Nieuwe Topics

#SongTag-St!

PicsArt_03-01-08.53.27


#Songtag-st


 

De regels:

♪ Benoem de eigenaar: CELINEMIENE
♪ Bedank diegene die je nomineerde
♪ Beantwoord de titels van de liedjes met de mooiste zin uit dat lied
♪ Bedenk zelf 5 titels (bekende liedjes)
♪ Nomineer 5 anderen en breng ze hiervan op de hoogte

••••••

°De eigenaar van deze songtag-st: CELINEMIENE

°Heyhey! 

Ik ben genomineerd door:  ThnQ Girl voor de nominatie! Het was super leuk om te doen. 

••••••

°Mijn antwoorden op de 5 songs van:

 

Mijn antwoord op song 1: The weakness in me (Melissa Etheridge)

🎶Are You So Strong or is all the weakness in me?

Mijn antwoord op song 2: Million years ago (Adele)

🎶I  miss my Mother.

Mijn antwoord op song 3: I Know i will be fine (Miss Montreal)

🎶I Know I will be fine this year.

 Mijn antwoord op song 4:Halo (Beyoncé)

🎶Your’e  everything i need and more.

Mijn antwoord op song 5: Pieces of My heart (Janis Joplin)

🎶But when you hold me in your’e arms.

 
Doe je mee met deze tag? I Hope So! 
 
 
B. -XoXoX-
2 thoughts on “#SongTag-St!

Geef een reactie

