigenlijk ziek ben.

En als er uberhaupt mensen waren die zich dat afvroegen dan waren het maar een paar. Want de meeste mensen die van mijn fysieke gesteldheid af wisten vroegen me af en toe tussendoor of het fysiek nog wel ging.

En dat was heel speciaal voor mij!

Want voor mij was het dat ze begrepen dat ik mezelf opofferde omdat die persoon één van de personen is die heel veel voor me betekend en ik 1000 % voor haar wil zijn. En het is een gelegenheid die nooit meer terugkomt en ik die voor goud had willen missen !

Heb jij je ook zo Happy gevoeld als je voor een speciale gelegenheid van iemand die heel belangrijk voor je is het redt om aanwezig te zijn? 

En je je belofte hebt kunnen nakomen vooral als je er deel van uitmaakt?

Nu ga ik me weer voorbereiden voor nog een speciale persoon in mijn leven om te zorgen dat ik ook voor haar 1000% aanwezig kan zijn bij haar speciale dagen. Joehoeeeeee!

Stay tuned voor de volgende artikel die kort hierna zal verschijnen.

 

Liefs, B.

 

 

