#Let'sTalk/Nieuwe Topics

# When you know it’s: Shopping Time!

 

shopping-is-always-a-good-idea-quote-1

°°°°°°°°°°°°°

Herken je dat moment ? 

“Dat je naar je kast kijkt en je weet dat het tijd is for some new clothes?! 

Nou, dat moment had ik dus gisteren.”

°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ohw Yessssss!

Het is tijd om paar leuke items aan te schaffen! Yay!!°°

 

Ik merk dat ik weer wat ben verbreed in mijn smaak qua kledingsstijl. Heb je dat weleens gehad?

 Dat je meer kledingstijlen leuk vindt waar je voorheen niet zo 

IN TO IT 

was en nu opeens wel leuk vindt?

 °°°°°°°°°°°°°°

Yesss! Kledingstijl verbreed°

Heb jij dat ook ook wel eens ervaren? 

Kledingsstijlen waar je eerst misschien niet zo IN TO IT was vind je nu ineens wel hartstikke leuk! 

Nou, dat is dus dus precies wat ik  momenteel aan het ervaren ben.

Dat mijn smaak qua kledingstijl is verbreed. En dat maak me enthousiast om te gaan shoppen!

#My Taste°

Je zult natuurlijk waarschijnlijk meteen denken dat ik meer kleur wil gaan dragen. 

Zoals je misschien al weet: Miss B. Loves BLACK!!!

Maar desondanks mijn grote liefde voor BLACK draag ik natuurlijk niet alleen zwarte kleding. 

Maar vaak draag wel veel in combinatie met zwart.

Naast zwart draag ik ook: 

Bordeaux rood(wijnrood), donkerblauw, beige, bruin, donkergroen , pompoen kleurig geel (Ik hoop dat je begrijpt over welke kleur geel ik het heb) grijs, wit,paars (donkerpaars) en nog een aantal kleuren. 

Rustige matte kleuren dus. 

Nope ! Neonkleuren is zeker een NO NO for me, girl

Die neonkleuren zijn absoluut helemaal niks voor mij. Mooie kleuren om te zien. 

En sommige mensen staat neon ze juist wel heel leuk. Maar niet alles wat stijl is moet je perse in mee gaan, Right? Dus ik pas. Nu is neon weer wat minder in IN ook. 

Als ik neonkleuren  zou dragen dan zou ik me echt als een lopende lampion of een reflectorlamp voelen.(If You Know what mean.) 

Met mijn huidstint staat mattekleuren mij het mooist. (Vind ik dan.)

Hooguit twee truitjes heb ik die pastelkleurig van kleur zijn.

Die mooie zalm of mintgroen. That’s it. En zelfs die zachte pastelkleuren hebben niet echt mijn voorkeur. 

Ik kan op mijn vingers tellen hoe vaak ik ze aan heb gehad.

Ik heb die pastelkleur zalm meer in sieraden en dat staat zo mooi gecombineerd met goud.

#Time to Shop°

Ohwww Yesssss! 

Binnenkort is het zover: Time To Shop!  

Het wordt best spannend want ik ben benieuwd wat voor items er uiteindelijk in mijn shoppingbags zullen zitten. Vooral nu ik een breder kledingstijl heb gekregen. 

Funny hè? Hoe dat steeds veranderd. 

Ik hou van shoppen maar het is niet mijn meest favoriete bezigheid. 

Bij mij staat shoppen op de 3e plek. 

Don’t Get me Wrong i Love it! Maar toch…

Shoppen gebeurt als ik merk dat het tijd is in mijn kledingskast of als ik zo’n ‘style’ change heb. Of voor een speciale gelegenheid dan shop ik ook graag.

Dan is het Shop Till I Drop! Girl!!! 

Totdat ik vind dat ik alles heb wat ik nodig had. 

 My Paskamer Battle°

Nu tijdens het schrijven alleen al krijg ik het er al spaansbenauwd! LOL.

Nee, geen fobie ofzo hoor. Ik zal je vertellen waarom.

In de winter shop ik het minst puur om één Big reason: Kleren passen. Girl! Winter means a put a lot clothes on. 

En dus a lot clothes Too take off! 

Nee, ik draag size: small en soms medium(als het model van wat ik wil om meduim vraagt.)

