Nieuwe Topics

Tea Time#Nr.5 | Weeekenddd!

PicsArt_05-05-08.02.42

Morning Ladiesssss! °

Allereerst wil ik jullie een fijne weekend wensen.

Wat gaan de dagen snel hey het is alweer Tea Time nr.5?

Today staat er weer een pretpark op de planning. Dus het wordt weer superleuk! Met een paar vriendinnen en vrienden gaan we lekker genieten. Helaas manlief moet werken en dus is het mijn prinsje en ik die ze zullen joinen.

Ik weet niet hoe jullie zijn maar als ik in het pretpark ben dan ben ik net als een klein kind. Hahahaha! Vanaf het moment dat ik binnen stap is het raak!

Ik ga met een paar vriendinnen die net zo zijn als ik (al hoewel ik één vriendin mis die de allergekste is) but anywaysss dus dat wordt fun!

Ik vond deze liedje wel wat swingends hebben om de weekend in te gaan.

Dit was weer een short Tea Time  door het geplande uitje so monday i’ll will make it up to ya’ll !

Come on Girlzz, Swingen maar°!

Oh Yezzzzzz! Laten we swingend het weekend in gaan!

Yeahhhh!

 

Have a beautifull weekend!

Tot maandag bij the next Tea Time.

welcometotheweekend-e1400906366283

PicsArt_04-17-04.28.11

Geef een reactie

