Nieuwe Topics

#No matter How Hard You Tried

 

356950


°°°

Weer mislukt? YES√

No matter wat je ook doet? Klopt√

 Het resultaat is uiteindelijk niet wat je wilt? NOPE√

Frustrerend

 hè?

OHW YES!!!! 

°°°


Of het nou Koken is Handenarbeid of Klussen..allemaal hebben wel iets waar we gewoon niet zo goed in zijn.

 

De voorbereiding°

 

Picture this:

Daar sta je dan..
Je wilt op basis van een recept een gerecht klaarmaken.

 Je hebt een leuke short gehaald en je hebt alle benodigheden die je nodig hebt. (Als het goed is dan.)

Toch maar even alles voor de zekerheid checken:

Recept bij de hand? Check De ingrediënten? Check Maatbeker? Check

°°°

Let’s Get Started!°

 

°°°

Je zet een gezellig muziekje op met een lekker glaasje Wijn erbij & Let’s get Started!

In een Happy mood begin je aan je gerecht…

Tijdens het koken wordt al pijnlijk duidelijk dat het geen succes wordt. Desondanks dat het resultaat waarschijnlijk weer niet zal worden zoals je voor ogen had zet je toch door.

Opgeven is geen optie!

Het resultaat°

Daar sta je dan lichtelijk geïrriteerd met je mooie short om. Het resultaat is om te huilen! Het wijntje smaakt niet meer en de muziek mag uit.En de recept lekker de prullenbak in!  Byebye Happy mood..

°°°I’ts Happend too me ALL the Time!°°°

Wat je Ohw Yess gerecht had moeten zijn 

is een: NO – NO gerecht geworden.

Koken op recept is niet echt mijn ding. Ik ben geen keuken prinses maar ik kan me wel redden. (Gelukkig!) Er zijn gelukkig een paar gerechten die ik met succes kan voorbereiden. Niet uit het kookboek offcourse. En zonder: maatbeker of zoveel gram van dit of dat.

Gewoon op gevoel..mijn Boys smullen They like it!

 Dus maybe is koken op recept toch niks voor miss B?! 

It is the way it is…I guess…

Allemaal hebben we wel iets waar we niet goed in zijn..No matter what you do No matter how hard you tried. Het resultaat is niet wat je voor ogen had. *zucht* (Als je er niet goed in bent tenminste.)

Frustrerend hè? 

Especially als je dan terug naar het plaatje kijkt dat meestal op het recept afgebeeld staat. En ziet wat de resultaat had moeten zijn.

En als je dan vervolgens naar jou resultaat  kijkt **Ugh**!

Me AGAIN?!

Yep.

Opgeven. Dat is geen optie voor Miss B!

Er zijn nog paar dingen die ik namelijk nog wil uitproberen: cupecakes, koekjes en taartjes bakken.

Maybe heb ik goede Baking Skills. We’ll, you wi’ll never know if you don’t try, Right?

Oh ja…tot slot..

Een paar dagen terug vond ik een heerlijk recept van één van mijn volgers. Het recept ‘lijkt’ best simpel. Hmm…ik denk dat ik het binnenkort toch maar weer eens ga proberen. 

°°°

Wish me Luck!

°°°

Herken je dit? Dat je alles hebt gedaan om iets te laten slagen? Je had de benodigheden & je had the mood om het uit te voeren. 

Maar dat het uiteindelijk toch niet goed is uitgepakt?

Liefs, B.

 

4 thoughts on “#No matter How Hard You Tried

  1. Koken is zo niet mijn ding hahahaha, ik probeer soms ook eens iets nieuws te maken (met recept uiteraard) maar dat lukt nooit zoals het moet hahahaha LoL.
    Ik heb je genomineerd voor de Songtag-st! Hope to hear from you! xxx

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey!

    Pfff frusterend is dat hè? Hahaha ja nou,
    ik blij dat ik niet de enige ben 😀 hahaha
    Als ik dan zie hoe sommige kinderen zelfs op recept kunnen koken (ben even de naam het programma kwijt) dan schaam ik me dood!Hahahaha

    Ohw echt waar?! Hahah Leuk hey! Spannend!!! Ik zal straks even een kijkje nemen. 🙂

    Liefs B -XoXoX-

    Liked by 1 persoon

  3. Masterchef is dat.. Kijk ik ook altijd met mijn kids hahahaha. Mijn dochter is ook wel van het koken en uitproberen, maar ik hou totaal niet van koken. Zorg elke dag voor een maaltijd, dat natuurlijk wel maar ik word er niet blij van hahahahahaha.
    Lijkt me leuk als je de tag invult!! 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Juisssttttt! Masterchef! Hahaha ik kon
    Er gewoon niet opkomen. Hahaha nee ik ook niet mijn man weer wel. Hij met zijn koken met liefde praat met je eten hahahaha ik niet hoor ik gooi de kip of het ook is dat ik aan het voorbereiden en hopen dat ik zo snel mogelijk klaar ben hahaha!
    Leuk hey! Dat je dochter het leuk vindt om te koken dan kan zij later voor je koken hihihi.
    En bakken? Vindt dat wel leuk?
    Ik zal zo lekker ervoor gaan zitten om de tag in te vullen. Met mijn mok thee erbij. 😀

    Nou tot zo zal ik dan zeggen.
    Even snel eten. Manlief heeft gekookt.
    B.xx

    Like

Geef een reactie

