Nieuwe Topics

Q&A Miss B°

PicsArt_04-03-02.55.56

PicsArt_03-05-05.41.32 

#Wie is je Favoriete Artiest?°

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 Bron foto’s :www.photobucket.com

Dat is defenitly Beyoncé.

Ze heeft echt een groot passie voor dans en zang en haar performances zijn the bom! 

#Mijn Favoriete Serie?°

Valt reality shows ook onder series? I Hope so ..hihihihi

Keeping up with the Kardashians is mijn favoriete reality show.

Ik vind hun band als zussen zijnde ge-wel-dig! Het doet me denken aan mijn band met mijn overleden zusje van 16.

#Als je een garderobe van een artiest/actrice/etc zou mogen uitkiezen, welke zou je dan nemen?°

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Kim Kardashian-West. Haar dress styles is on point, Girl! 

#Hoelang blog je al en hoe ben je op het idee gekomen om te gaan bloggen?°

Ik blog sinds november 2015.

Eigenlijk omdat ik van schrijven hou.

En omdat ik anderen jongeren en jong volwassenen net als ik  die chronisch ziek wil steunen met mijn eigen ervaringen.

#Ben je getrouwd?°

Ohw Yess Girl ! I’m Married. Op mijn 21ste with mah Boo. 

#Hoeveel kids heb je

Momenteel heb ik één babyboy.

PicsArt_04-03-02.14.41

Wat doe je het allerliefste in je vrije tijd?°

Het allerliefsfte wat ik dan doe is chillen en leuke dingen doen met mijn gezinnetje that’s for sure! Of genieten met onze vrienden.

# Wat is het mooiste wat je tot nu in je leven is overkomen?°

Nou, het aller allermooiste is mijn hechte band met mijn gezinnetje en mijn moeder. We zijn namelijk superclose! 

I’m so Happy & Blessed with That! 

En offcourse zijn er meer mooie momenten als my weddingday en geboorte van mijn bbyboy.

#Als je iets opnieuw in je leven kon doen wat zou het zijn?°

Uhmmm… Dan zou ik mijn zusje met me meegenomen hebben dan was ze er vandaag nog levend geweest  

 

#Hoe oud was je toen je je zoontje kreeg?°

Ik was 25 toen ik onze bbyboy kreeg.

#Wat is je Afkomst?°

Ik ben antiliaans. But i’m born in Holland.

#Wat is je lievelingswinkel?°

Weet je? Ik heb eigenlijk geen lievelingswinkel.

 Ik shop overal een beetje.

 Maar ik heb wel standaard winkels die ik af loop tijdens het shoppen.(That’s a must !)

Een winkel die ik heel leuk vind is de Primark.

Maar toch wil ik het niet mijn lievelingswinkel noemen.

#Als je nog maar 1 keer op vakantie zou mogen gaan, waar zou je dan naartoe gaan?°

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Hawaï ! Defenitly.

#Ben je model of doe je modellenwerk?°

Hihihihi… Ik? Nee hoor, ik ben geen model en ik doe ook geen modellenwerk.

#Wat is je Ziekte?°

Ik heb Fibromyalgie. 

Niet levensbedreigend ofzo weke delen/spierreuma met veel pijn in je bindweefsels.

Het is een chronische ziekte die je aan de buitenkant niet kunt zien.

Als je iets meer over wilt weten kun je een kijkje nemen op: http://www.fibromyalgie.nl 

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

#Hoe ga je in je dagelijks leven om met je ziekte?°

Wauw, Girl.. ‘the struggle is Real’.

Weet juh? Ik ga er sinds paar maanden wat realistischer mee om.

Maar het is defenitly een battle want ik ben nog jong en ik wil nog zoveel dingen doen. En dat kan dan soms echt SUPER frustrerend with this Body. 

Ik zit momenteel nog in een acceptatieproces.

En mijn nieuwe klachten maken het er niet gemakkelijker op.

**Zucht**

Mijn karakter zit me nogal in de weg om deze ziekte te compleet accepteren.

Want ik ben iemand die doorzet tot het uiterste.

Met als gevolg dat ik meer van mijn body vraag dan dat het momenteel werkelijk aankan.

Maar mijn persoonlijkheid helpt me ook  op een positieve manier. (Gelukkig)

Mijn positieve instelling is werkt zeker in mijn voordeel want het helpt me om mezelf dagelijks door deze moeilijk periode heen te slepen. 

Maar goed sinds zeven maanden doe ik  een stuk rustiger aan alles op een relaxte tempo. En gaat prima.

(Een hele presentatie voor mij.)

Ik forceer mezelf niet meer als zeven maanden geleden.

Ik heb even mijn sociale leven en andere dingen die ik normaal doe op een dag gedwongen op een laag pitje moeten zetten.

Op dit moment focus ik even op mijn gezondheid.

 Dokter afspraken, onderzoeken enzo zijn de dingen waar ik mezelf de komende tijd op moet gaan focussen.

(**Ugh**)

Ik heb helaas namelijk nieuwe klachten erbij en mijn benen zijn superpijnlijk.. en dus ben ik best zenuwachtig wat er daar nou weer uit zal komen.

