Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time No.13|Interview met Hubbie his opinion about Make up|Morning Vibe

2016-04-18-19-27-07

Ola Buenos Dias Chica

How u Doing? Ik hoop dat jullie de School & Work Fever hebben overwonnen. PicsArt_05-18-09.15.17Wij wel.. maar onze binkie heeft het wel nog moeilijk mee. ’s Avonds was onze stoere binkie kei verdrietig. Hij heeft het superzwaar en moet echt nog inkomen. Gisteren heb ik me lekker opgetut om mezelf door deze fever heen te slepen. Ik heb een nieuwe selfie gemaakt (zie hiernaast.) En eentje voor mijn nieuwe rubriek. Selfies maken me ook blij hahaha.  

Ik had een casual/elegant outfit aan die bestond uit een leren jasje, een luchtig blousje, met leuke sjaaltje met mijn blauwe jeans en sneakers off course. Ik heb de kleine naar school gebracht en boodschappen gehaald. Ik besloot een lekkere kippensoep te maken voor mijn hubbie. De kok des huizes vond het heerlijk! En als hij zegt dat het heerlijk was dan is het toch echt geslaagd.

Girls.. *Ugh* this morning was ik iets slower.. ik heb kannen met thee achter de rug. Ik ben iets later today. Want inmiddels ik is mijn maandelijkse bezoek ‘TanteBetje'(menstruatie) gearriveerd. Ik heb haar zo verzocht niet te komen. Hahhaa, but she did. Daardoor heb ik zeer slecht geslapen pfff heel onrustig en tja de rest van het liedje dat kennen jullie wel.. bij mij duurt het 7 dagen lang. Maar dag 1 t/m 3 is terrible ja ..Tante Betje is een pittige tante.

Ik kan niet wachten voor ik haar weer uit kan zwaaien, seriously.

 Let’s Talk°

PicsArt_03-02-07.37.16

Make up heeft echt de power om het de mooiste van je gezicht naar voren te laten komen. We love it, right? En met de make up technieken van tegenwoordig helpt het zelfs de brandwonden in je gezicht te bedekken.

Eerst konden alleen de profs zulke mooie make up resultaten bereiken. Maar nu kan bijna iedereen het wel. En anders is het heel makkelijk om het leren door middel van duizenden make up tutorials die available zijn on YouTube . Ik was best emotioneel geworden toen ik deze video zag. Puur om het feit dat ze toch zichzelf goed kon voelen desondanks haar brandwonden. Ik was heel erg blij voor haar.  Want hoe je het wend of keert als zoiets ergs je overkomt en ook nog eens als vrouwzijnde is het best hard to deal with, right? Dus ik ben blij dat ze ook tevreden kan zijn met zichzelf en haar zelf mooi kan vinden. Check this out: 

 

I wonder…

What Does My Men Think?°

Ik ga jullie iets heel funny vertellen. Ik weet niet of jullie vriendje of partnerer ook zo over denken. Hij stond helemaal versteld toen hij voor het eerst een make up tutorial zag waar ik naar zat te kijken op YouTube. Hij vond dat dit manier of stijl van make up oplichterij is. Ik moest er echt om lachen en ik vroeg me af waarom hij het oplichterij beschouwde.

Hahaha, dat was echt grappig jullie hadden zijn gezicht moeten zien hij was zo verbaasd. Je kent die make up tutorials wel YouTube staat er vol van. Ze laten namelijk eerst de eindresultaat  zien. En dan van square one dus zonder make up stap voor stap het make up proces starten totdat ze het eindresultaat hebben bereikt. Ze zijn best wel lang bezig met het opmaken. Ze doen er zeker langer dan ik over binnen 5 minuten ben ik klaar.

Vaak weten we niet hoe mannen dit soort dingen ervaren. Dus besloot ik hem een paar vraagjes te stellen. Ik was toch benieuwd om te weten wat hij nou precies oplichterij vind.  Dus ben ik op het idee gekomen om hem even te interviewen. Best grappig… let’s do it.

De Mini ‘Intervieuw’

Ik:

Schat, bedankt dat ik je mag interviewen.

Wat vind je van deze nieuwe make up trend?

Him:  

Ik vind dat er een verschil is tussen jezelf opmaken en jezelf compleet transformeren. 

En wat bedoel je precies met transformeren? Licht toe.

Him:

Je herkent die persoon totaal niet terug. Wie ze werkelijk is qua uiterlijk is nergens meer te bekennen. En dat vind ik niet leuk en dat ervaar ik als oplichterij als ze zo zou verschijnen op een eerste date.

Ik: Hmm.. ok ok .. en wat ervaar je precies als oplichterij?

Him:

Het feit dat je wordt  verliefd op een uiterlijk die eigenlijk niet bestaat. 

Ik:

En wat voor impact heeft het op je als man zijnde ?

Him:

Ik heb het gevoel dat ik dan in de maling genomen ben. Ik vind dat ik het recht heb om de persoon te zien zoals ze werkelijk is op de eerste date.