Herken je dit? 

Je ziet een superleuk truitje maar je hebt geen zin om te passen.

Nou, dat heb ik dus heel vaak.

Ik zie een supergaaf truitje in de showcase. 

Vervolgens loop ik naar binnen en ga ik op zoek naar het ene truitje die mijn aandacht trok in the showcase. Eindelijk vind ik dan dat ene truitje.

Ik ben super happy it looks nice, Girllll! Maar je weet dat zegt nog niks want het kan nog tegenvallen.

Deep down wist ik het al dit word: passen. **Ughh**

Geen zin in een miskoop en dus vraag ik met tegenzin: 

Zijn er paskamers? 

Verkoopmedewerker: Ja hoor! Helemaal achter in de winkel.

So, there we go! Ik loop naar achteren.

 En ik ga één van die super krappe paskamertjes binnen.

In vergelijking met de paskamers van Primark zijn het ‘keukenkastjes’ stomme vergelijking, i Know. Maar ieder zijn ‘humor,’ Right?:D. 

So Girl, daar stond ik dan!

In het krappe paskamertje nog met één kilo kleren aan.

Nee hoor, ik ben niet dik of zo. Het is kouuuddd! 

Ik draag gewoon small of meduim. (Even voor de duidelijkheid ik heb niks tegen iemand met een maatje meer.)

Ik kijk naar de aanwezige haakjes in de paskamer. Twee haakjes. 

No Good!

Ik ga even snel nog alles na wat ik allemaal aan die twee haakjes moet gaan ophangen:

 Ik heb mijn jas die ik moet ophangen, mijn sjaal, mijn eigen truitje die ik aan heb én niet te vergeten het truitje dat ik wil passen natuurlijk die moet er ook nog bij. (wish me luck) 

Okay Let,’s Do This!°

 

Al lichtelijk geïrriteerd begin aan the Pas Battle.

Mijn jas alleen al neemt precies zoals ik al had verwacht de hele ‘paskamerwand’ in beslag. 

Dan heb ik mijn ook nog shoppingbags van de vorige winkels bij me. En mijn handtas natuurlijk! 

Aha! Een krappe boel dus.

Het is al krap en dan ik moet ook nog eens het gordijntje van de paskamer in de gaten houden.

Nope, dit paskamertje heeft helaas geen klapdeurtjes. 

Dusss leunend tegen de paskamerwand begin ik aan mijn pas batlle. 

Ik zal je iets met delen: Ik draag in de winterseizoen graag wigs remember? I Knows it sounds strange. 

(Nope, geen oma pruiken check mij artikel: Wigs are So in! The Up & Go Affect. ) 

Beyoncé en andere celebs dragen ook wigs it is a trend, Girl!

Je kunt jezelf waarschijnlijk al enigzins voorstellen wat ik ga vertellen. 

Als ik dus in de paskamer sta en ik wil een truitje passen.. That’s Right! Dan moet loop ik risico dat bij het uittrekken van het truitje mijn wig los kan gaan zitten. 

Het is zo gepiept om het weer te fixen op mijn hoofd daar niet van.

Bij het aandoen van het truitje gaat het nog wel maar tijdens uitdoen van het truitje yep..that’s the problem!

Dus on top off the fact dat ik in een krap paskamertje zit heb ik dus ook the Wig issue.

Dus tja ..shoppen met Wigs on uhmm ..niet ideaal! 

Je zult jezelf nu waarschijnlijk afvragen hoe ik er op kom om tijdens het shopping een wig op te doen. 

Dat doe ik normaal op de shopping days, nooit hoor. Ath least niet bewust.

Het is me een paar keer gebeurd (meer dan me lief is) dat ik met mijn Wig on ben wezen shoppen. 

Helemaal vergeten!

 Pas bij het passen besef ik dat ik het opnieuw vergeten ben.

But anywaysss terug naar mijn pas batttle:

“Sjaal uit √ Handschoenen uit√  Mijn eigen truitje uit √ 

 Mijn Wig? Hahaha Still on gelukkig!”

 

Terug in de paskamer..

Ik probeer mijn truitje uit te doen met een kilo jas aan de paskamer wand hangt maar heel irritant in mijn face zit.

