Nieuwe Topics

Goodmorning Ladies, it’s Thee Time!#nr.1

2016-04-30-10-23-12

Yay! °

Goodmorning ladiesssss!

Vandaag is het zover de eerste Thee time with miss B.

Hier zit ik dan met mijn mok met thee aan tafel.

My Tea Choice off the Da

Ik heb gekozen voor de mango thee( zonder suiker) heerlijk. Ik hoop dat jullie ready zijn voor deze nieuwe dag! I am. Mijn ochtend is heerlijk rustig begonnen extra rustig want de Mei vakantie is van start gegaan. (As you may know already.)

My Plans°

Inmiddels heb ik mijn morningroutine al achter de rug.  Huis is aan kant √. Kind is gedoucht en wel √. Manlief verwend met een ontbijtje op bed met een lekkere cappuccino met amaretto flavour. Heerlijk!

Ik heb hem gehaald bij de Xenos zeker de moeite waard op om te proberen. Ik zit gewoon reclame te doen voor Xenos hahha.

But anyways.. ik heb een ontbijt op bed gemaakt voor manlief. Hij werkt keihard dus wou hem even extra verwennen.

Op zijn enige vrije dag hadden we een family uitje gepland. We waren lekker even weg met de trein. Een dagje Amsterdam. In mijn artikel die later op de dag zal plaatsen kunnen jullie een beetje meekijken (d.m.v..foto’s ) hoe het was. So stand by!

Nu zit ik dus heerlijk aan tafel nippend van mijn thee. Met een ontspannend uitzicht op het park lekker zitten voor in het raam in het zonnetje een perfecte ochtend dus!

Pfff over het zonnetje gesproken wat is deze lente tot nu toe teleurstellend zeg!

Ik verheugde me enorm naar onze uitje as a family.

Even ontspannen. Als mens hebben allemaal ontspanning nodig. En het hoeft niet eens iets very big te zijn. Even een ander omgeving. Al hou ik zeker heel van mijn huis maar ja doordat ik mijn issues hebt with this silly body of mine ben ik extra vaak thuis. En dus is het toch wel fijn om even van omgeving te veranderen.

We hebben defentily  van elkaar genoten! Al genieten we eigenlijk wel altijd van elkaar een ander omgeving is daarvoor niet nodig. Maar voor de ontspanning en even niemand die je kent was dat heerlijkkkkkkk!

Wat zijn jou plannen voor today ? Ik hoop dat jij ook iets op de planing hebt staan waar je naar uitkijkt.

Let’s Talk°

Op zich heb ik een heerlijk week achter de rug gehad met mijn pijnen off course en hier en daar wat irritaties want the pressure makes me crazy! Ik snap het niet waarom het voor mensen zo moeilijk is om te begrijpen dat mensen geen robots zijn. Er komt een punt in je leven dat je gewoon even een time out moet nemen. En nog steeds wordt dat niet helemaal begrepen.Dat irriteert me soms. Het lijkt alsof je niet even voor jezelf kan kiezen.

Duizend keer moet ik uitleggen dat we even ruimte nodig hebben.

Door mijn body issues vraagt mijn lichaam om rust. Na het 3 jaar lang heen en weer slepen van mijn lichaam is mijn lichaam moe. Sinds de dag dat mijn zusje is overleden heb ik mezelf gepusht om door te gaan. Maar sinds een paar maanden geleden werd het mij allemaal te veel. Dus ik heb even alles op ‘pause’ wat extra is. Een time out dus.

Dus ja… dat waren mijn irritaties die ik hier en daar wel even had naar aanleiding van sommige berichten die ik heb ontvangen afgelopen week.

Voor de mensen die ons persoonlijk ‘kennen’.°

Als iemand ziek is heeft het impact op de family. En hebben ook zij recht op ruimte.

Dus bij deze:

Wij willen nogmaals even de ruimte om hiermee om te gaan.

Er zijn mensen die mijn persoonlijk ‘kennen’ en die ook mijn blog lezen. En die het toch niet helemaal schijnen te begrijpen.*Ugh*

Dus leek het me goed om dit ook even naar voren te brengen in dit artikel. Sorry lieve lezers dat deze er ook even tussen zat.

Maar alsmaar the same vragen stellen..oeiii.

Dat is zo vervelend om steeds dezelfde dingen te moeten uitleggen. Ik raak er een beetje gefrustreerd van. Ik hoef niet alles in details uit te leggen dus ik vraag nogmaals om op te houden met het vragen en het eisen van uitleg.Het geeft mij alleen maar stress en druk. Especially omdat ik zelf ook niks kan doen  en ik moet afwachten.

