Nieuwe Topics

Tea time with Miss B°No.6|Lazy Monday°

 

2016-04-30-10-23-12

Have a Nice Monday°

Vandaag zit ik op de bank dit keer in een lazy mood. Girlzzz! I’m off! De afgelopen week de eerste vakantie week van mijn prinsje heb ik heel wat met hem ondernomen. Helaas  is het niet voor iedereen vakantie papa moet helaas de hele vakantie gewoon werken.

Voor sommige is de meivakantie helaas sinds vandaag voorbij. En sommige hebben net als ik nog één vakantie week te gaan. Ik hoop dat je in het laatste valt en nog een week vakantie voor de boeg hebt.

Terugblik op mijn afgelopen week:

Ik zit vandaag echt uitgeteld op de bank. I’m so tiredddd, Girlzzz! Wow! Maar ik ben moe op een tevreden manier. If you know what i mean. Met mijn flexrollers in en met mijn make up on point. Lig ik lekker te chillaxen op de bank. Ik heb hilarisch genoeg nog geen thee gemaakt. I’m so lazy!*Uhg* Desondanks mijn Lazy mood is het huisje wel al aan kant! Anders kan ik niet volledig toegeven aan mijn lazyness.

PicsArt_05-09-09.09.50

I Gave my al

Ik heb mijn engerie die ik twee weken van te voren heb weten te sparen helemaal gebruikt in de afgelopen week. Ik was op mijn best en besteedde het aan activiteiten met mijn prinsje. Voor degenen die mijn blog pas sinds kort volgen ik ben jong en chronisch ziek. En dus is mijn energie beperkt. En moet ik alles inschatten en proberen om voor belangrijke uitjes of afspraken om zoveel mogelijk engerie te besparen. En dat is dus not easy.

PicsArt_05-08-12.11.00

So anyways today doe ik lekker extra rustig aan ik heb ook geen keus want mijn benen doen weer hartstikke pijn en this silly body of mine is tired. Het is best funny want nu ik mezelf zo voel blijf ik mezelf afvragen hoe ik dit alles allemaal voor elkaar heb weten te krijgen this past week. I’m so proud off myself!

Let’s Talk.°

Soms brengt mijn gedachte mijn overal. Ik moest denken aan het feit dat het eigenlijk heel moeilijk is om everybody happy te maken… je kunt iemand net zo snel teleurstellen net als je ze blij kan maken…but anyways..

Dit artikel plaats ik apart zodat onze tea time niet te lang wordt, goed?

Peptalk off the Da

“Iedereen leeft een ander leven en heeft different issues tieners, jongeren, adolocenten,

jong adults (als ik) en volwassen hebben elke hun challenges.”

Of het nou op het gebied is van school , vrienden, gezondheid(net als ik), werk, relatie of wat dan ook  bedenk dat je een sterk persoon bent. Vandaag is er  een nieuwe week met nieuwe challenges en kansen aangebroken. En wat het ook is dat op je pad zal komen het komt goed. Probeer te focussen op de dag van vandaag de dag van morgen heeft al zijn eigen zorgen.

I didn’t Forget!°

Voor de studenten had ik ook beloofd een artikel te schrijven. Ik ben het niet vergeten.

So stay tuned!

Miss Bs Morning Vib

Soms heb those days waarbij je geen zin hebt in niks.

Geen what’s app geen facebook helemaal niks, geen mensen om je heen.  Dan alleen je gezinnetje. In zo’n mood ben ik today.

Wanneer hebben jullie voor het laatst zo’n mood gehad waarbij je alleen wou hangen en niksen?

PicsArt_04-17-04.28.11

 

Geef een reactie