Ik:

Wanneer vind je deze way off make up dan wel gepast?

Him:

Wanneer ik de echte persoon achter de make up heb gezien en weet hoe ze echt is. 

Als iemand littekens of ernstige brandwonden heeft .

Of  voor een speciale gelegenheid.

Ik: Maar vind je het niet mooi?

Him:  Ik vind het wel heel mooi en ook heel bijzonder. 

Ik: Dankjewel voor je medewerking.

Him: Geen dank, amor.

Het was best interessant om te weten wat mijn hubbie als man zijnde ervan  vond.Soms is het toch best interessant om te weten wat de heren ervan vinden of niet?

Zelf vind ik het ook heel mooi. Maar toch ik zal mezelf niet zo dagelijks opmaken. Ik weet het niet het geeft me het gevoel dat ik dan niet mezelf ben.  Ik ben dan bang dat als ik een keer geen make up heb mensen me dan voorbij zullen lopen zonder te weten dat ik het ben. Ik wil toch zo dicht mogelijk bij my true self blijven. Zelf gebruik ik geen foundation of poeder maar ik wil ze wel gaan halen voor special occasions defenitly. Ik smeer namlijk me gezicht alleen maar in. En voor de rest mascara, oogchaduw eyeliner en lippenstift and i’m doen.

 

 

#My Morning Vibe°

 

 

Ik hoop dat jullie hebben genoten van onze Tea Time.

I did!♡

Wat vonden jullie van de interview? Let me know.

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

6 thoughts on “Tea Time No.13|Interview met Hubbie his opinion about Make up|Morning Vibe

  1. wat een bijzonder filmpje van het meisje met de littekens! en je hubby heeft wel goede antwoorden gegeven hoor, ik denk dat mijn vriend er t zelfde over denkt.. die vind het maar raar al die blush en foundation enzo!

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey girl goodmorning! ja het is zeker een bijzonder filmpje. Hihihi ja mijn hubby vroeg ook laatst aan mij waarom ze zoveel lagen foundation enso moeten zetten. Ik moet je eerlijk zeggen ze zetten wel veel foundation enso maar de resultaat is oogverblindend. Hihihih Maar ja.. mannen hè? Vele vinden het maar niks. Maar ja hoe dan ook make up is en blijft een leuk thing to do! 😄 bedankt voor je reactie meid echt leuk hoe je uitgebreid reageerde het geeft me echt de tea time feeling.
    En als je op je werk bent Werkse!
    En een dikke knuffel.

    Liefs Miss B.♡😄♡💋

    Like

  3. jaa lieverd! ik probeer minder make-up te dragen tegenwoordig, ik heb mijn visagie diploma en wil nogal snel te veel make-up op doen haha! mijn vriend houd ook echt meer van puur natuur, maar hij weet ook als ik naar een feestje ga dan komt er wel een full face of make-up op haha! ik vind je tea time echt geweldig.. je deelt zoveel leuke dingen en verhalen! i love it moppie kussssiessss

    Liked by 1 persoon

  4. Wauw dat is cool dat je visagiste bent!! Echt leuk dat je jezelf dan zo mooi kunt op maken. Ja.. de mijne houdt er van dat ik het simple houdt. Wanneer ik teveel oogschaduw zet dan zegt hij: schat je ziet er mooi uit. Maar je oogschaduw vind ik toch net iets te veel. Hihihi pfff. en tja ik wil tenslotte voor hem ook leuk eruit zien en dan neem ik er een beetje vanaf. Maar ja Ik ben het met je eens tijdens het uitgaan moet het kunnen om lekker even te showen dat doe ik ook. En dan besteed ik er wel wat meer tijd aan met lekker veel oogschaduw. 😂😂😂Ohww yesss!! 😄Awwhh so sweet!! Dankjewel lieverd! Ik ben blij dat het Tea Time je bevalt. Yay!
    ♡😄♡😄♡

    Liked by 1 persoon

  5. haha mannen zijn gwn gek, want alle dames op tv met make-up vinden ze altijd prachtig.. ik doe ook altijd een klein beetje glitter in het binnenste van mijn ooghoek om ze sprekender te maken, als het ook maar ietsje te veel is zegt mijn vriend er ook wat van haha! ach ik vind het maar gwn schattig dat het hem wel opvalt en dat hij toch eerlijk is en vind dat ik zonder makeup mooier ben.. we moeten maar blij zijn met onze mannen! kusjes darlinggg enjoy you day!

    Liked by 1 persoon

  6. Hihihi ja precies! En we moeten hun eerlijkheid waarderen! Alles voor onze prinsen nietwaar? Uiteindelijk zijn zij degenen die we moeten blijven veroveren voor altijd! Dus hun wil is wet! Bijna dan hahaha soms ben ik ook heel koppig hoor hihi en doe ik toch een beetje extra😂😂 dankjewel sweetie jij ook nog een hele mooie dag! Liefs, B.💋💋💋

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