Ik ben eenmaal afhankelijk van mijn lichaam. Ik moet mezelf herpakken en doe ik on My time on My watch!!

Okay ladies dit moest even gezegd worden.

De bedoeling van: Thee Time With MISS B.°

Tijdens deze thee momenten (elke ochtend van ma t/m vrij.) Zal het gaan over verschillende dingen en als jullie suggesties hebben is het zeker leuk! Als ik het ook een leuke suggestie vind dan word het de onderwerp van ons thee moment.

Ik praat dus over van alles. Realtalk°!2016-04-23-21-06-38

Soms is het een heel gesprek en soms is het iets korts. Want geen dag is the same, Right?

Naar aanleiding van wat ik heb geschreven wil ik meteen doorgaan met the peptalk of the day!

 

The Peptalk of the da

It’s Okay to choose for yourself sometimes!

Ohw Yessss!!! Soms kan je verstrikt raken in het doen wat er van je verwacht wordt. Je bent bang om af te wijken omdat je anders verkeerd wordt begrepen. Ik heb dat ook drie jaar lang gehad ik sleepte mezelf overal naartoe terwijl mijn lichaam om halt schreeuwde!

Het is Okay om even een time out te nemen om jezelf te herpakken.

It’s Okay we are human.

Er zijn mensen die heel streng zijn voor hun zelf. En alsmaar door kunnen gaan. En het is okay ..iedereen is vrij om te kiezen. Maar dat is niet slim als je waarschuwingsignalen krijg van je lichaam. Je hoeft niet perse ziek te te zijn soms kan je levenstijl of werk, school of wat dan ook even too much worden. Dus….

We weten dat we onvolmaakt zijn maar tegelekertijd eisen we volmaaktheid van ons zelf. Is dit realistisch? I don’t think so.

Dus ik kon het niet langer van mezelf eisen.

Ik loop even weg van alles dat too much is! Even op kracht komen.

Ik heb er recht op! Wij hebben er recht op!

Mocht jij in een situatie zitten waarbij je voelt dat je even een time out moet nemen negeer dat dan absoluut niet.

Negeer je dat dan zal het vroeg of laat zijn tol eisen.

Seriousy. It happends to me!

Maak je geen zorgen van wat anderen vinden. En je hoef jezelf niet uit te leggen. Er zullen dingen zijn die mensen niet begrijpen en het is oké. That just the way it is. Jij weet wat je voelt of ervaart.

It’s Okay to choose: YOU!

(I’m just saying.)

Wees realistisch.  En wees redelijk.

 N’-joy your’e day & don’t Forget to Sparkle!

Come on Ladies!

Let’s make the best off our Day Today!

Geen dag is hetzelfde right? Maybe heb je today heel veel zin of maybe toch iets wat minder. Wake up,  Dress up .. you can do it!

En als je geen goed day hebt it’s okay dat hebben we allemaal weleens…geef jezelf de ruimte om je down te voelen.

Lot’s off Hugz,

PicsArt_04-17-04.28.11

9 thoughts on “Goodmorning Ladies, it’s Thee Time!#nr.1

  1. Ik ben het helemaal met je eens dat het goed is om soms gewoon voor jezelf te kiezen!
    Het maakt niet uit wat andere daar van vinden, doen wat je zelf graag wilt is belangrijk!!

    Liked by 1 persoon

  2. I love tea time with you !! Je bent echt sterk , mensen die dingen niet begrijpen na zoo vaak uitleggen wilt zeggen dat ze daar de verstand niet voor hebben om te begrijpen. Je ziekte kan jr niet klein krijgen. God gives us obstacles to learn from it and at the end you get your reward. Keep ya head and family up girl !! Love love love ❤

    Liked by 1 persoon

  3. Heyhey Girlllll! ♡ ahwww ik vind het ook geweldig om deze tea time te hebben met jullie!😄😄😄zeker weten meid! Ik ben het echt met je eens gebrek aan verstand dat denk ik ook. 😉Bedankt voor je reactie it really builds me up! lots of love for you to girl! ♡♡♡N’-joy this beautifull day! Big hug! ♡♡♡Miss B.💋

    Like

  4. Olaa Girl! Preciesss dat is zeker belangrijk After all ..it’is your’e life.😄
    Bedankt voor je lieve reactie! 💋💋💋

    N’-joy this beautifull day!
    Liefs, Miss B.😘

    Like

  5. You 2 girll ❤❤ Blij om te horen !! Wij moeders horen ons gewoon te richten op ons gezinnetje , most important ❤❤ have a Nice dat and enjoy the sun!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

