Nieuwe Topics

#That Akward Moment!

b8cae5cc0fb57c3b8e53a9d8bbbbb565


 

Praten tegen jezelf!

“Come on Now! 

Don’t Denied it! Allemaal doen we het weleens..”

 


 

Of het nou onder hardop denken valt of dat het gewoon letterlijk onder tegen jezelf praten valt….allemaal doen we het weleens. 

Of het nou op de momenten zijn dat je alleen thuis bent… Of  jezelf voor de spiegel staat te bewonderen… 

Of je nou hardop in de Albert Heijn jezelf staat af te vragen wat je vanavond zult koken…  Of loopt te ijsberen omdat je binnenkort een gesprek hebt waar je vreselijk tegenop ziet.

Bewust of onbewust… It Happends…

#That Akward moment: Betrapt worden!

Wat het nog ook nog eens super gênant maakt is als je door iemand betrapt wordt op het moment dat je tegen zelf praat.

Haha! Dat overkomt mij regelmatig. Dat durf ik gewoon toe te geven.

Ik ben namelijk een denker. Het probleem is alleen dat ik hardop denk! Dus als iemand langs loopt zonder dat ik het door heb, is dat best akward! Een voorbeeld? 

Nou… bijvoorbeeld  tijdens het boodschapoen doen neem ik hard op door naar welke winkels ik allemaal langs moet. Zonder dat ik het door heb. Het zijn dan de rare blikken die me laten beseffen dat ik alleen aan het praten ben. I Know…Akward!

 

#Wat doe je kunt doen als je betrapt wordt

 

Doe alsof je aan het zingen bent:

Gewoon doen alsof je hardop aan het zingen was. Doe dit wel zelfverzekerd het moet wel geloofwaardig  overkomen!

Doe alsof je aan de telefoon bent:

Heb je je mobiel bij de hand? Doe dan alsof je aan de telefoon bent. Probeer uit te stralen dat je in een heel belangrijk gesprek bent. 

Op heterdaad betrapt!

Geen redden meer aan? Omdat je niet op tijd door had dat er iemand aan kwam lopen? Don’t worry about it! Erken

Erken dan gewoon dat je tegen Jezelf aan het praten was & make a joke about it! Lach je schaamte weg. En je moet het zo bekijken jij weet tenslotte dat je niet gek bent!

Wat ik altijd doe?

Ik maak altijd gebruik van de eerste: Doen alsof ik aan het zingen ben haha!

En het helpt! Ath least … I Hope So!

 

Vertel!

Is dat jou ook eens overkomen? Laat een reactie achter of Like het artikel. Ik ben benieuwd! 

 

B.

4 thoughts on “#That Akward Moment!

  1. Hahahahaha, dit gebeurt iedereen inderdaad wel eens en soms kunnen die momenten echt héél akward zijn. Ik had het gisteren nog op kantoor.. aan de praat met mijn baas over zijn vakantie en ik dacht aan iets héél anders, dus toen dacht ik ineens iets.. maar in plaats van dat ik het dacht, zei ik het hardop!!! En dat was heel pijnlijk whahahahahahaha, ik ga niet herhalen wat het is, want dat kan echt niet! 😛 Ik had het schaamrood op mijn gezicht staan in ieder geval hahahahaha

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

