Nieuwe Topics

# The is Spring Comingggggg!!

funny-baby-funny-people-funny-pictures-funny-quotes-Favim.com-1353683

 

 

#Spring#Flowers#Sun & Fun!

 Heyhey Ladiesssssss!

Nog even…. én de Lente komt er aan! Ohw Yessssss…

Ik werd wakker én ik zag ze in het geel en paars!  That’s Right: Bloemen! 

Girllll You Know what that’s means:

“The Springgggg is Comingggggg!”

Ik kan haast niet wachten!!

So Happy als ik was maakte ik wat thee (Groene thee met Cranberry.)

En met een Super Happy Feeling stond ik even later voor het raam met mijn grote mok thee..

Met een heerlijk uitzicht op de park keek ik de park in. 

Opzoek naar meer signalen die aanduiden dat de lente eraan komt…

En ik moet je zeggen ik  vond er verrassend veel! 

Verderop in het park zag ik dat de Bloesems boom begonnen was met bloeien. 

(Komt vast door de regen van afgelopen nacht.) 

En die trouwens nog steeds valt.

De Bloesems boom haar blaadjes zijn zo mooi pink waardoor de boom extra op valt! 

Want de rest van de bomen in het park  zijn uiteraard nog kaal! 

Het was verrassend om te zien dat er al signalen aanwezig waren maar die me nog niet op waren gevallen. 

En alsof het niet genoeg was waren ook de Zwanen terug!!

Verderop aan het zwemmen in de vijver! No Girl!

I’m Not kidding en nee ik hallucineer niet!!!!!!

Ik zal morgen een foto van ze maken!

Happy!°

Bee is A Happy Lady This morning! Your’e Lady is Happy!!!! 

Offcourse ging ik net iets te diep in de springmood.(Typisch ik!)

Na het opgooien van de raam kwam er een SUPER koude bries binnen! 

Waarnaar ik natuurlijk de raam net zo snel dicht deed als toen ik hem opende.

(Uhmmm ..maybe to Happy i Guess..?!)

What was l thinking! 

Er was niet eens zon buiten hahaha!

Het is super bewolkt buiten ik was verblind door de Bloemen,

de Zwanen en de bloeiende Roze Bloesems boom i guesss hahaha…

But Hey!

Nog even Ladiess en dan is het:

Byebye February & Hello March!

Happy Sunday!

Hugz,

Happy Bee

2 thoughts on “# The is Spring Comingggggg!!

  1. haha en ik werd wakker en dacht wat zie ik toch voor witte gloed? IS DAT SNEEUW?!?!?! En ja dus.. Het sneeuwt hier serieus al DE HELE DAG! Super mooi! Wel koud! Tegenovergestelde van een lentegevoel. 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Hahahaha ja! Ik kan me voorstellen dat je SUPER Surprised was! Dat had niemand zien aankomen denk ik! We waren allebei verrast jij met sneeuw en ik met bloemen hahaha
    Eerlijk gezegd.. was het ook wel leuk om hierzo ook even sneeuw gehad te hebben dat hoort toch bij winter maar ja ..
    Je had meer geluk dan ik!:p
    Één ding is zeker je hebt er zeker van genoten!
    Wie weet maken ook nog kans op sneeuw want de kleine vindt dat geweldig!
    Trouwens wat grappig dat je hond niet mee naar huis wou!
    Bedankt voor je reactie meid! 😉

    XxxX

    Like

Geef een reactie

