Nieuwe Topics

#There are Things we need to face…

 

fa426fef72c59b08bca3363306743bd2
http://www.picturequotes.com
 

 

Difficult too talk about° “

 

Vaak is het moeilijk om eroer te praten en vele vermijden het.

Over welke erge gebeurtenis heb ik het? 

Helaas heb ik het over de ergste gebeurtenis waar iedereen mee te maken  kan krijgen en dat is het verlies van een dierbare.

Het is niet de meest populaire topic maar we kunnen het ook niet negeren. (I can’t.) 

Helaas hoort dit er ook bij ….

 

For a special person°

Voor een speciaal iemand (she Know who she is) heb ik besloten om een catagorie op mijn blog te plaatsen over dit onderwerp. Speciaal omdat ze desondanks alles op de been blijft.

 Ik zal geregeld artikelen  plaatsen over mijn persoonlijke ervaringen met het verlies van mijn vader en mijn zusje van 16 jaar. Ik zal schrijven over het impact,  het verwerkingsproces, wat het met mij heeft gedaan als persoon en hoe ik momenteel ermee omga.  Ik zal het hebben over de sporen dat zo’n groot verlies achter laat in je leven.

En alles wat er allemaal bijkomt kijken in het ” keep going”  dat het leven je dwingt om te doen..

 

If You not feeling this Topic°

Heb jij er geen behoefte aan?  Girl, i understand you.

Ik wil tenslotte dat je het naar je zin hebt op mijn blog, I really do! Ik wil niet dat je van slag wordt na het lezen van deze catagorie.

 

Waardeer°

Maar wat ik wel tegen je wil zeggen is geniet van elke seconde met je dierbaren. (I’m just saying)

Want zomaar op een dag word het heden een verleden en je momenten die je nu samen hebt slechts memories. I Know what i’m talking about.

So Girl….Waardeer , waardeer, waardeer!!!!

Koetseer elke moment dat zeg ik je  from the bottom off my heart!!

Ik heb ze altijd elke dag gezegd dat van ze hou every single day! En dat bied me nu het meeste troost.

Important to Know°

Met deze post wil ik laten weten dat ik in de loop van deze week artikelen zal plaatsen die direct in de categorie The lost off a loved one zal worden geplaatst. Ze zullen niet onder de nieuwste catagorie vallen en dus ook niet in je Lezer verschijnen (als het goed is.)  Off course verschijnen mijn andere artikelen gewoon in je lezer.

Als je wilt weten of er nieuwe topics zijn over dit specifieke topic klik kan dan op: The lost off a loved one. (Zie zijbalk)

 

Liefs,

 

IMG_20160304_100827

13 thoughts on “#There are Things we need to face…

Geef een reactie

