Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea TimeNo.12|Sch☆☆l&Work Fever|Tips|Put on your’e Happy Face!

2016-04-18-19-27-07Buenos Dia

Wekker gehoord? Check Prinsje ready for school ? Check!

SO GIRLZ..2016-05-15-11-25-39

Toen de wekker vanochtend ging kon ik dat ding wel in brand steken! Hahaha pfff.

Ik irriteerde me echt mateloos toen die wekker ging. Herken je dit? Als je langer kan blijven liggen dan sta je vroeg op. En als je vroeg moet opstaan dat heb je de beste slaap ever! En kan je gewoon niet opstaan. 

The School & Work Fever°

Je kent het wel de School & Work Fever. De School & Work Fever krijg je na elke vakantie. Hier in huis hadden wij en onze stoere binkie die School & Work Fever aardig te pakken.

“Maar ik wil niet naar school!” Dat was het liedje die ik vanochtend vroeg moest aanhoren.”PicsArt_05-16-09.29.44Our little mister wou niet naar school. I can’t blame the kid! Het was ook superleuk. Het was een keileuke vakantie lekker gezellig saampjes zijn als fam en leuke dingen doen. But anyways.. Na susscesvol ons  prinsje overgehaald te hebben en een hele debat te hebben gehouden met als thema: Waarom school zo belangrijk is.. zit ik nu finally aan tafel met mijn grote mok thee off course…

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook die School & Work Fever aardig te pakken heb thuis morning. En het weer helpt nou ook niet ik bepaald mee. Ik voelde de symptomen van deze Fever al sinds vrijdag hihihi. But i guess dat het niet alleen voor ons maar voor iedereen die nog een meivakantie week over had en die pas vandaag weer met  school of werk moest beginnen deze struggle en school fever wel heeft this morning. Ik kijk nu uit naar de zomervakantie maar goed dat duurt nog effe.

Zo ..waar waren we gebleven..ik zit vandaag lekker interessant te doen aan mijn grote eettafel met het gevoel alsof ik op kantoor ben. Ik mis net the high heels en het pakje. Het zit ook wel lekker zo moet ik zeggen want normaal typ ik voor onze Tea Time de artikelen lekker op bed of op de bank. Dus als ik even beetje interessant wil doen dan ga ik lekker hier aan de eettafel zitten.

 Peptalk off the D@y!°

But come on girls…Het switchen van een heerlijke vakantie naar een normale werk of school week routine is not easy. I know…Vooral dag één is difficult but we don’t really have a choice, right? So..gezien er toch geen uitweg is  heb ik wat tips die zou je kunnen toepassen (als je wilt)om jezelf er doorheen slepen? Dit is in ieder geval wat ik doe.

Tips° Tips° Tips°

  • Probeer een leuke outfit samen te stellen. Zodat je iets meer zin hebt om op te staan en jezelf klaar te maken voor school en werk.
  • Besteed extra tijd aan je haar een leuke knotje of een ander mooi hairstyle. Something dat je een ‘happy feeling’ geeft.
  • Tijdens het dressen en het opmaken probeer leuke sfeer te creëren speel je muziek afspeelijst lekker in het background af. n kies oppeppende songs offcourse! Ik bedoel een trieste liedje duw je zo terug je bed in.
  • Of probeer iets met je vriendin of vriendinnen af te spreken om even na school/stage of werk ergens wat te drinken. Dan heb je iets leuks om ernaar uit te kijken.
  • Verwen je jezelf met iets kleins after school of tijdens je lunchbreak van je werk met bijvoorbeeld een leuk topje die je nog wou halen of een leuke kleur nagellak of een paar een leuke oorbellen. Of treat yourself iets wat je lekker vind. 
  • En als je later begint kun je ook even eerder uit huis gaan om even ergens te kunnen ontbijten om toch die vakantie gevoel te behouden. Weet je wel die no rush vibe?

Het helpt me wel moet ik wel zeggen. Het geeft mij een soort boost en zo beur ik mezelf op als ik erg tegenop zie om iets te doen. Hoe laag of hoog we springen we have to do it. So laten we het tenminste op een leuke manier doen nietwaar? Precies…dat dacht ik nou ook. 

Ik hoop dat het jou ook helpt als je die schoolfever hebt tenminste.(Net als wij hier in huis.) Misschien heb je er today wel juist reuze zin in! If that’is the case send me a litlle bit off that happy mood girl! I need it! 

ThnQ

Voor ik het vergeet wil ik jullie bedanken voor jullie reacties. Ik neem aan dat mijn andere lezers het ook eens zijn met de dames die hebben gekozen dat mijn artikelen van het nieuwe rubriek: It’s Mah Feeling! In de lezer verschijnt. Althans i hope so. Ben jij het ook met ze eens? Like dan deze artikel. In de loop van de week zullen jullie de eerste artikel van deze nieuwe rubriek zien verschijnen in jullie lezer.

Gevoelens kun je niet controleren die spelen meestal onverwachts op…Dat is dan ook precies de reden waarom ik geen vaste dagen heb ingepland  voor deze nieuwe rubriek.

#My Morning Vibe°

It’s Music timeeee..Let’s put our Happy Face on! We slaan ons zelf er wel door heen. Maandag hebben we in ieder geval achter de rug dus de week is a little bit shorter. Voor we het weten is het weer weekend!

O Yeah!!

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

6 thoughts on “Tea TimeNo.12|Sch☆☆l&Work Fever|Tips|Put on your’e Happy Face!

  1. Als ik extra tijd voor mijn kleding en make up moet maken dan hoeft het voor mij al niet meer 😂😂😂 ik spring in mijn kleren, mascara op mijn wimpers en klaar. Al het andere is voor mij echt verspilde tijd :-). Iets afsprekem met vriendinnen daarentegen is wél absoluut een must ! Fijne dag B.!! 😘

    Liked by 1 persoon

  2. Hey darling!!! Geen dank sgt ! Ik ben heel happy om te horen dat het je goed heeft gedaan. Het geeft inderdaad een goed gevoel ik had vandaag iets casuals aan wel met een leuke leren jack en een leuke sjaaltje en verder had ik extra tijd besteed aan mijn make up en ik had vanaf gisteren flexirods gedaan dus had heerlijke mooie krullen vanochtend hihihi ik ben blij dat je wat aan mijn tips hebt gehad en nou met die leuke complimentjes erbij van je collega’s kan je dag inderdaad niet meer stuk! Hugzz miss B.😄♡

    Liked by 1 persoon

  3. jaaa normaal doe ik niet zoveel bijzonders aan mijn uiterlijk als ik naar kantoor ga.. maar ik vond het wel tijd om ook eens wat aan mezelf te gaan doen! en het viel blijkbaar op haha.. bedankt lieve schat! geniet lekker van je dag xxxxxxxxx

    Liked by 1 persoon

  4. Hahahaa goedemorgen my journey! Jaa voor iedereen werkt weer wat anders..ja afspreken met vriendinnen doet ook zeker goed gelijk heb je dat is defenitly een must situation 😄😄 gelukkig is het weer vandaag ook much better! Dikke knuffel! 😘💋Hugz, miss B.

    Liked by 1 persoon

  5. Tijd voor jezelf is zeker belangrijk! Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben blij dat het je goed heeft gedaan echt waar. Yay!!!🎉😄 dankjewel schat jij ook hey een super super fijne dag! En het zonnetje lijkt ook zijn ding te doen dus wat willen we nog meer.. right?
    Ciao lieffie Big Hug!! ♡♡♡

    Like

Geef een reactie