Mijn sjaal viel tijdens het passen steeds van het haakje. En dus heb ik hem tien opnieuw terug moeten hangen omdat ik hem niet op grond wou laten liggen.

 En mijn eigen truitje moet er ook nog bij wat offcourse niet lukt.

Eindelijk na the whole Struggle heb ik het truitje dan finally aan. 

Ik heb het superheet na al die inspanning in dat krappe paskamertje.

En wat denk je? After the whole batlle? Nope, i didn’t like it.. 

Na al die Struggle in die paskamer viel het truitje ook nog eens tegen! Mooi om naar te kijken maar het staat me niet.

Het past prima  daar niet van. Maar het was niet all that, weet je wel? 

Het scheelde me wel een miskoop.

Anyways in de lente en zomer vind ik het leukst om te shoppen want dan gaat het passen heel gemakkelijker.

Ik hoef geen dekbed meer aan (dus een jas) geen sjaal om en meestal heb ik in de lente en zomer my own hair of vlechtjes en dus gaat het passen way better. 

En dan vind het minder erg om te moeten passen. 

Maar nee, ik ben geen fan van het passen hoor.

Waarom ik passen ook vreselijk vind is het feit dat je moet oppassen dat je make up het truitje niet vies maakt tijdens het passen. 

Zelf gebruik ik geen foundation of poeder dus dat is toch één zorg minder tijdens het passen. 

Maar ja…het maakt niet zoveel verschil want met lipstick en eyeshadow kun  je net zo goed het truitje vies maken. 

Dus ook door mijn make up zie ik er vaak ook tegenop om te passen.

Maar ja.. Dat was  mijn paskamer battle. 

Ervaar jij het ook zo? Vooral in de winter?

Maar goed dat zijn dus de redenen waarom shoppen bij mij op de derde plek staat.

Sneakers°

Bij mijn verbreedde kledingstijl hoort ook sneakers. 

Normaal draag ik laarzen,sleehakken of sandalen.

Ohw, niet van die superhoge hakken ofzo hoor. 

Ik kan er helaas niet op lopen. 

Dit keer wil ik wat sportiefs halen. 

Sportieve sneakers  zwart van kleur en die tegelijkertijd toch stoer en schattige is en ‘elegant’ offcourse. 

Dus ook dat staat op mijn shopping lijstje. 

Laten we maar hopen dat ik hem tegenkom. Hij blijft in ieder geval op mijn shoppinglijstje staan totdat ik deze ‘droom’ sneakers gevonden  heb die aan mijn wensen voldoen.

Ik ben nogal kieskeurig als het gaat om het kopen van kleding. 

Dus als ik wat aanschaf dan was het letterlijk liefde op het eerste gezicht geweest!

 

# Back to My Closet°

Dus ja.. 

Daar zat ik dan… 

Starend naar mijn kledingskast met de aankomende paskamer battle in mind en ik wist het gewoon …het was tijd…

Ohwww Yessss… Time to Shop!

 

Ben jij dol op Shoppen ?

Op welke plek staat shoppen bij jou?

-XoXoX-

PicsArt_03-03-05.57.37

6 thoughts on “# When you know it’s: Shopping Time!

  1. Ik ben ook gek op shoppen! Met een pruik shoppen is niet zo handig maar tijdens het shoppen mag je er ook fabulous uitzien hoor 😀 De kleuren die jij van kleding mooi vindt vind ik ook wel mooi, en ik snap je pompoenkleur 😛

    Liked by 1 persoon

  2. Hahahahahahaha
    Heyhey meid! Bedankt voor je reactie, hahaha ja toch of niet ?
    Dat vind ik nou ook.
    Hahahhaha, maar klopt niet handig hoor shoppen met een wig on is vermoeiend pfff een hele gedoe tijdens het passen hahaha.
    Wat fijn dat je bekend bent met het pompoen kleur! 😀
    Hahaha, weet je? Tijdens het schrijven had ik zoiets van: ik hoop dat het pompoen kleur maar duidelijk is voor de lezers.

    Maar het feit dat jij het begrepen hebt over welke kleur type geel ik het heb betekend dat het gelukkig toch duidelijk is. hihihi
    Nou meid, dan hebben we ongeveer the same taste qua kleuren! 😀

    Like

Geef een reactie

