#GIRLZTALK!/#Let'sTalk/Nieuwe Topics

°OMG! I was so Embarrassed°

OMG-I-got-something

Girlzzzzzzz!

Allemaal hebben we zo’n  moment, right?

Dat je iets overkomt waar je letterlijk en figuurlijk  wel door de grond heen kan zakken.

IF YOU ASK I WOULD SA

Als iemand aan mij zou vragen wat is the most embarressed thing that happend to you?

Dan zal ik zeggen toen ik tegen de advies van mijn moeder in toch met mijn haarstukje het water in ging.

Ik was 15 & koppig sooo in did my own thing!

En Yessss exactly ik kwam zonder haarstukje uit het water.

Iedereen had het door behalve ik.

Hahahaaa

&

“Off course hoorde ik:

I told you so!”

But 2day I Broke the Record!

I can add a new one @ mah list.

So.. sinds vandaag heb ik een nieuwe embarressed moment om toe te voegen aan mijn lijst.

Je raad dit nooit! Hahaha

Girllllllllllllll,

Today viel op de zebrapad volle pond op mijn kont.

(Noooo Girl, i’m not kidding.)

Seriously.

Hoe  dat zo?

Nou, ik was met schatjelief aan het dollen en keek achterom naar hem uhuh (tijdens het oversteken,niet slim in know..Girl.)

But Anywayssssss…

We waren aan het dollen.

En ik keek niet uit.

Hij zag het al gebeuren maar voordat mah bbyboy me kon waarschuwen viel ik plat op mijn kont. Hihihihi

Met een volle bus twee bushaltes  vol mensen een kappersacademie aan de linkerkant en winkels aan de rechterkant en natuurlijk genoeg shoppende peepz.

En natuurlijk alle auto’s die stonden te wachten totdat ik zou ‘oversteken‘.

Soo daar lag ik dan.

Dat  was  echt een:

(#Ik-kan-wel-door-de-grond-zakken moment!)

Reden van mijn val?

Ik zag het niet goed liggende tegel niet en struikelde er over heen.

OMG°!

Ik schaamde me kapot!!

Girllllll, ik moest lachennnnn!!!

Ik bleef daar midden op de zebrapad  liggen ik kon gewoon niet opstaan van  het lachen !

Offcourse rende schatjelief naar me toe en tilde me op.

(Het voelde alsof ik gered werd door superman. LoL.)

Eenmaal aan de kant moesten we allebei keihard lachen!

Gelukkig viel ik in het midden van de zebrapad  en werd ik niet overreden:p.

Hihihihi..pffffff

 

Het leek me leuk en grappig om dit aan jullie te vertellen.

Ik moest nog iets kopen en dus stofte mijn broek af ik werd ineens overvallen met een schaamte gevoel maar in keep mah head up en stapte de winkel binnen.

Het voelde alsof iedereen naar me keek.

OMG

So embarrassing!

“Tuurlijk was dat de gesprek van de dag!

Voordat ik later die middag de deur uit ging hoorde ik:

Sgt, niet vallen buiten hè?!”

Ik keek hem zo aan:

With mah:

That’s –Not -Funny -Face

Hihihihi

2016-04-13-19-58-54

Heb jij weleens zo’n  embarressed moment gehad?

Share it with me plz?

Come on girl..Tell me.

Sharing is caring, Right?

Hihihihi

Hugz,

PicsArt_03-06-10.35.29

9 thoughts on “°OMG! I was so Embarrassed°

Geef een reactie

