Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time No.11|Byebye vakantie|Question|Morning Vibes°

 

2016-04-18-19-27-07

Ola Buenos Dia

Welkom bij onze thee momentje°

PicsArt_05-15-11.46.32

 

So there we go!

We gaan weer nieuwe week tegemoet. Are u ready?!? I am. Ik hoop dat jullie een fijne weekend hebben gehad. So mei vakantie is officieel Done! #sadface. Het is altijd weer inkomen en wennen. Dat vind ik altijd minder aan die toch iets langere vakanties. Eerlijk  gezegd was vandaag daardoor ook best chagrijnig this Morning. Ik denk jij ook of niet?

Drukke ochtenden, vroeg naar bed, rushen, de klok die sneller loopt, snel koken..You know how it goes. Ik heb op dit moment een heerlijk mok thee naast me . Ik heb voor gekozen voor meloen smaak. Bij mijn laatste artikel had ik aangekondigd een nieuwe rubriek te beginnen. Naam van dit rubriek:

It’s Mah Feeling!°

Iedereen heeft gevoelens & So do i. Het leek me leuk om over schillende gevoelens die ik ervaar een stukje met jullie te delen.  Je kent de emoties die we in het algemeen als mens mee te maken hebben: Blijdschap, boosheid,verdriet, enthousiasme, verwarring,frustraties, teleurstellingen, positieve en negatieve gevoelens. But remember: Het gaat erom wat ik voel en dus zullen jullie maybe niet altijd eens zijn of het misschien heel anders bekijken dan ik.  So dit lijkt me wel leuk om te doen en wie weet kun je jezelf erin vinden.

Maar net als in real life is het soms moeilijk als je boos bent of geïrriteerd over iets om er meteen iets positiefs te  bekijken. Dus sommige artikelen zullen deze emoties dan ook naar voren komen. Ik wil het dus zo real mogelijk houden. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Door middel van jullie likes  kan ik peilen hoe het met mijn rubrieken gaat. Dus als het niet bevalt niet liken want dan weet ik dat het niet in de smaak is. Bevalt het wel? Zeker liken want dan ik zien dat het bevalt en zal ik ermee doorgaan.

Ik heb een vraagje voor jullie:

Over mijn nieuwe rubriek: It’s Mah Feeling!

Zal ik deze reeks artikelen van dit nieuwe rubriek toch in jullie lezer laten verschijnen? Net als het nu met Tea Time with Miss B het geval is? Ik hoop dat jullie op mijn vraag zullen reageren zodat ik een beslissing kan nemen. En  de 1ste artikel van dit nieuwe rubriek kan posten want hij staat namelijk al klaar. Yay! Het is voor mij best belangrijk wat jullie ervan vinden als mijn lezers. Dus vindt je dat het in je lezer moet verschijnen? Schrijf dan: Lezer. En als je wil schrijf dan ook wat je een beetje van dit rubriek verwacht. Wil je dat het op mijn menu bar verschijnt en dat ik  tijdens onze Tea Time moet melden als er een nieuwe artikel is? Schrijf dan: Pagina.

ThnQ girlz, alvast so much voor jullie medewerking please even regeren op mijn vraag goed?

Peptalk off The Da

Gevoelens. We hebben ze allemaal. Soms proberen we ze te onderdrukken, of te verstoppen vaak bewust maar soms ook onbewust. Maar iedereen gaat anders ermee om. Sommige mensen kunnen heel makkelijk hun gevoelens uiten en anderen vinden het nogal moeilijk. En deze peptalk is met name voor degenen die het misschien moeilijk vinden om zich te uiten.

Mijn peptalk off today is:  It’s okay to say what you Feel over wat dan ook het is tenslotte jou gevoel. En niemand hoeft er mee eens te zijn.  Jou gevoel is jou gevoel. Punt.

I wish you the best this wee

Geniet van jullie week & just be the best you can be op school, stage or @ work. Ik hoop dat jullie de geplande doelen die jullie op planning hebben staan or deze week zullen bereiken. Vast wel! You can do it!   

#My Morning Vibe°

See you tomorrow? @ the next Tea Time?

Vergeet niet mijn te beantwoorden, goed?

Bedankt voor jullie medewerking.

PicsArt_04-17-04.28.11

 

11 thoughts on “Tea Time No.11|Byebye vakantie|Question|Morning Vibes°

  1. Heyhey girl! Bedankt voor je reactie ik zal nog even afwachten wat de anderen ervan vinden. En zal ik aan de eind van de dag laten weten wat het is geworden goed?
    Bedankt dat je even heb gereageerd dat waardeer ik heel erg! Dikke knuffel en ik mail je soon over onze samenwerking. Ik ben het niet vergeten!😄
    Hugz have a Nice day & Great day! girl!♡ big 😘

    Liked by 1 persoon

  2. Olaa mdgraaf girl! Thnx voor je lieve reactie!😄 En superbedankt voor de tijd die je genomen hebt om eventjes te reageren. Ik wacht nog even af om te horen wat de andere meiden kiezen goed? End hoor post ik later op we dag wat het word. Have a great day today! Yay! Hugz Miss B.😘

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

