Nieuwe Topics

#Maandag & Me!

large

Goodmorning!°

Are u Ready for the new week? Je kent dit gevoel vast wel…

 

Met een Happymood je bed in en chagrijnig je bed uit!

Dat gebeurt me dus elke maandag.

Niets nieuws zul je misschien denken.. Klopt ook wel.. Alleen ik heb er gewoon geen reden voor om chagrijnig te zijn dat maakt het weird.

Slecht geslapen? Nee.

Aan het vroeg op moeten staan zal het zeker niet liggen. Ik ben namelijk geen fan van slapen Miss B. is altijd vroeg op. 

Een drukke planning waar ik vreselijk tegenop zie? Nee ook niet.

Ik heb een leuk ochtend routine everyday  off the week

& Yesss°

I LOVE IT! 

Dus daar zal het zeker niet aan liggen.

Dan is het raar toch? Nou, dat vind ik dus nou ook.

Dus werd ik vandaag wakker with the same feeling off course ..

Met mijn grote mok thee (Weer Groene thee met Cranberry) stelde ik mezelf opnieuw dezelfde vraag :

Wat is het nou precies is between Maandag & Me?

Alle dagen van de week is welkom bij Miss B. behalve de Maandag! Ik weet niet wat het is maar:

Wat ik ook doe..

 “Wat voor leuks ik ook op planning heb: Het wil me maar niet lukken!°”

Elke week opnieuw probeerde ik wel wat..

Smiley’s tekenen achter de Maandagen in mijn agenda.

Weet je wel? Een verzoeningspoging voor een nieuwe start? Maybe als het wat fleuriger eruit ziet ofzo dat het helpt…(Didn’t work.)

Onbijtjes plannen op de Maandagen… (Didn’t Work.)

Gepland om te shoppen op de  Maandagen..

Kun je je voorstellen?! Een Shop date op Maandag! En toch… Nope (Didn’t Work eather.)


Maandag & Me°


We kunnen gewoon niet door één deur.

Ik word er gewoon SUPER cha-ga-rij-nig van! 

Of het nou een Sunny Monday is of een Rainy Monday geen verschil voor Miss B.

Al staat  Beyoncé voor de deur! Please op Maandag niet!! Uhmmm… Just Kidding! 

(Okay daar zal ik een defenitly wel een uitzondering voor maken voor Beyoncé dan, maar voor  de Maandag niet.)

Aan het einde van mijn thee moment wist ik het!

Soms heb je dat helaas toch? Dat het niet klikt tussen twee personen?

No matter what you do to make it work. Herken je dat? 

 

 

 

Mijn conclusie:

Ik denk dat het ook zo is tussen Maandag & Me. Het klikt gewoon niet…

 

Have A Nice  Monday!°

 

Hugz,

PicsArt_03-03-05.57.37

Geef een reactie

