#Hair&Zo/#Let'sTalk/Nieuwe Topics

#So in Love with Cosmo!

 

images (2)

 www.cosmo.nl


×B LOVES COSMO!  LOVE IT!!!×


 

Respect voor Cosmo!

“Paar maanden geleden stapte ik Cosmo HairStyling binnen.”

-Yesss ik! 

 

Met mijn’kroes’haar kwam ik binnen lopen…

Eerder die dag had ik een afspraak bij een andere kapperszaak die het uiteindelijk er van afzag.

Omdat ze het toch niet aan durfden om mijn haren te knippen.

Nee, ik had geen struikgewas op mijn hoofd!

Mijn haren waren SUPER glad. Ik had mijn haren namelijk pas gerelaxed. En ook nog eens gestyleerd.

Dus stapte ik binnen bij Cosmo!  Ik wil zo’n Trendy Bob Haircut zei ik.

Durf jij het wel aan ? vroeg ik. (Met een beteuterd gezicht.) Vertelde ik haar dat ik zojuist op afspraak  bij een ander kapsalon was afgewezen omdat ze het niet aandurfden.

Toen ik wou vertellen wat voor model ik in mind had.. kwam haar collega binnen lopen met:

Ohwwww Yesssss! Precies die Trendy Bob Haircut die ik wou! 

Ik zei: Dit model is precies wat ik wil!!!

(Ik leek wel een kind in een speelgoedwinkel zo enthousiast werd ik!)

Kun je zo’n model voor mij knippen? Maar dan echt precies zo zei ik. (Zo’n drie keer achter elkaar had ik het woordje precies herhaald.) Ik ben getraumatiseerd door mijn vorige ervaringen vertelde ik. 

 Jawel hoor, (zei ze met een big smile )No problem! Want ik ben degene die haar heeft geknipt! 

Ze vertelde me heel eerlijk dat ze nog nooit met ‘kroes’haar heeft gewerkt.(Maar daar ik ging ik al vanuit.) Maar ze zei dat ze het wel aandurft. Ik kon meteen plaatsnemen!

 Na mijn haren gecheckt te hebben legde ze me uit dat ze mijn haren droog zal gaan knippen. 

En het resultaat was verbluffend! Yay! (Happy me!)

Ik had een mooie asymmetrische Bob! Ik hoef alleen maar een kam erdoor heen te halen en…Tadaaa! Ready to Go, Girl!

Eindelijkkkkk! Kreeg ik de Haircut die ik wou!

 

Stylish, Elegant &Trendy, gewoon So me!

Mijn Haircut was op een professionele manier geknipt met de nieuwste kniptechnieken!  (Vertelde ze me tussendoor.)Tevens is zij dan ook mijn vaste Kapster geworden!

 

Gratis wasbeurt met massage!

Één week later mocht ik genieten van een gratis wasbeurt met alles erop en eraan. 

Na te hebben aangegeven dat ik dik haar heb en dat het na het wassen zeker een paar keer gestyleerd zal moeten worden begon ze met mijn haar. En ook dat ging prima! Het wassen, Föhnen, Styleren alles verliep smooth! Alsof ze al jaren ervaring met ‘kroes’haar heeft!

Je zult dan denken dat ik inmiddels wel een paar keer bent geweest..That’s not the case!

Ze heeft het namelijk zo supergoed geknipt dat het model erin is gebleven en mooi verder doorgegroeid! 

Het is dus duidelijk dat deze styliste echt kan knippen !

Het gaat bij het knippen niet om het textuur van het haar. 

Het gaat tenslotte om het knippen! Of je kunt knippen of je kunt in het niet.(Vind ik .)

Yay! 

Er zijn nog Kapsters die echt kunnen knippen! Ik had de hoop bijna opgegeven.

 

Ik Happy, Zij Happy!

Ik was happy met mijn Haircut en zij was een ervaring rijker.7207

 

Op haar CV kon zij erbij schrijven:

‘Kroes’haar knippen in StijlCheck!√

Heb jij ook weleens geknipt bij Cosmo? Vertel..

Liefs Happy B.

– ×××-

9 thoughts on “#So in Love with Cosmo!

  1. Wat super dat je zo goed geholpen bent! Ik vind het eigenlijk maar wat raar dat de meeste Nederlandse kappers niet goed wordt geleerd met kroeshaar om te gaan. Dat zou toch bij de basics moeten horen! Ik ga trouwens altijd naar de Yes-Salon. Zijn een stuk goedkoper dan de meeste salons. Vooral met kleuren en dat is toch het enige wat ik zo ongeveer laat doen. haha Ik heb licht blond haar en dat ziet er niet uit! :p

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey! Jaaa Anouk ik ben zo Happy echt! Toppie gewoon!
    Ja dat klopt ze had het inderdaad er over dat ze dat niet hebben gehad, je kon het in een aparte module ofzo nemen .
    Ik was zo aan het kijken wat ze deed dat ik de helft heb gehoord hahaha.
    Maar leuk hey! Ik ben blij dat je ook een haarsalon hebt waar het klikt. Pfff …dat is zo moeilijk om iemand te vinden die precies doet wat je wil! Dus we hebben Geluk! Hahaha
    Trouwens die kleur wat je nu hebt is supermooi! Je doet me aan die actrice Kate Winslet denken. 🙂 trouwens blond zou je ook wel mooi staan maar dit kleur staat je elegant! Vooral toen je al dat sneeuw in je haren had. Mooi hoor! Staat je goed!

    Hugz B.

    Like

Geef een reactie

