Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time nr.7#| Tag & Videoclips

2016-04-18-19-27-07

Hello Ladiess°

So ladies ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen. Ik heb extra trek in thee especially omdat ik geen thee meer heb gedronken yesterday. Mijn keuze is gevallen op de rooiboos-honing flavour hmmmmm! Anyways…

Ik heb vandaag besloten onze tea time moment te besteden aan mijn nominatie. Ik heb deze tag gemaakt.

Zullen we gauw een kijkje nemen?

2016-05-09-17-05-48.jpg

So Heyhey ladies ik ben ongeveer twee weken geleden

genomineerd door:

Lifestyle By Muslima°

Heyhey Girlllll ThnQ Girllll echt heel leuk!

Ik ben wel eens genomineerd maar ik vond het leuk om het nog eens te doen. Dit zijn de zinnen die ik mooi vond van elke lied die zij heeft uitgekozen.

Are u ready?

 

1) Dua Lipa – Be the one°

☆That I won’t let you down and run

2) Lukas Graham – 7 years old°

☆I only see my goals, I don’t believe in failure

3) Sia – Cheap Thrills°

☆But I got you baby

4) Will.i.am ft. Nicole scherzinger – Mona Lisa smile°

☆But I tell her that I loved her (him for me off course haha)

5) Kygo – Stay°

☆But I always stay, I always stay, yeah

A Little bit Different this Tim

Omdat de meeste van jullie deze tag al hebben gedaan besloot ik dit keer dat ik alleen de tag te maken zonder nominaties  zodat jullie gewoon ervan kunnen genieten.

Dit zijn in ieder geval de 5 songs die ik heb uigekozen. Ik heb zoals ik net heb uitgelegd niemand genomineerd maar degenen die deze tag vrijwillig willen maken dat mag uiteraard.

En anders just sit back and Enjoy the 5 songs dat ik uitgekozen heb!

Ik hoop dat ze een beetje in de smaak vallen.

Yay!°

One Question°

Welke van deze vijf liedjes vond jij het leukste? Ik ben benieuwd!!

Het enige wat je moet doen is de naam van de artiest opschrijven in de reacties onderaan dit artikel.

 

Listen (Beyoncé )

Thinking out Loud (Ed Sheraan)

Burn (Usher)

 

Come a little bit Closer (Brandy)

 

INTO TO YOU(TAMIA)

 

Peptalk off the Da

Muziek fleur je meestal je op, Right?

So..zet je favorite song die je happy maakt of het beste in je naar boven brengt

&

♬ Dance Girl! ♬

Tot morgen!

PicsArt_04-17-04.28.11

6 thoughts on “Tea Time nr.7#| Tag & Videoclips

  1. Hele leuke zinnetjes gekozen ! I’ve enjoyed tea time. Ik word vrolijk van major lazy – light it up. Persoonlijk vind ik zijn liedjes altijd opfleurend 😊

    Liked by 1 persoon

  2. Hey girl! Zo leuk!! Welkom op mijn blog! Dankjewel ben blij dat je het leuk vind. Ja dat is zeker een heel mooi en romantisch liedje. Thnx for Sharing your’e choice en bedankt voor je lieve reactie♡

    Hugz, miss B.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