Ik verdeel the things that i have to do over de dag heen.

Ik heb een leuke gezinnetje en relaxte levenstijl en dat helpt me zeker!

Sommige dagen gaat het goed en kan ermee om gaan.

En soms ben ik superemo en gefrustreerd en vind ik het moeilijk om met dit ziekte om te gaan.

Buy then i got myself together and i pick mezelf up and move on.

Puur omdat het onvoorspelbaar is en het het je uitput en beperkt.

Het voelt alsof je met zware gewichten rondloopt aan je armen en benen met een grieperig gevoel en duizenden pijnscheuten rond je gehele lichaam.

And on top off that alle klachten die erbij komt kijken.

Dus ja..met al die klachten everyday probeer ik het beste van te maken.  

Je moet mentaal sterk zijn en proberen om niet in paniek te raken.

Seriously!

En dan ook nog eens onbegrip  erbij.. snap je dat het dan een gevoel geeft alsof je gestraft wordt omdat je ziek ben. Voor de rest ga ik elke dag the battle aan.

Ik zorg dat everyday op mijn best eruit ziet.

I look nice for me it makes me feel better and because i’m married.

Ik ben tenslotte chronisch ziek heeft niets met mijn uiterlijk te maken. Al schijnen vele die me tegenkomen  dat helaas te vergeten.

Desondanks ik beperkt wordt die ik my things, ik lach veel en geniet en ik heb heleboel plannen ik laat my body zien wie hier de baas is!

Ohwwwwww Yessss!

#Heb je voldoende steun?°

 

Ik heb de beste steun die ik kan wensen van mijn Hubbie & zoontje.

(En mijn mams offcourse.Ze laten me superveel lachen.

We hebben dan ook veel  lol samen en we hebben veel steun aan elkaar.

Zonder hun steun dan was het hel geweest! Seriously.

Ik heb een paar vriendinnen die hun best doen om met me mee te leven en dat waardeer ik. (Love You, Girlz!) Ze accepteren me zoals ik ben en oordelen ze mijn ziekte niet. Maar desondanks ze geen idee hebben wat ik voel steunen ze me wel.

Voor de rest is de steun beperkt omdat mijn ziekte nogal onzichtbaar.

En daardoor kan het best verwarrend zijn voor mensen om mijn heen.

Als je chronisch ziek bent is de steun sowieso zeer beperkt.

Je kunt namelijk niet aan me zien dat ik ziek ben. 

En dat brengt defenitly onbegrip met zich mee.

Al begint het door mijn nieuwe klacht  toch een beetje zichtbaar te worden. Ik loop namelijk de laatste tijd als een pinguïn rond.

Zelfs the grandma’s & grandpa’s halen me in. 

Ik probeer het onbegrip te negeren want ik ben iemand die niet tegen onrechtvaardigheid kan.

 Het feit dat ik dan ziek ben en ook nog eens met onbegrip te maken krijg voelt alsof ik gestraft word omdat ik ziek ben dat kan me nogal boos maken.

In mijn ogen is het onrechtvaardigheid. 

Want het wordt me nog moeilijker gemaakt dan dat ik het momenteel al hebt.

images (5)

Ik laat mezelf niet zien als ik veel pijn heb.

Ik hou niet van aandacht trekken dus laat ik mezelf alleen zien als ik op mijn best ben.

Hoe onopvallend  ziek ik ben des te beter.

Ikq wil ook zo normaal zijn en niet toegeven aan mijn ziekte.

Ik ga mezelf niet tentoonstellen om dan wel begrip en steun te krijgen puur omdat sommige mensen in mijn omgeving bewijzen nodig hebben om te geloven dat ik ziek ben.

Anyways genoeg ellende hihihi , ik hoop dat ik je vraag zo goed mogelijk heb beantwoordt:-)

 #Wat is jou Favoriete boek?°

Mijn favoriete boek is de Bijbel  defenitly.

The best book everrrrrr!

So Girlz…

Dit was het dan:

Dit waren de vragen die ik heb gekregen.

Het was leuk om deze Q&A te doen en jullie vragen te beantwoorden.

I hope you liked it!

Hugz,

PicsArt_03-13-08.39.44

8 thoughts on “Q&A Miss B°

  1. het vervelende van veel mensen is dat als ze iets niet zien, het er ook niet is.. maar als ze het wél zien, dan wordt het bekeken, uitgelachen en worden er grapjes over gemaakt.. Ik erger mij er zo vaak aan.. iemand die er anders uitziet wordt bespot en een jong persoon die zich moeilijk voortbeweegt maar waar je niets aan ziet, wordt een aansteller genoemd. Verder kijken dan de neus lang is, is een gezegde die men niet meer kent..
    Stay strong! 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Wauww zo true dat heb je goed gezegd!
    Ik word er gewoon emo van dit is precies wat ik bedoel! Conclusie: het is nooit goed genoeg!
    THNQ voor je reactie je snapt het! Dat is precies mijn huidige frustratie.

    Dikke knuffel!😄😘

    B.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

