Nieuwe Topics

# Genomineerd voor het Liebster Award!

 

PicsArt_03-24-07.50.57

HeyHey Ladiessss!

Ohw Yesss!°

Miss B. is een paar dagen geleden genomineerd door:

××××

Missbowtieblog°

××××

ThnQ Girl!

 Zij stelde de volgende vragen aan mij:

 

Welke tip zou je geven aan beginnende bloggers?°

Just Be You♥

Heb je ooit al gedacht om te stoppen met bloggen en waarom?°

Nope eigenlijk niet.

 Ik ben namelijk pas in November 2015 begonnen met bloggen.

Dus stoppen met bloggen zit er nog lang niet in.

 

Wie is je grote voorbeeld?°

Mijn mams ♥

Ze is een sterke, eerlijke en oprechte vrouw.

Ze is simpel en ze heeft haast geen eisen.

Haar kracht en de manier waarop ze omgaat met het verlies van haar  jongste dochter (mijn zusje) en alles in haar leven is defenitly een voorbeeld voor mij.

 

Waar zie je jezelf binnen 5 jaar?°

Ik zie mezelf  bezig met een eigen bedrijfje.

Maar het is defenitly niet de hoofddoel in mijn leven maar dat zie ik mezelf wel doen over vijf jaar.

 

Welke dag zal je nooit vergeten?°

Wauw!

Da’s een moeilijke vraag, Girl.

Ik heb een paar dagen die ik never nooit zal vergeten.

Offcourse!

Maar twee van de mooiste en speciale dagen in mijn leven is :

My wedding day.♥

De dag mijn Soulmate en ik elkaar het JAWOORD hebben gegeven.

En het geboorte van onze prinsje offcourse.

En de verdrietigste dagen in mijn leven that i wi’ll never forget:

Zijn de twee dagen dat mijn vader & li’l Sistah zijn overleden.

  

Aan wie kan je alles vertellen?°

Letterlijk alles?

Aan my Soulmate en mijn moeder.♥

Ze zijn oprecht eerlijk en zijn er altijd voor me.

En niet alleen als het ze uitkomt.

Ze accepteren mij zoals ik ben.

En ik vertrouw ze met mijn ogen dicht.

 

Wat is je favoriete nummer ooit?°

Nou, er staan bij mij een paar fav’s op één hihihih.

Seriously… I can’t choosse

Kc & Jojo: All My Life

Boy II Men: End off  the Road

Withney Houston: I  wi’ll Always Love You°

 

Wat is je slechtste karaktereigenschap?°

Ik  ben te perfectionistisch (vreselijk!)

Dat irriteert me zo erg van mezelf.

**Ughh**

En je beste?°

Ik ben Positief & Eerlijk.

Wat zou je nooit willen kwijtraken?°

Mijn dierbaren en de band die ik met ze heb.

Na het verliezen van mijn zusje ben ik een hele kostbare band kwijtgeraakt die ik nooit meer zal krijgen.

En mijn band met God & myself zou ik ook nooit kwijt willen raken.

We leven in een world with a lot off pressure en verwachtingen en ik wil gewoon mezelf blijven.

Ohwww Yesss! I want to Stay just me.

Offcourse heb ik ook al ben ik nog jong al heftige dingen meegemaakt. Desondanks is het mij tot nu toe toch gelukt om alsnog (ook al heeft het me hier en daar defenitly geschaad) mezelf weten te blijven en niet verbitterd te raken desondanks alles wat tot nu toe in mijn leven heb meegemaakt.

 

Welke andere blog volg jij het liefst?°

 

Oeiiii, Girl I can’t choose AGAIN! Haha

Uhmmm..heel eerlijk volg ik op YouTube de volgende daily vlogs:

Jamie and Nikki, ProductJunkie xoxo, Raven Elyse,

Vicky Lohan, Latoya Forever , See Ayanna, Rochelle

on YouTube.

&

En Offcourse al mijn volgers!

Ik vind jullie blog elk bijzonder en uniek en ik leer er altijd wel iets van.

Het is mooi om te zien hoe iedereen anders is en dat komt in elke blog on There own way defenitly naar voren.

My Turn°

Nu moet ik op mijn beurt weer 11 vragen verzinnen.

So There we Go!

1. Hoe beschrijf je jezelf?

2. Waarom ben jij gestart met bloggen?

3. Wat zijn jou sterke en zwakke kanten?

4. Waar kan iemand jou superblij mee maken?

5. Wat zijn je hobby’s?

6. Wat betekent een echte vriendschap voor jou?

7. Hoe kijk jij tegen het leven aan?

8. Noem twee songs en twee films die jou fav’s zijn?

9.  Wat zou jij nooit van je af laten nemen?

10. Wat is de funniest of the most embaressed  thing dat je hebt meegemaakt?

11. Wat is jou mooiste ervaring tot nu toe?

En nu de nominatie°

Ik moest vervolgens elf Peepz nomineren.

Dusss…

 Kijk maar Ladiessss of je mee wilt doen.

Niets moet alles mag.

De genomineerden zijn:

Tadaaaa!!

#1. Weespositief

#2. Mariska

#3. Giveasmileeveryday

#4. Xgraciously

#5.Marushi

#6. LifestyleByMoslima

#7.Salina

#8. Maya Willemse

#9.Superglamzine

#10. Yvette

#11. My Journey

 

 

PicsArt_03-13-08.39.44

13 thoughts on “# Genomineerd voor het Liebster Award!

Geef een reactie

