Nieuwe Topics

I LOVE BLACK!

Clothing-Quotes-16

YES!

“Het mooiste wat je kunt zijn is toch Echt jezelf!”

 

Be Your’e On You!°

Weet je?

Soms kun je de neiging krijgen je echte ik te onderdrukken of te verstoppen.

Niet omdat je persoonlijkheid niet oké is..
Maar puur omdat je oké gevonden wilt worden.
Wat er op ten duur kan gebeuren is dat je jezelf op een gegeven kwijtraakt.
Het is belangrijk te beseffen dat je mag zijn wie je werkelijk bent.
Tenslotte zijn we allemaal verschillende mensen met verschillende karakters en verschillende achtergronden en stijlen.

Soms gebeurd het( zonder dat je het door hebt) dat je je manier van denken achterwege laat omdat je in de minderheid bent of iets op andere manier bekijkt en daarom gewoonweg geen zin hebt om voor je mening uit te komen.
Jammer genoeg zie ik dat helaas maar al te vaak om me heen gebeuren.
En dat is super jammer.

Het is net als je aan de juf of meester vraagt om een aantal  pkinderen in de klas te beschrijven die een opmerkelijke rol spelen in de klas .
De één beschrijf de juf als misschien als de leider van de groep en de ene leerling als een pestkop en de ander als een meeloper.

En Yes! Dat laatste sluit aan op deze artikel: De meeloper.

Dat zie je vaak bij tieners en toch gebeurt niet alleen bij tieners maar ook bij volwassenen.
Puur om maar niet buiten de boot te vallen of de angst om niet geaccepteerd te worden door hun omgeving.
Maar in werkelijkheid past het niet met wie ze echt zijn.

Be Your’e On You  is Good Enough°

Wees jezelf!
Ben je een vrolijk persoon? Blijf vrolijk! Laat niemand dat van je afnemen!
Ben je een rustig persoon?
En voel je jezelf zo gelukkig en comfortabel?

Blijf dan die rustige persoon dat je bent! Vinden anderen dat saai? Jammer dan!
Een echte vriendin of vriend accepteert je zoals je bent!

°°MiSS B LOVES BLACK!°°

En nu komt het:
Hou je ervan om zwart te dragen? (Net als ik.)

Girllllllllllll! Dan heb je vaak ongevraagd comments moeten horen over the fact dat je veel zwart draagt. (Of donkere kleuren.)

Tell me about it!

Hou jij juist van kleur?
Ook goed! Trek gerust alle kleuren van de regenboog aan!

Ieder zijn ding, Right?

Did i ask?!

Maar al te vaak krijg ik te maken met ongevraagde comments over mijn voorkeur voor zwarte kleding.
Je houdt van zwart hè? Of wat ik ook vaak hoor is : Waarom draag je veel zwart en heel weinig kleur?(Yep, een ongevraagde interview.) En het bizarste wat ik had meegemaakt was dat er iemand op me afkwam en in the middle of no where zei : Juisssst dat staat je leuk! Zo wil ik je zien!En dan komt het: Ze ging ook nog eens aan me zitten. (Ja echt je leest het goed!) 

En toen zei ze: Als je dit weghaalt dan staat het je helemaal leuk! Er is niks mis mee als iemand wilt helpen, begrijp me niet verkeerd..

Maar dit was totaal ongevraagd! 

Dan denk ik : Heb ik je dan om je mening gevraagd?

Toen ik voor de spiegel stond was ik tevreden over mijn kleding choice.

Blijkbaar zit het jou niet helemaal lekker dat ik zwart draag.. Maar moet dat dan mijn probleem zijn?! Ik ben tenslotte helemaal Happy zo!

Waar haal je dan het lef vandaan om aan me te zitten?
Ik heb geen flauw idee wat jij aandoet en ik bemoei er ook niet mee. Ik ben er gewoon totaal niet mee bezig wat iemands zijn kleding kleur voorkeur is.

Ik zal het waarderen dat jij ook the same doet niks van aantrekken.

