Nieuwe Topics

Tea Time with Miss B. #Nr.4|N’-Joy bewust & Be smart with you’re Time°

2016-04-30-10-23-12

Morninggggggg! Ladies!

Vandaag ben ik er weer met een uitgebreide Tea time. Yay!°

How im Doing?°

Ik zit weer lekker in bed met mijn laptop. Deze artikel typend.

Met een tevreden gevoel kijk ik weer terug naar de dag van yesterday! Het was heerlijk we hebben nog even nagepraat over gisteren. Het is best Funny want mijn prinsje heeft geen idee dat pretpark nummer twee alweer voor morgen op de planning staat.

Zelf ben ik today erg moe. Mijn benen doen pijn maar goed that’s just the was it is.

Ik ben toch tevreden op mijn prestatie van deze week tot nu toe. Met alles wat ik lichamelijk voel is het me wel gelukt om mijn prinsje een paar keileuke dagen te geven.

Alles voor je kindje, Right?

Ik ben best zenuwachtig gezien ik morgen weer een leuke maar toch lange dag heb. Ik hoop dat mijn benen meedoen. Ze hebben geen keus! Hihihi.

Dus na vrijdag is het even een rustig weekend met een paar leuke binnen activiteiten op de planning. En daarna gaan we kijken wat we in week twee gaan doen as a family.

Vandaag ben ik verwend met een lekkere mok thee en ontbijt op bed. Ohw yess! Today is miss B weer lekker aan de thee.) En skip ik de cappuccino.

Ik heb gekozen voor: Meloen smaak, zonder suiker off course. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat zijn jullie favoriete thee smaken?

Mijn favoriete smaken zijn: cranberry ,rooibos, rooibos honing, munt en kamile en mango thee. Anyways genoeg over thee.

Ik bo

Dit zijn de momenten dat ik besef hoeveel ik bof. Manlief heeft me verwend met een lekker ontbijtje op bed. En het huisje voor me gedaan. Hij weet natuurlijk al dat het the day after een uitje Payday is for me with this silly body of mine.

Yesterday!°

Gisteren was het heerlijk! Ik had een moeder en zoon dag. We gingen saampjes naar het pretpark. We kozen voor: Drievliet. Het was superrrrrrrrrrrrrrrrrr leuk!

Veel foto’s gemaakt en veel lol gehad. Het was echt superleuk!  En we hebben weer leuke memories in the pocket! Ohw Yeah!

Let’s Tal

De laatste keer toen we naar Drievliet waren was onze prinsje 3 maandjes oud. En gezien ze niet veel actracties hadden voor de allerkleintjes zijn we daar niet meer geweest.

Het was zo weird om daar te zijn met een binkie die in groep drie zit. Okay.. voor degenen die nog geen kids hebben is deze thema probably boring.(*wanneer het zover is: i promise zou wi’ll relate with me.) En toch is deze artikel ook voor jou als student best belangrijk.

Het is zo gek om te zien hoe snel alles gaat. Time really flies by!

Uit het diepste van mijn hart zeg ik : Geniet want het gaat inderdaad heel snel.

Ath first had my baby geen idee dat hij überhaupt bestond. In zijn maxi cosi  zat hij mij superliefjes aan te staren. En today kom ik (een paar jaar later) met mijn  ‘baby’ aangelopen die het woordje: Drievliet kan lezen. (& more)

Het is eigenlijk zo met alles in ons leven. If we don’t watch out zijn we zo tien jaar verder.

Gelukkig duurt dan nog even. Maar de tijd staat niet stil voor nobody.

En dat betekent dat we moeten genieten van alles om ons heen.

In  een artikel die ik een tijdje terug had geschreven: Slow down a little bit & N’-joy! Had ik het er een beetje ove dat we moeten genieten van elke dag en dat we niet ons leven moeten laten beheersen door standaard een routine.

Een leuke activiteit die gebalanceerd is op een werkdag voor of na het werd moet kunnen.

Heb jij deze artikel nog niet gelezen dan kan dat klik op:

https://bellamyzblogzthingz.wordpress.com/2016/03/06/slow-down-a-little-bit-n-joy

We kunnen onze leven lang niet de ma t/m vrij inleveren aan alleen werk. En alleen in de weekenden en vakanties genieten.

Zoals ik al zei: Je werkt om te leven je leeft niet om te werken.

En gezien de tijd snel gaat vind ik het in ieder geval belangrijk om de ‘tijd ‘ in de gaten te houden.

 

Be Smart with your’e Time°

Embrace it, Girl!

 

short-time-quotes-6.jpg

Okay..  ik kan niet zeggen wat jullie moeten doen met jullie tijd, off course en wil ik ook niet. ) Maar ik wil jullie graag wel bewust maken dat je van je dierbaren, gezin en van jezelf moet genieten. De balans is dus heel belangrijk.

Leef Bewust & be Smart with your’e Time.°

N’-joy! En met genieten bedoel ik niet het oppervlakkig genieten. Hoe kan ik dit het beste verwoorden?  Uhm….

Geniet elke seconde van wat je hebt en niet alsof het je laatste is. Maar geniet bewust met alle waardering die je hebben kan.

