#Hair&Zo

Wigs Are So In & Fantastic!!!!!!!!! The Up & Go Affect…

PicsArt_02-29-11.38.59

Heyhey Ladiessss!

Even een heel ander thema: Wigs!


Wigs! Wigs! Wigs!


 

Tegenwoordig zijn ze hartstikke: IN!

Ze worden gedragen door vrouwelijke artiesten en (jonge) vrouwen.

Om Wigs te kunnen dragen hoeft er in feite helemaal niets mis te zijn met je echte haren. Vele van de vrouwen die wigs dragen hebben zelf van nature  prachtig haar!

Voorheen werden Wigs vaak gedragen door mensen die door die gemene chemokuur al hun haar tijdelijk hebben verloren of als vrouwen last hebben van een hoofdhuid probleem of een andere reden..

Why?

Ze worden om verschillende redenen gedragen bijvoorbeeld: 

Om ons Real Hair een break te geven te veel heat o.a. styleren is niet goed voor ons haar.  Sommige vrowen dragen een wig omdat ze het leuk vinden om verschillende haarstyles te dragen. Of omdat ze ’s ochtends niet veel tijd hebben om uitgebreid hun eigen haren te doen. Of voor de blijvende volume.

Sommige vrouwen dragen een Wig omdat ze dan zonder hun eigen haren te moeten knippen alsnog een kort haarmodel kunnen dragen. En als ze het zat zijn Hopla eraf en tadaaaaa! Dan hebben ze hun eigen lange haren weer terug.

Een Wig (Pruik) dragen is de perfecte oplossing dus! 

Tutorials on YouTube

Overal op YouTube vind je er filmpjes over: 

How put your’e wig video! How to make a natural wig part video! Of how to make your’e own Wig! En zijn er verschillende wigs reviews. Je moet tenslotte wel weten wat je koopt.

 Anywaysss voor alle ins and outs about Wigs: YouTube! 

En zo heb je er nog veel meer duizenden soorten Wigs video’s ! Zelfs vele (Afro) Amerikaanse vloggers hebben zo’n wel Wig video.

En er zijn ook Tutorials die je laten zien hoe je zelf een pruik kunt maken. Een ware Rage dus! En ze zien er ook nog eens uit alsof je haar gewoon gewaved is.

Verschillen soorten

 Lace Wigs zijn het populairst..

Wigs krijg je ze in alle soorten en verschillende haartypes van Synthetisch Hair tot Human Hair en van Human Hair tot Peruvian Hair en van Peruvian Hair tot Braziliaanse Hair,Virgin Hair & More! 


You name it, They got it!


 

Afro Haarwinkels en haar websites is the place to be!

Er zijn verschillende merken en dus ook verschillende websites waar je ze ook online kan bestellen. Hoe beter het kwaliteit van het haar hoe duurder. Synthetisch haar is het goedkoopst.

 

#The Up and Go Affect

Wigs hebben het Up and Go Affect.

En het bizarre is je ziet er ook nog eens ge-wel-dig uit! Alsof je uren over je kapsel hebt gedaan.( Niet dus!)

Vooral in de Herfst en Winter seizoen is the Wig een ware Redding! Je haar ziet er altijd op en top uit. Of het nou regent of sneeuwt of stormt. (Je moet het natuurlijk wel goed vastzetten met haarspelden:p.)

Het maakt allemaal niet uit!

Wigs zijn net kleding, voor elke dag van de week één! Als je een Wig Fan bent tenminste.

Zo heb je verschillende soorten modellen Bobline, asymmetrische Bob, Stijl haar, Krullend of met of zonder highlights en noem maar op.  

Je hebt ze in verschillende kleuren van blond tot blauw. Zelf kies ik altijd voor the basic haarkleuren donkerbruin of zwart. Je hebt bay the way ook halve pruiken. 

En er zijn ook Tutorials die je laten zien hoe je zelf een pruik kunt maken. Een ware Rage dus! En ze zien er ook nog een uit alsof je haar gewoon gewaved is. 

Hoe natuurlijker hoe beter! Niemand hoeft tenslotte te zien dat je een pruik op hebt. Vandaar al die YouTube filmpjes die je laat zien hoe je het zo Realistic mogelijk uit kan laten zien.

Niet iedereen staat er voor in de rij.  Net als met alles wat in de mode is trekt het dragen van Wigs niet iedereen. En dat hoeft ook niet.

Waarom ik persoonlijk af en toe ervoor kiest om een Wig te dragen?

Dat zal ik je even vertellen …

Herfst en het Winter heerlijke seizoenen daar niet van, lekker cozy maar voor me haar zijn het the Super Bad Hair Seasons!

Voorheen ging ik de deur uit met een ohw -Yesss-kapsel en kwam ik uiteindelijk bij mijn destination aan met een No -No- kapsel!

Super irritant!

Ik doe me haar altijd zelf. Maar zelf weaven is geen optie omdat ik dat voor mezelf niet kan. Naast mijn te vlechten is een Wig is daarom ideaal voor mij. 

Ik pak het model die ik leuk vind en die me staat & i’m Readyyyy to go Girl! ‘S avonds doe ik het af zet het op mijn pop en klaar.

Het leek me leuk om erover te schrijven en zeker leuk voor mensen die zich misschien afvroegen hoe doen ze dat toch! Well, Now You Know..

En omdat we allemaal verschillend zijn en allemaal verschillend haar hebben leek het me leuk om dit met anderen te delen.

Je kunt het beschouwen als een kijkje achter de schermen van één van de Trends in de Afro Hair ‘wereld’. 

Check them out on YouTube.

I Hope You liked it! 

B.

 

 

Geef een reactie

