Nieuwe Topics

#Happiness Start by yourself|My Selfie-ness Dayz°

My  Two Selfie-ness Days°

Ladiesssss so gisteren had ik zomaar ineens  zin in selfies ohw yeah!

helemaal alleen met mezelf op de foto!

Wat had ik een lol!

Hahaha  my Selfie-ness day zoals ik het noem.

Daar komt tie!!

Het leek me wel leuk om mijn crazyness met jullie te delen.

Day: 1°

PicsArt_04-14-07.50.44.jpg

Day:2°

The next day had ik dezelfde tik! (Vandaag dus.)

So….that’s Right!

There  we go Againnnnnnnnn!

Day 2 of My Selfie-ness 

PicsArt_04-14-07.34.38.jpg

Ik had de grootste lol vooral op dag 1.

Sowieso ben ik dol op foto’s  maken. Maar ik ging zomaar ineens spontaan selfies maken hahahaha.

Girlzzzzz,

We have to have fun, Right?

“And it’s starts with:

Having Fun with yourself by yourself!”

If you can do that…

Dan ben je niet afhankelijk van anderen to make you smile or to entertain you.

The other peoples around you will only add more Happiness to your’e life!

Off course..je hebt gelijk.

Soms kunnen er dingen gebeuren in je leven die je vreugde even weg kunnen nemen.

I know.

Every Day is not the same.

I know that also.

But

KEEP ON FIGHTING!

Ohwww yessss Ladies, vecht!

Blijf vechten om je innerlijke vreugde te behouden.

En ben je eventjes je innerlijke vreugde kwijtgeraakt ?

Don’t  worry everything is gonna be alright, girl.

Als je die innerlijke vreugde al hebt hou het vast.

Het is de basis!

Hoe kan je blijdschap delen als je het zelf niet hebt?

(I’m just saying)

Have a Beautiful Day!

Hugz,

 

 

PicsArt_03-13-08.39.44

 

27 thoughts on “#Happiness Start by yourself|My Selfie-ness Dayz°

  1. oeii wat raar en vervelend.. en toch kunnen andere volgers het weer wel zien.. ik ga kijken of ik die Java script kan downloaden of moet downloaden goed? En dan vraag ik je om even opnieuw te checken. Superbedankt dat je het even zegt 💋😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

