Nieuwe Topics/Speciaal occasions♡

SPECI♡♡L Jou°

So Ladiesssss♡

How are u doing?

Twee weken geleden ben ik gevraagd om als getuige te staan op  de trouwerij van één van mijn goede vriendinnen.

Op een speciale manier heeft ze me dat gevraagd.

Kijk eens wat ze mij heeft gegeven.

Echt Supercute!!!!!!

PicsArt_04-13-07.29.56

SPECI♡L

voor

Jou Girl:

Ik ben twee weken bezig geweest om te bedenken hoe ik jou op een speciale manier  extra kon bedanken.

Vooral omdat het toch niet iets kleins is wat je vraagt en je tijd hebt besteed om mij een speciale manier  te vragen.

En omdat ik het waardeer.

Helaas gooide ik een beetje roet in het eten omdat ik ziek (as always) was de dag dat je het wou vragen.

Ik vind het superlief en dus wou ik je alsnog op een speciale manier bedanken.

Ook namens manlief want ook hij is door jou  verloofde gevraagd om als getuige te staan.

We doen het graag!

I Hope you liked it!

PS:  Ik had eerst een homevideo gemaakt maar kon hem op mijn blog niet uploaden omdat ik naar premium moest overstappen.

Gezien ik pas deze blog heb besloot ik mijn blog nog niet up te graden naar premuim.

Vandaar geen homevideo het was een super grappige hihihi!!

But anyways.

Je weet me altijd in verlegenheid te brengen sooo nu is het my turn!

Voor mijn Lieve Lezers.

Bedankt voor het lezen!

Ik ben bezig met een paar artikelen dus:

Stand by!

Yay!!°

Hugz,

IMG_20160304_100827

12 thoughts on “SPECI♡♡L Jou°

  1. Heyhey Girl! Hoe is het? Het zckers supersuperlief! Ja ik heb zeker een leuke dag gehad en jij? Ik heb allemaal gekke selfies lopen maken. Hihihihi niks te doen maybe post ik ze strx of tommorrow hahah
    Dikke knuffel♡

    Liked by 1 persoon

  2. Ha ha ha met mij gaat het ook goed !! Benieuwd naar je selfies hihi. Was vandaag met de kids even naar de speeltuin gegaan een mini picknick gehouden dus ben blij . 😘😘

    Liked by 1 persoon

  3. Heeerlijkkkk!!
    Het was indd best lekker weer ervoor today!
    Ik ga van de week met de kleine effe naar de speeltuin.😀
    Hihih OMG jaa ik zal ze zcker plaatsen ik ben echt gek ik lag helemaal in een deuk toen ik selfies maakte want het was zomaar uit het niets! Hihihi super dat je van je dagje uit met kids hebt kunnen genieten. Yay!😄

    Hugz♡

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

