Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

IT’S TEA TIME!Nr.2|Pics Amsterdam

2016-04-30-10-23-12

Uitgeslapen This Morning°

Goedemiddag Ladiessss !!!!

Vandaag heb ik gekozen voor rooibos thee met honing.. erg lekker!

Ik ben wat later today want ik heb uitgeslapen!  Yay!° het is tenslotte vakantie, right?

Gezien ik gisterenavond alles al heb gedaan  zit ik nu letterlijk heerlijk op de bank.

Zoals beloofd zou ik een artikel plaatsen met daarin onze trip naar Amsterdam.

Ik wou het gisteren al plaatsen maar door het lekkere weer waren wij extra lang buiten. Dus besloot ik onze uitje als onderwerp te gebruiken voor onze tea time.

So… I hope that you wi’ll like it ladies!

 

Our Family Trip to Amsterdam°

Voordat we uit huis gingen hadden we eerst een paar selfies gemaakt:

PicsArt_05-03-08.53.52.jpg

Why not?!? Right? Hihihi

PicsArt_05-03-11.06.11.jpg

We Arrived in the City°

PicsArt_05-03-09.40.10.jpg

Hanging out & Shopping  in the Shops°

PicsArt_05-03-09.15.10

& Off Courseeeee!

PicsArt_05-03-11.24.37.jpg

 

Lekker geschopt manlief heeft paar nieuwe sneakers gehaald.

PicsArt_05-03-10.58.04

 

#Mommiesworstnightmare Dreadlocks but it was Fun!

PicsArt_05-03-09.59.32

PicsArt_05-03-09.57.09

En daarna gingen we:

PicsArt_05-03-10.48.28

Dat was het…

So I hope that you all liked it!

A Special Thanks°

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de likes en reacties op mijn eerste: Tea Time with y’all!

Ik heb gisteren een heerlijk dag gehad! Her was heerlijk buiten.

Miss B° Vibe° of Today!

I am so Happy!  & Thankfull! Ladiessss don’t forget to be:

HAPPY!°

N’-Joy your’e Day!

See y’all tomorrow by the next Tea Time with Miss B.

PicsArt_04-17-04.28.11

4 thoughts on “IT’S TEA TIME!Nr.2|Pics Amsterdam

Geef een reactie

