Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Time Tea Time nr.8| A little to late Today

 

2016-04-18-19-27-07

Hi Girlz goedemiddag!!

Ik ben heel laat today i know.. maar jullie zullen begrijpen waarom.

Wauw! We zijn alweer op de helft van de week! Jeetje wat gaat het snel zeg. Ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen. Helaas heb ik niet zo lekker geslapen. Ik had last van koude voeten, krampen en voelde me licht in mijn hoofd. En als dames over onder elkaar weet je hoe laat het is! My period is on her was… mijn vriendin en ik noemen haar: Tante beetje.

So tante betje is coming en het is altijd verschrikkelijk als ze langskomt. Ik wordt humeurig en ik heb bijna geen trek. Ik heb veel dorst met last van hoofdpijn.

Toch is Tante Betje not the topic of this day! Nope! Ze is al not invited dussss….

Ik word altijd een beetje down wanneer ze opzoek komt. Om mezelf op te vrolijken heb ik een paar dikke sokken aan, een grote mok thee naar binnengewerkt, paracetamol ingenomen een lekker warm laken over mijn belly heen.

Girls hett word a lot of thee these days je weet wel voor de buikkrampjes.

Sharing is caring °

Ik vond het wel leuk om meer van mezelf aan jullie te vertellen. En dus besloot een paar van mijn favorite things met jullie te delen. Het zijn verschillende dingen op verschillende terreinen dat My een happy bee maakt. Oh Yeah!!

What makes Miss B a Happy Bee?

PicsArt_05-11-10.31.34.jpg

I love to have Quality Time with My boyz! Ik krijg er nooit genoeg van. Heerlijk met ons drieetjes. We hebben dan veel lol met elkaar en huilen som letterlijk van het lachen. We zijn heel hecht aan elkaar. Allemaal zijn we heel chagrijnig als manlief weer na een paar dagen moet gaan werken. Het is dan heel moeilijk om weer van elkaar te scheiden.

 

 

I My marriage!

Al 10 jaar hebben we de hechtste band ever! En we delen letterlijk alles.

Ik zal jullie zeggen echte liefde bestaat!

En voor degenen die het nog niet gevonden hebben wanneer je het vindt you just know!

That’s all i can say!

PicsArt_05-11-12.09.03

Mijn band met mijn Prinsje°

Mijn band met mijn zoontje is heel something what makes me happyyyyyyyyy!

I Love Roti!!

Roti?!?

Daarvoor kan je me wakker gerust wakker maken ik zou het eten als ontbijt, lunch en avond eten en als dessert. Seriously girlz!

PicsArt_05-11-11.35.29Bolgnese Chips ik eet hem leeg voor je binnen 5 minuten. I know.. it’s crazy!

Chilli con carne gemaakt door mijn hubby omg heerlijkkkkk! Dat is bruine bonen we gebruiken kidney bonen met knofloof en basmati rijst n zijn liefde die hij erin gooit heerlijk!

Hahahahah.

I love to decorate!°

Girlz zoals eerder aangegeven in mijn artikel ik vindt homeschopping net iets leuker dan kleren kopen. Dus dat staat bij op één.  Als ik moet kiezen met kleren kopen voor mezelf. Ik kan met suf shoppen hahahah!

 

Love to do My hair °

Ik hou ervan om mijn haren te doen. En dat doe ik het liefst zelf. Ik ben namelijk heel enthousiast en als ik iets in mijn hoofd hebt om te kammen dan wil ik het right het away kunnen doen. I love it! Ik kan het meerdere malen doen naar dag. Twists, vlechtjes love it!

Ik hou van sieraden en make up!

Ik ben niet heel in to make up dat ik een prof ben of zo maar ik vind het leuk om zelf op te tutten. Ik hou van elegante en cute items.

Ik hou van orde en dat alles georganiseerd is.

Ik hou van orde en dat alles georganiseerd is. Dat maakt me zeker blij in alle aspecten. Het geeft me rust.

2016-04-24-13-38-26.jpg

Ik hou van selfies maken!°

Ik denk dat het intussen wel very clear is hahaha! Ik ben erg ik weet het ladies! But i love it!

 

Ik hou van nog veel meer: dansen, tekenen, ontbijtjes,leuke uitjes, breien en haken& off course: Bloggen!.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Eens kijken weten jullie wat My favorite color is?

PicsArt_04-17-04.28.11

10 thoughts on “Time Tea Time nr.8| A little to late Today

  1. Omg dit is de leukste tea time , leuk om deze kant van jou te kennen. Ik denk dat paars je lievelingskleur is 😊😊

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

