My Favorite Moviezzz!/Nieuwe Topics

#It’s a Good Movie! Part One°

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Movie Talk°

So Ladiessssssssss!!!

Daar zat ik dan gisteren op de bank met mijn bak Doritos.

Kijkende naar:

The Single Moms Club.

No i’m not a single mom (As you know) maar deze film raakte me toch  echt.

I mean seriously.

Respect voor all the single moms out there!

Al deze Ladies dachten ooit de ware te hebben gevonden en uiteindelijk kwamen ze er alleen voor te staan.

Maar uiteindelijk hebben ze elkaar gesteund.

En dat was heel mooi om te zien.

Net als je vriendinnen  kiest met dezelfde interesses kozen deze vrouwen ervoor om een vriendschap op te bouwen en een vangnet voor elkaar te zijn als single moms.

#In Real Life°

And as you know zijn er  in real life ook vele single moms.

En iedereen heeft er mening over maar het is zwaar als je er alleen voor komt te staan.

Vele hebben zowel de moeder en vader rol  op zich en hebben ook de rol als lerares,dokter,vriendin op zich.

En ik had geen idee hoe het is om single mom te zijn tot deze film.

Als moeder zijnde heb je verschillende functies.

We all know that raising a child is not a piece off cake.

But it is the best job everrrrrr!

Ik ben sowieso een fan van the films van Tyler Perry .

Zijn movies zijn zo touchy!!

(Geen idee  of dat woord  bestaat hihihi.)

Madea vind ik minder leuk.

But anywayssss

Girlz elke keer zit ik in tranen bij the Tyler Perry movies.

Wil jij weten over welke movie ik het heb?

Ik zal een top 5 of een top 10 maken van the movies die ik defenitly top vind .

Heb jij The Single Moms Club al gezien zo ja wat vond jij ervan?

Hugz,

PicsArt_03-13-08.39.44

X

4 thoughts on “#It’s a Good Movie! Part One°

Geef een reactie

