Nieuwe Topics

Tea Time with Miss B Nr.10|Spam your’e Blog!!

 

2016-04-18-19-27-07

Olaa Ladiessssss!°

Tea time nr.10 alweer! Inmiddels heb ik mijn tweede mok thee achter de rug. Ik heb gekozen voor tadaaaa: Rooiboos-Honing.

Vandaag voel ik mezelf wel wat minder.. moet ik je eerlijk zeggen…

Kun je je voorstellen dat ik nog steeds precies 1 week later nog steeds moet bijkomen van onze uitstapjes naar Amsterdam, Duinrell en Drievliet?!? Very Frustrating.

Girlz, Seriously. I’m not kidding. #Chronischerealiteit.

Maar goed genoeg gezeurd..that’s. Just the way it is.

Pept@lk off the day°

No matter how you may feel today..

Try to remember that tommorow is a other day! En dat je jezelf morgen weer een stuk beter voelt.

Welkom!!!

Voor degenen die pas mijn blog volgen van harte welkom!

Er zijn de afgelopen dagen weer een paar volgers bij. Yay!°

Ik wou gebruik maken van this Tea Time with Miss B. om jullie te verwelkomen en mijn andere volgers te bedanken .

Ik waardeer jullie allemaal! Ik ben er heeeel blij mee!

Thnx allemaal ♡

Ik hoop dat jullie het naar jullie zin gaan hebben of dat jullie het naar jullie zin zullen blijven hebben op mijn blog.

Vakantie It’s over!!

#SADFACE

Ik vind het jammer dat de meivakantie aan zijn einde is gekomen.

Maar goed er is een begin en een einde, right?

Meivakantie was gekomen en meivakantie moet weer gaan.

Hihihi.

Heb jij ook een leuke meivakantie gehad? Like dan deze artikel.

Ik wens jullie een mooie dag toe.

&

N’- joy this long weekend!!!!

 SPAM SPAM & SPAM!!!!!

PicsArt_05-11-11.29.33.jpg

De Titel spreekt voor zich!

Maar het kan zijn dat jij nog niet weet wat dat betekent? Dus leg ik het even uit.

Je krijgt de kans om via mijn blog (onder dit artikel) iets te vertellen over jou blog.

Dat is het eigenlijk.

Are you ready???

1,2……en 3!

En Spammen maar!

Ya

See u all Mondayyyyy!

PicsArt_04-17-04.28.11

6 thoughts on “Tea Time with Miss B Nr.10|Spam your’e Blog!!

Geef een reactie

