#GIRLZTALK!/Nieuwe Topics

#Women &Bags°

 PicsArt_03-13-07.32.39.jpg

Bags

Big Ones & Little One

we own

Different kinds°

Hey Ladiesssssssss !!

Ohw Yessssss!

It’s Time for A Girl Talk!°

Purses or bags de meeste van ons zijn er dol op!

Almost every woman has one.

Alleen heeft de één er net iets meer mee dan de ander.

Je hebt ze in alle soorten en maten.

Zoals je zelf weet hebben de meeste van ons van alles nodig in onze handtas.

En dus een goede handtas een must!

Je herkent dit vast wel.

Je koopt een grotere handtas want de handtas die je het meest gebruikt kan alle spullen die je nodig hebt niet meer dragen.

Ik heb altijd de neiging om dan een groter handtas te kopen maar ik prop er vervolgens meer in.

Miss B° & Handtassen°

Zelf vind ik  handtassen superleuk.

Zelf heb ik niet echt een voorkeur qua merk.
Maar ik kijk er wel naar om tijdens het shoppen.

Momenteel heb ik nog geen designerbag op het oog waar ik zo verliefd op word dat ik die perse moet hebben.

Maybe in de toekomst als ze er ééntje maken die me hart op hol laat slaan. Hahaha.

En dan nog vind ik dat ik voor die bedrag zoveel andere dingen kan doen.

Maar ik vind het leuk om naar ze te kijken.

Ze zijn altijd zo mooi trendy & elegant!

En gezien ik ben iemand die weer snel verliefd wordt op een andere handtas is het sowieso niet echt handig om zoveel geld aan een designer bag uit te geven.

But Anywaysss genoeg over mij..

Today heb ik een paar vragen voor jou als mijn volger.

My questions

for

You Girl!°

°Ben jij een handtas liefhebber? 

°Wat is voor jou de ideale handtas?

°Hoeveel geef je maximaal uit aan een handtas en tot waar ligt je limit?

°Ben jij  ooit van om een designer bag te kopen en heb je er momenteel één op het oog?

 

 

Hugz,

PicsArt_04-17-04.28.11

 

11 thoughts on “#Women &Bags°

  1. Het is dat het móet! Ik moet een handtas hebben voor mijn beurs en telefoon.. en alle spullen die mijn kinderen vaker nodig hebben (zakdoekjes, telefoon, hun beurs en die dingen allemaal). Dus ik heb een kleine handige tas, 1 vak en een telefoonvakje, een rits aan de buitenkant voor iets kleins (bij mij zit er een draagtasje is) en dat is het. Ik kan het over mijn schouder dragen, of gewoon in de hand. Hij is zwart, leer en kostte 70 euro. Tassen van Louis Vuitton vind ik echt mooi.. daar zou ik wel eentje van willen maar ik ga er zeker geen 800 euro voor betalen hahahahahaha

    Liked by 1 persoon

  2. Wauwww klopt, Louis Vuitton bags are so cute!
    Maar inderdaad Hey ja, ik vind het handtas €800 euro voor een handtas best een crazyprijs!
    Hahaha en dan te bedenken dat er nog duurdere zijn!

    Thnx voor Sharing!
    Ik vond het heel leuk om te lezen hoe jij tegen tassen aankijkt en wat je momenteel voor tas hebt en wat voor designerbag je momenteel op het oop hebt. ThnQ voor the time die je hebt genomen om mijn vragen te beantwoorden ik waardeer het heel erg!

    Hugz, Miss B.
    -xoxoxo-

    Like

  3. Ik koop niet heel snel een tas moet ik eerlijk toegeven, maar eens in de zoveel tijd is het natuurlijk wel nodig. Ik loop tegenwoordig meestal met een grote zwarte tas, omdat zwart altijd wel past bij alles en er genoeg spullen in kwijt kan!

    -x- Sabrina

    Liked by 1 persoon

  4. Heyhey Sabrina Girl! Thnx voor je Reactie! Ohwww Yesss Girl ik begrijp je helemaal zwart past immers bij alles!! 😀
    De meeste van mijn tassen zijn ook neutrale kleuren. And Black is sowieso My Favorite!

    Ik waardeer je tijd die je hebt genomen om mijn vragen te beantwoorden Thnx Girl!

    -xoxoxo-

    Like

  5. Ik ben zeker een handtas liefhebber. Zonder tas voel ik mij echt incompleet o_O Grappig om te lezen over de grootte van je tassen. Ik heb in het verleden geprobeerd om kleinere tassen te kopen zodat ik er ook minder in ga doen, maar dat werkte dus niet want hij bleef overvol 🙂 Ik roep al heel lang dat ik nog een mooie tas wil, maar uiteindelijk geef ik het geld dat ik daarvoor opzij heb gezet steeds uit aan iets anders. Oeps, haha! Zoveel keus ook xx Liefs

    Liked by 1 persoon

  6. Heyhey Girl! Bedankt voor je leuke reactie 😀 hahaha jaa 😀
    Maar hey Girl, dat is een goede tip ik het uitproberen! Maybe als ik mijn handtassen kleiner koop i.p.v. groter dat het werkt.
    Ik laat je weten hoe dat is afgelopen hahaha .. Maybe lukt het 😀
    Ja klopt, gelijk heb je, er is inderdaad zoveel keus om Crazy van te worden gewoon…Thnx for Sharing Girl en dat je mijn vragen hebt beantwoordt ik waardeer dat enorm.

    Hugz, B.
    -XoXoX-

    Like

Geef een reactie

