Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time with Miss B nr.9|Review|Idols|

2016-04-30-10-23-12Olaaa Girlz!

So vandaag is het weer een nieuwe dag! Come on opstaan!! Ben je al ready of heb je dit artikel later gelezen?

Dan hoop ik dat je een good day achter de rug heb.

We can do it.

Let’s face this day !

Ik ben nog op bed dit artikel typende dus ik maak deze eerst af en dan is het opstaaaannn!

Ik ben er extra vroeg bij vandaag. Especially na mijn late artikel van gisteren..ik heb eigenlijk nog geen thee op.

Gisteren had ik een heerlijke pakje cup a soup van champignon smaak gehaald dus ik denk dat ik eerst dat zal nemen na het plaatsen van  dit artikel.

 Jakkes zul je denken! Hahaha

Serieus Miss B??

Tja weet je wat het is.. je moet er maar net van houden. Ik heb dit op mijn werk leren drinken. En sindsdien is het raak, Girl! Maar niet elke merk is even lekker but anyways..

Ik ben eigenlijk meteen begonnen met dit artikel. Ik hoop dat jullie een lekkere nachtrust achter de rug hebben gehad.

Gisteren was ik heel laat wezen slapen het was zo gezellig.

Ik sliep als een blok tot in de ochtend. Heerlijk is dat!

Gistermiddag ben ik even gaan wandelen met de boys.

We gingen naar het gebakuurtje bij Hema en daarna lekker boodschappen doen.En daarna naar de Mac.

En slot hebben we onze kleine prinsje even laten spelen bij de speeltuin.

Gezien mijn hubby me wou verwennen met één van mijn favoriete gerechten.

Besloten we het te houden op een lekkere smoothie van bosvruchten.

Het is pas nieuw bij de Mac So i thought …

Hey! Het zou leuk zijn om meteen een review van te maken.

And So i did. So Lets get started!!!

 Review:

Iced Frappé Smoothie Bosvruchten°

PicsArt_05-11-07.54.07

De prijs: 

De prijs is oké €2,50.

Je krijgt een prima hoeveelheid voor dat geld.

Je kunt makkelijk nog een ronde gaan voor die prijs als het smoothie in de smaak valt tenminste.

The Taste:

Persoonlijk vond ik de smaak wat flauwtjes. Ik miste een vleugje zoet. Ik vond hem te zurig. Als er een combi was van zoet en zuur dan was het defenitly  bingo geweest!

Of maybe had ik te hoge verwachtingen?

Of was het omdat ik gewend ben om die smaakrijke smoothies met banaan als basis van manlief te drinken. I don’t know.

Presentatie:

Het ziet er uitnodigend uit om te drinken.

Er waren ook pluspunten:

Het was lekker verfrissend especially met het mooie weer die we de laatste paar dagen ervaren. Maar om te zeggen dat ik heel hotel de botel van wordt dat ik  dolgraag een tweede wil halen… nee. Helaas..

Van mij krijgt deze smoothie een: 6.

PicsArt_05-11-09.47.46

Maar smaken verschillen°

Beoordeling Hubby

Bij manlief scoorde deze smoothie echter een:  8.  Toen ik aan hem vroeg waarom een acht vertelde hij het volgende:

“Ik vind deze smoothie fris van smaak. En ik vind het de perfecte smoothie voor in de zomer! Niet te zoet en lekker ijzig en vruchtig.”

Dus zo zie je maar weer.

Persoonlijk vind ik dat deze smoothie zeker geproefd moet worden. Vooral omdat de smaak van iedereen anders is.

Wie weet is het jou favorite!

Ik ben benieuwd wat jullie er van zullen vinden.

En als jij hem al hebt gedronken wat vond jij er van?

Later that Night°

’s avonds was het heerlijk eten!

Na een heerlijke relaxte uitje met zijn drietjes waren we weer heerlijkkk binnen.

En werd ik verwend met heerlijk eten!

Yay!°

I’m so blessed!

IMG_20160511_213743

Het was heerlijk!  Ik heb er echt van genoten.

Ik kom amper opstaan zo lekker was het hiihi.

Later in de avond waren wij om 21.00 uur de aan de buis gekluisterd. Ik denk dat je wel weet waarom.

Ohww Yessssss:

 

Idolssssss!

Off course heb je altijd je favorites! & So do i. Hier zijn de dan mijn twee favorieten: Nina & Amber.

De verlegen en onzekere Nina. Die gewoon weet wat zingen is.

Ik zie haar echt winnen maar tegelijkertijd heb ik een voorgevoel dat de jury haar verlegenheid tegen haar zou kunnen gaan gebruiken met als gevolg dat ze het net niet haalt. Ik hoop dat ze dus niet daarop blijven focussen maar juist op haar zangtalent.

Because The Girl can sing!!!!

(I’m just saying.)

 

 

En Amber die kan ook superrrrr zingen!

Ze  is zelfverzekerd.

Zoals je weet werd ze meteen als arrogant uitgemaak. Wat in mijn mening totaal niet zo is. Ze is gewoon goed. Maar as always moeten mensen met hun meningen weer iemand heel nodig in de grond stampen.

Ik zie haar ook wel winnen.

 

Het was gisteren zeker heerlijk op naar te kijken.

Ze moesten natuurlijk horen wie er naar de live shows gaan.

En ik wist bij voorbaat al dat deze twee dames sowieso door zouden gaan naar de liveshows.

Sterker nog ik denk dat één van de twee deze seizoen gaan winnen, wat denken jullie?

De eerste stap is in ieder geval gezet. Beide gaan mijn twee favorieten van dit seizoen door naar de Liveshows!

Kijken jullie naar Idols en wie is jullie favoriet? Ik hoor het graag.

PepTalk of the da

Laat je never nooit breken door meningen van anderen! Pak wat opbouwd is. Wat niet opbouwend is trow it away!!!

Ik zal er apart een artikel over schrijven.

See you a’ll tomorrow!

PicsArt_04-17-04.28.11

Geef een reactie

