Nieuwe Topics

#Our Sunday Lazyness°

2016-04-24-13-52-38

 

Heyhey Girlz! °

So today it’s sunday , right? So we having a Lazy Sunday as a family. Manlief is vandaag eindelijk even vrij en dus is het Quality timeeee! Yay!°

Everything is ready for Monday°

Huis aan kant check! Ik zie er op en top uit, check! Kind gedoucht en wel, check! √

School kleren van mijn prinsje gestreken, check!

 

Kortom miss B is ready to start the new week! Voordat ik echt aan mijn Lazy Sunday kan beginnen moet ik wel mijn dingen gedaan hebben.

Anders is het voor mij geen perfecte Lazy Sunday.

Ik hou van orde en om echt te kunnen genieten moet ik ook het weekend mijn dagelijkse ochtendroutine voortzetten.

Anders kan ik niet echt rusten. De doen-dingen blijven dan in mijn hoofd zweven.

En dat is niet cool dus…als miss B echt de rust wil vinden moet mijn huis aan kant zijn. Anders kan ik niet relaxed stil zitten.

I’m So in Love with this Monday°

Yip seriously!

I  know … normaal heb ik een hekel aan the mondays hihihi.. maar niet deze week!

Hoe dat komt?

Because Meivakantie is comingggggggg!

Lekker geen week-rush (zoals ik het noem) op een rustig tempo mijn dingen doen even niet haasten. En dat voor twee weken lang!

Mijn  benen en voeten heeft die rust ook even nodig. Ik heb de laatste tijd superveel last van mijn voeten. Dus binnenkort wordt het shoppen naar sketchers. Yay!°

Die zijn speciaal ontworpen voor sporters en mensen met pijnlijke voeten.

En off course kan de kleine ook wel een vakantie gebruiken hij heeft het even helemaal gehad met school. Dus laat de meivakantie maar komen!

Lekker leuke dingen doen met ons prinsje, ik bedoel wat wil ik nog meer, Right?

So, Today it’is chillen met manlief en prinsje op de bank.

Met Netflix off course en met een lekkere maaltijd  voor tonight op de planning. En later in de avond even chillen with my boo met een aantal films op de planning.

Lekker met zijn tweetjes.

Moet kunnen, right?

Sinds vrijdagochtend had ik al kleren gewassen dus dat is ook al achter de rug.

Manlief heeft boodschappen gehaald dus die hebben we ook al in huis.

Dus ik had werkelijk een rustige start for today.

2016-04-24-15-05-47

Vanmiddag lekker een pudding maken en lekker knabbel hebbedingetjes gehaald voor tonight. Hmmmmmm!

2016-04-24-15-10-49

Vanavond gaan we lekkere Morro eten.  (Morro is eigenlijk bruine bonen in dit geval kidney bonen met spek en hamblokjes met gehakt.)

In het Antilliaans noemen wij dat dus Morro.

Oorspronkelijk is Morro een Dominicaanse gerecht. Vandaag eten we Morro  met zilvervliesrijst.

I know, girls niet iedereen zijn favoriet. Hihihi. Maar het is zo gezond!

En bij deze voelt je geen jasje er omheen zitten die is van de Hoogvliet.

Dit dus trouwens ook de enige zilvervliesrijst die ik wel lust.

Bij mij staat basmati rijst defenitly op één but today  wordt het zilver rijst.

 

En tot slot sluit ik deze artikel af met nog iemand die geniet van onze Lazy Sunday:

Onze Prinsje°

2016-04-24-15-14-40

 

Genieten jullie ook van jullie Zondag?

I hope so!

N’-joy your’e Sunday

Hugz

PicsArt_04-17-04.28.11

12 thoughts on “#Our Sunday Lazyness°

  1. Dit is precies mij, ik kan niet rustig zitten en chillen voordat ik heb opgeruimd , gekooky en de kids heb opgefrist hihi. 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey girl! Of niet? Je chilt was beter als je alles hebt gedaan. Het biedt meer rust. Ik ben blij om te horen dat jullie ook the same thing hebben net als ik. Anders zit je echt op het randje van je stoel met veel dingen die nog gedaan moeten worden.

    Dankjewel girl for sharing en voor je reactie! Een dikke knuffel en nog een fijne zondagavond.♡

    Hugz, Miss B.

    Like

  3. Heyhey Girl! Zie je nou wel hahahaha
    ik ben toch echt niet die enige! Thanks a lot voor sharing het fijn om te weten dat er meerdere zijn net als ik eerst alles doen dan echt kunnen relaxen ♡😄

    Hugz, Miss B.💋😘

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

