Nieuwe Topics

#Did I ?!

 

 

 

PicsArt_03-03-02.48.19

 

Heyhey Peepz!°

 

Ik vroeg me af of jullie ook last hebben van het volgende:

Tien keer checken of de deur goed dicht is.

Laten we beginnen bij het begin: 

Ik bereid me voor net als iedereen voordat ik de deur uit ga.

Voordat ik mijn huis uit ga check ik of de gaskraan van het fornuis dicht is of ik alles uit de stopcontact hebt gehaald en offcourse of de ramen en luiken goed dicht zijn.

Pretty normal, right?

Vervolgens check weer op afstand of de gasfornuis wel goed uit staat.

Want stel je eens voor als ik  iets over het hoofd zie? Precies ja!

Dat zou niet alleen voor mij maar ook voor de buren no good zijn.

Dussssss…

Met dat in mind krijg ik ineens zo’n onbehagelijk gevoel, dat misschien dat checken op een afstand toch niet okay genoeg is. En ja hoor!!! 

Ik ga weer opnieuw checken of ik het gasfornuis uit heb gedaan. (Vergeet niet dat ik al eerder had gecheckt of ik de gaskraan had dichtgedraaid.)

Dan kom het ineens in me op om toch weer opnieuw te checken of de hendels van de ramen goed zitten.

(Yep. I know ook dat had ik eerder al gecontroleerd.)

En zo ga ik een paar minuten vrolijk verder.

Nog even nagaan of ik alles in mijn tas heb zitten.

En dan gaan we finally de deur uit.

Hupsakee!

Dicht doen die handel en vertrekken maar, zou je denken. 

Maar nee hoor, Miss B moet ook hiervan weer een heel gedoe van maken.

So there we go!! Finally de deur uit en nu sta ik in de hal.

Maar het echte werk moet nog beginnen…

Ik sluit af net als iedereen(in het begin dan) de deur gaat dicht.

En dan komt het:

Met mijn sleutel draai ik de deur op een extra slot en duw een paar keer aan de deur en tadaaaaaaaa: Closed! Vervolgens loop ik mijn trap af.

Het gaat toch goed? Zul je waarschijnlijk denken.

Yep..

Totdat Miss B achterom naar haar deur kijk en begin te twijfelen of de deur wel goed dicht zit.

Ik loop opnieuw naar de deur want ‘the -what- if-feeling’ speelt weer op.

Dus gaat Miss B weer het trappetje op.

Ik sta weer bij mijn voordeur en trek vervolgens nogmaals een paar keer aan de deurknop, Yay! Hij zit dicht.

Dan loop ik opnieuw een paar trappen af.

Dit keer hou ik vol kijk ik niet achterom .

Ik loop bijna de portiek uit en vervolgens krijg ik dat onbehagelijk gevoel. 

Ik had de deur zelf echt dicht gedaan no doubt about that! 

Maar heb ik de deur wel op de extra slot gedraaid??!

Ohw Yesss My dear that’s right, ik loop weer alle trappen op en ik draai met mijn sleutel de deur weer open! **Ughh** de deur was totally closed!

 

Het was goed vanaf de eerste keer dat ik het op slot had gedaan.

Nou, i have to start ALL over AGAIN. Pffffffff!  Dus daar ga ik weer:

Dit keer neem ik de stappen hardop door:


°Deur dicht? Done.

°Sleutels ? Heb ik.

°Op slot gedraaid? Ohw Yes.


Bij de tweede tree loop ik terug om toch weer te opnieuw te checken. Niet normaal meer,Right?

Dit keer ik kijk om me heen of niemand mij ziet.

Come on, ik ben al zeker vijf minuten bezig. Om één huisdeur dicht te doen.

Dus daar ga ik weer!!!

In totaal ben ik wel vijf keer die stomme trappen op en af geweest .

Elke keer om opnieuw checken of de deur wel goed op dicht is.

Ik lijk wel gek! 

Eenmaal halverwege of helemaal beneden denk ik dat ik misschien te haastig alles deed en dat het niet goed is gegaan. Hahaha, nee!

Dit keer hield ik het vol en forceerde ik mezelf om niet meer terug te gaan.

Ik vraag mezelf af of onze buren mij stiekem uit stonden te lachen!

Het is ook iets om te lachen het is toch absurd! 

Vijf keer en op en neer..Pfff i know girl i’ts sad hahaha..maar dit doe ik dus every time over and over AGAIN. 

Ik vraag me af of ik ooit ook gewoon de deur achter me dicht kan gooien zonder achterom te kijken gewoon net als iedereen.


 

°Waar het vandaan komt?

 I don’t know Girl.

 Maar één ding weet ik wel:

 It’s Crazy

°°°°°°°° 


Heb jij ook zo’n vergelijkbaar iets?

 

I’m just wondering..

B.

 

One thought on “#Did I ?!

  1. …is het normaal dat je controleert of je gaskraan dicht is, alles uit het stopcontact is en alle ramen en deuren dicht zijn voordat je de deur uit gaat ??? Voordeur moeten dicht en op slot, helemaal mee eens.. maar de rest !?!?!? Nee.. daar kijk ik niet naar.. draai ik mij niet voor om en denk ik nog geen 2 seconden aan whahahahahahahaha. In mijn ogen is dát al too much! LoL ben je een beetje verstrooid misschien ?? whahahaha

    Like

Geef een reactie

