#GIRLZTALK!/Nieuwe Topics

#Love them?Yes!! Wear them? No..

 

if-the-shoe-fits-buy-it-in-every-color-quote-1 (1)

Ladiesssssss°

How are u doing?

Zo laatst heb ik weer leuke thingz gezien in the City.

Wanneer nou niet, Right?

Wij Ladiessss zien altijd wel wat.

Er is altijd wel die ene item dat tijdens het shoppen er tussen uit springt!

Dit keer waren het bij mij high Heels!

OMG!!

Mooie designs, kleuren en printjes. Ik hou van elegante items.

Dus ik zag er that day so many!

Girlllll, ik werd helemaal Crazy!

Vaak heb ik er geen moeite mee.

Ik accepteer gewoon dat high heels and stiletto’s gewoon defenitly a closed case is voor mij. 

Het is zoals het is.

Ik ben blij met mijn sleehakken en dat ik ze af en toe kan dragen.

Maar soms vind ik een nice dress en dan zijn de perfecte stiletto’s gewoon the finishing touch for that dress!

En dan is het toch even flink balennnnn!!!!!

°°°°

I Love Them

but

I just can’t wear Them

°°°°

Yep, that’s my problem!

Miss B can’t wear them superjammer!!

De reden?

Ik heb namelijk platvoeten.

And all ‘the pressure’ komt dan op mijn enkels.

So .. Stiletto’s en High Heels Forget it, That’s defenitly a No-No for me!

En om ze gewoon toch te kopen om ze vervolgens onder mijn bed te stoppen is no option.

&

Girl, dat is zo jammer want er zijn zulke mooie!

En dat zijn dus juist de schoenen die ik ‘the bom’ vind.

Offcourse draag ik laarzen en sleehakken.

Die steunen mijn voeten goed.

Ik kan er niet heel lang op lopen but hey, ath least kan ik die wel aandoen.

Zelf hou ik wel van comfort dus laarzen of sneakers  vind ik heerlijk.

But sometimes you want to change, snap je?

Look different.

Searching for the Right, Shoe°

 

Door mijn platvoeten is het een hele strijd op aparte mooie sleehakken te vinden.

Yep, the Struggle is Real!

Maar als ik eenmaal de goede gevonden heb.

Heb ik vaak de neiging ze in verschillende kleuren te kopen, hahaha!

Maar dat doe ik meestal tot twee paar en alleen als ik ze echt SuperLeuk vind!!

Het is weer een tijdje terug sinds ik dat heb gedaan.

But anyways..

Wat is jou voorkeur ?

High Heels or sneakers?

Some of us (ik niet in ieder geval:p) kunnen van die superhoge aandoen.

That Impress me a lot!

••••••••••

Wow, Respect!°

Ze kunnen er op dansen,rennen, boodschappen halen en uren op staan en lopen alsof het niets is.

En sommige kunnen zelfs voetbal tricks met hoge hakken doen!

Ohw Yesss Girl! Seriously.

Watch This:

 

 

 

En wat mij betreft? Girl:

PicsArt_03-16-08.45.29

 

Hugz,

PicsArt_03-13-08.39.44

18 thoughts on “#Love them?Yes!! Wear them? No..

  1. Ik heb er helemaal niks mee.. hoge hakken.
    1. volgens mij breek ik gelijk een enkel als ik er op moet lopen en
    2. 2 minuten op een klein hakje lopen geeft mij al intense rugpijn
    .. dus een big NO GO voor mij.
    Doe mij maar makkelijke sneakers of een nette schoen zonder hak 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Hahah ik vind ze ook echt geweldig! Maar…ik heb ook platvoeten echt verschrikkelijk. Een klein hakje gaat nog wel, maar echt hoge dan ben ik net een pasgeboren bambi! XD -x-

    Liked by 1 persoon

  3. Hahahaha ahwww 🙂
    Hihi ik bak er ook niks van op hoge stiletto’s hoor 😀
    Jammer hèy, dat je ook last hebt van platvoeten .
    Pfff ..maar don’t worry meid.
    Gelukkig slagen we in andere Nice shoes Yayyyyyyy! 😀
    Bedankt voor je superleuke reactie!
    Ik waardeer het enorm.
    Thnx for sharing, Girl!
    Liefs, B.
    -XoXoX-

    Liked by 1 persoon

  4. Heyhey Emma, Girlllllllll!
    Ja me too!
    Only special Occasions 😀
    Ik loop ook altijd met die val scenario’s in me hoofdc want stel je eens voor, hey!
    Hihi ik zal je wat vertellen één keer ben ik gevallen omdat ik een afstapje niet had gezien
    Met hoge hakken offcourse dat was echt genant!
    Ik kon wel door de grond zakken!
    Hahahaha OMG!!

    Dus ik snap je angst wel!
    Sindsdien kijk ik tien keer om me heen of ik niets over het hoofd heb gezien.

    Awhh…meid toch
    Je bent niet lomp hoor,
    het is gewoon wennen en veel trainen. 🙂
    Thnx for Sharing Girl!

    Ik waarder het heel erg dat je op mijn artikel hebt reageert 😉

    Liefs, B.

    Liked by 1 persoon

  5. Ik denk dat het inderdaad een kwestie is van veel oefenen :p maar ik val soms over mijn voeten als ik sneakers draag ook, dus wel een beetje lomp toch 😉 x

    Like

  6. Heyhey Anouk, 😄😄😄
    Awhhhh ze staan je vast wel mooi.
    Maar ik snap je wel..
    Als ik ook heel lang zou zijn geweest dan zou ik ze waarschijnlijk ook niet dragen of in ieder geval niet van die hele hoge hakken.
    Thnx voor Sharing Girl! 😄
    Ik waardeer het enorm.

    Alvast een fijne Weekend hey!

    Liefs, B.❤
    -XoXoX-

    Liked by 1 persoon

  7. High heels zijn zo ontzettend mooi, maar ik kan er niet heel lang op lopen. Ik doe ze het liefste aan als ik naar het restaurant of iets dergelijks ga, want dan hoef ik niet te ver te lopen. Ze staan als pareltjes in mijn kast, maar ik draag ze echt te weinig. x

    Liked by 1 persoon

  8. Heyhey! Esmée 😄
    Bedankt voor je reactie! Special Occasions Only zo te horen! Me too.
    En ik neem altijd mijn slippers of sandalen mee. Just in Case ik een break nodig heb.😄

    Thnx for Sharing Girl!
    Waardeer het enorm! 😉

    Hugz, Miss B.
    -XoXoX-

    Like

  9. Ik ken het probleem! Mijn probleem is dat ik gewoon niet kan balanceren op stiletto’s, ik lijk dan op bambi als ik loop 😛 dus beter draag ik gewoon sneakers of sleehakken, of laarsjes met een niet al te hoge dikke hak. Ik heb ook met kleren de neiging om het in allemaal kleuren te kopen als ik het mooi vind 😀

    Like

  10. Hihihi Bambi, Je bent echt grappig hihihi
    Jaaaaaa indd nu je het zegt! Met kleren ben ik ook zo hahahahaha en met tassen.

    Thnx voor Sharing Girl! Heb jij meer geluk met sleehakken qua modellen vinden ppfff ik namelijk niet zo..

    Like

Geef een reactie