De mensen die jij today, je vader of moeder broer of zus mag noemen zijn niet vanzelfsprekend. En het feit dat ze er vandaag op dit moment er zijn is ook niet vanzelfsprekend.

En dat je zelf bestaat is niet vanzelfsprekend so appreciate!!

Zoals je weet is het defenitly zo dat we niet weten wat er over een paar minuten of dagen kan gebeuren. (Nope..  I don’t wanna depressed you, Girl. Of je helemaal overstuur maken.)

But we just don’t know.

Maar wat we wel kunnen doen is focussen op het moment dat je nu mag hebben.

En wat heeft dat te maken met tijd?!?

Veel honey, want als je je tijd verkeerd investeerd in the wrong things that important is but not that much.. dan loop je the most important things  in life voorbij family, yourself, you’re kids.(if you have them.)

Dus.. bedenk dit: als je alleen maar je tijd besteed aan wat er gedaan moet worden denk je dat werkelijk je tijd hebt embraced? Als je na je werk meteen thuiskomt en eigenlijk te bekaf bent om nog wat te doen. Denk je dan dat je van de rest van the you got left echt intens kan genieten?

Je kent dit vast wel:

Eindelijk  ohw yeah! Ein-de-lijk-zit je op de bank. Je denkt bij jezelf:

Na alles gedaan te hebben ga je lekker ervoor zitten. Je hebt een paar programma’s of series on netflix waar je naar uitkijkt.

BUT…

In plaats dat jij naar de programma’s of series kijkt..  Kijken de series en de programma’s  naar jou! Yep,.. je bent in slaap gevallen. Nou off course we have to pay our bills en in het normaal dat je veel werkt. Maar mijn punt is dat als je elke keer te moe bent om je dingen te doen dan is het op een geven moment alleen de moet-dingen waar je het meeste tijd aan besteed.

Dus de balans in alles wat je doet is heel belangrijk.

En het bewust leven van de kostbaarste momenten in je leven. Het ouderschap is iets dat je echt van moet genieten. Obeserveer de groei van je kid(s). Ik zal daarna een aparte artikel hierover schrijven.

Neem je relatie met je ouders serieus en maak tijd voor ze. Maak tijd voor je kinderen, je vriendje en je relatie of je huwelijk  Steek tijd in ze laat niets aan je voorbij gaan. Laat je tijd niet voorbij gaan door onenigheid  los het op , als er iets gebeurt dan zul je beseffen dat het onenigheid non sence is . Of door het drukke werk leven.

I personally don’t think so. Wat denk jij?

short-funny-tumblr-quotes-time-is-precious-waste-it-wisely

En genieten hoeft niet perse in het extreem dat je bijna niet op je benen kunt staan omdat je halfdronken bent of omdat je tot in de late uurtjes naar een discotheek bent geweest… And if you do that if that your’ e way to enjoy no problem! Don’t get me wrong. Iedereen heeft  zijn eigen way om te genieten.

Maar voor mij is genieten anders.

Why? Kijk tot in de late uurtjes uit is great, it’s fun! I did it!(niet dronken want ik drink niet. En ik drink is het heel af en toe een piep klein glaasje Ruby Port. En thuis met mate.

Maar… als we het hebben over je tijd embracen dan… is het dansen tot in de vroege ochtend niet bepaald handig . Je zult de day after tijd is achterstand in tijd ervaren.

If you know what i mean. Je bent moe moet je slaap in halen en de hele dag gaat dan aan je neus voorbij.

Ik weet niet hoe ik het wil uitleggen maar geniet bewust. Weet je wel. Van de meest simpel dingen. Vandaag lijken sommige dingen normaal. Maar met de tijd realiseer je dat the most important things waren.

Gezien de klok zijn ding doet, gezien er geen pause bottom is om de tijd te stoppen kunnen we ath least elke seconde embracen, Right?

Ik hoop dat jullie op dat punt in ieder geval een beetje eens met me zijn.

Als student is het ook the same. Ik zal apart een artikel over schrijven in the Tea time with Miss B van zaterdag.

Mijn plans voor today voorbereidingen doen voor morgen. Morgen gaan we namelijk met vrienden en vriendinnen naar een ander pretpark. Dus dat wordt weer hartstikke fun!

Yay!°

Mijn Peptalk of Today°

Use you’re time Smart. En bekijk het indeling van je leven.  Zet jij de kostbaarste dingen first in your’e Life? En heb je een balans in je leven? Wat zijn jou prioriteiten?

Het is goed om hier toch even over na te denken.  Het laatste wat je wilt is dat je al je tijd besteed aan iets dat je een hoop kostbare dingen laat missen, right?  You defenitly don’t want that for youself.

So…  Ladies ik hoop dat jullie hebben genoten van deze thee time. Reageer gerust en ik zal off course op al jullie reacties reageren. Beacause dat is de doel van Tea Time, right?

Dat we over een bepaalde Thema’s kunnen kletsen.

Today hebben we een mooie dag voor de boeg met mooi weer!

Girlz, Don’t forget to fill your’e life with Happines en Joy !

Girlz!

Geniet van je dierbaren because you just don’t know!

Life can change in a heartbeat for the good or…that’s right.

PicsArt_04-17-04.28.11

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Tea Time with Miss B. #Nr.4|N’-Joy bewust & Be smart with you’re Time°

Geef een reactie