Jij hebt tenslotte jou stijl en ik de mijne.

Als ik mensen wou pleacen (geen idee of ik dat goed heb geschreven) dan zou ik allang mijn hele kledingstijl hebben veranderd.
Maar helaas bij mij ben je toch zeker bij het verkeerde adres.
This is ME! En ik voel me prima zo!

Uhm..and bay the waysss waarom zou dat je uberhaupt dwars moeten zitten?
Laat iedereen zijn wie ze willen zijn en de kleur aantrekken die ze willen. Al trek je bij wijze van spreken om de dag the same outfit aan! Als je maar schoon bent en lekker ruikt dan is het toch prima zo?!

 

Waarom zou ik dat moeten veranderen? En buiten mijn comfortzone gaan? Om een ander een plezier te doen? Leef ik dan voor de ander?

Omdat die ene persoon vindt dat ik meer kleur moet dragen moet ik daarom mijn kledingskleur veranderen?

Okey Let’s see..
Stel ik zou er gehoor aan geven en buiten mijn comfortzone gaan (stel!) en ik zou gaan shoppen en items zou uitkiezen  die ik normaal never nooit aan zal doen…
Dan kom ik thuis aanlopen met mijn shoppingbags vol gekleurde kleding.
Zwaar geïrriteerd omdat er in die shoppingbags totaal niets zit waar ik Happy van word.

Daar kom ik dan the next day in kleur aanlopen. Vol tegenzin(off course) en totaal ongemakkelijk.

Dan kom ik die ene persoon tegen. Juissssst….Zie je wel dit staat je leuk!!

Wie denk je dan dat ik een plezier doe? Mezelf of die ander persoon?

Juist! De ander!

Voor die ene persoon zie je er dan ‘mooi” en anders uit zoals die persoon het zich had voorgesteld. Maar voor mijn eigen gevoel loop ik erbij als een lopende kleurdoos! Omdat het Not Me is..

Denk je nou echt dat het de moeite waard is om jezelf zoiets aan te doen voor een ander? Denk je uberhaupt dat je die kleren the next time zult aandoen?

Believe me, You won’t! Ik niet tenminste!

Ik ben zo blij dat ik vriendinnen heb die me accepteren zoals ik ben.
En ik blij dat ik blijf wie ik ben en mezelf niets van aantrek.
Laatst ging ik met mijn Girl shoppen en ze hielp me puur omdat ik zei dat er different uit wou zien.

Ze focuste niet op het zwart maar op het model.
Want ze weet: I LOVE BLACK!
But anywayss… Niet omdat zij me perse wou veranderen en in the middle of no where vond dat zij haar stijl op mij kon pushen. Nee, maar omdat ik haar had gevraagd om me te helpen. That’s the difference.

Ik waardeerde dat zo erg van haar!
Ze hielp me met zoeken naar iets differents maar dat tegelijkertijd bleef ze ook kijken naar iets dat gewoon: So ME is.

But anywaysss…

What’s Wrong with Black?!°

Waarom is zwart dragen niet goed?
En waarom moet het perse betekenen dat je niet lekker in je vel zit?
Ik vind zwart elegant het is altijd in the mode en wordt niet snel vuil.
Wat maakt het dat het dragen van kleur beter is dan de kleur zwart?

En waarom moet het perse betekenen dat je dan wel of juist niet lekker in je vel zit?
Geen van beiden is verkeerd uiteindelijk is zwart ook een kleur.

Laat iedereen zijn wie ze willen zijn en breng het niet in verband met stemming want dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Iedereen heeft zijn eigen smaak en zijn eigen stijl.
Zo iedereen heeft the Right om te dragen wat ze willen dragen en to put on what they like to put on .

Ik besloot vandaag over dit artikel te schrijven omdat ik mee wil geven dat je gewoon moet blijven wie je bent.
Je bent prima zoals je bent en je ziet er mooi uit ongeacht welke kleur je draagt.

Wat voor kleur ik morgen aantrek?
Oh Yesssss Girl That’s Right: BLACKKKKKKK!!!!!!!

B.

