Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time No.14|Alles gaat ten koste van iets|Do you Connect with a Vlogger?!?|Pept@lk|Morning Vibe°

PicsArt_05-18-06.51.46

Morning! Of zal ik zeggen Goedemiddag… I guess goedemiddag ..

Sorry ladies vandaag had ik een struggle ochtend.. dus ik ben very laat today met posten. Ik moest een paar dingen doen en mijn krampjes hielpen ook niet echt mee… vanochtend had ik geroosterd brood op met olijfolie hmmm.. en ik heb vandaag gekozen voor Kamille Thee. So..  Ik heb mezelf lekker opgetut en ik ben voor ready voor de today. Ik heb een paar nieuwe pics gemaakt voor mijn nieuwe rubriekje. Ik ben er trouwens nog mee bezig ik hoop in het weekend de eerste artikel te kunnen posten en anders wordt het next week. Beetje vertraging door de foto’s die ik wou maken voor dit rubriek. Ik heb gekozen om het gewoon in jullie lezer te laten verschijnen daar is er het meest voor gevraagd dus bij deze.

 Desondanks de pijn is het me gelukt to keep on moving and to get mezelf toghether! Ik hoop dat jullie  een heerlijke ochtend hebben gehad…

Idols°

Girls ik  zat aan de buis gekluisterd yesterday en ik was echt stomverbaasd! Ik weet niet of jullie hebben gekeken naar Idols maar ik vond het echt belachelijk dat Amber eruit is. De jury was blijkbaar net zo stomverbaasd als ik. Ik vond het heel jammer.

Er waren optredens die veel minder waren qua zang. Maar goed. Gelukkig zit Nina er nog in. En die meisje die in de badkuip had opgetreden was ook superrrrr! High level! Zij en Nina  kunnen echt goed zingen, These girls can really sing!! Het mij is ieder geval wel duidelijk geworden dat het wel eens heel verrassend kan zijn wie de winnaar gaat worden van dit seizoen. Hebben jullie gekeken naar Idols? Wat vonden jullie ervan?

 Heb jij een favoriete vlogger op YouTube waarmee je echt connect?!?°

I do! Ik heb er een paar die op mijn lijstje staan die mijn favorieten zijn.

Maar Valencia is op één! We zijn zo Look a Like qua persoonlijkheid. Niet normaal. This lady laat me echt lachen en ze praat niet oppervlakkig  Ohww yess…She really talks. Geen oppervlakkige gesprekken..ze geeft prioriteit aan haar gezinnetje net als ik. En besteed tijd aan ze. Ze is sociaal maar kan haar zelf prima vermaken. En ze is strong en real en ze doet zich niet anders voor. Een ware droomvriendin for me qua persoonlijkheid en mindset!  En heeft gewoon iets dus ik volg haar graag.

Ze heeft de laatste tijd veel meegemaakt helaas doordat haar man vreemd is gegaan zijn ze bezig met scheiden.  Ze hebben vier kids waar off course zij alleen voor moet zorgen. Echt super erg!

Ze is funny en heel funny. Er zijn weinig mensen die naast mijn gezin en moeder die mij echt aan het lachen kan maken. En Valencia lukt het ook.  Ik  weet nog toen mijn hubby met me mee zat te kijken dat hij zei: zo het is alsof ik naar jou zit te kijken. Hihihih. Ja ik heb een gekke kant die ik alleen met de mensen waar ik mij heel goed bij voel laat zien. 

But anyways is het niet gek? Dat je met iemand kunt klikken die jou in feite totaal niet kent en jij haar ook niet? Hebben jullie dat ook? I do. anyways.. laat me weten dat ik niet de enige ben of gek ben hahaha. Anyways dus gisteren zat ik naar een filmpje van haar te kijken en ik vond het grappig dat ze de dingen bekijk net zoals ik. 

Ik ben iemand dat supertevreden ben met wie ik ben en wat ik heb. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik een ander wou zijn. Enige wat ik wel heb is dat ik soms wens dat ik ook nog mijn zus had en mijn vader  als ik anderen met die van hun zien. Maar dat ik iemand anders leven zou willen hebben? Nope. Ik ruil wat ik heb met niemand. Ik ben rijk op het gebied van dingen die je niet kunt kopen: Ware liefde, hechte band met gezin en mijn mams. Wat wil ik nog meer? Ja mijn zusje maar dat kan niet…

Wensen dat ik een bepaalde topbaan zou hebben.. nope. Ik ben van mening dat alles zijn voor of nadelen heeft. En natuurlijk dat niets zo gemakkelijk is wa het lijkt. Een topbaan vraagt om een hoop opoffering. Je zult een vette bankrekening hebben that’s for sure maar je zult tekort schieten op andere terreinen. And bay the way rijkdom is eng . Niks voor mij . Je moet constant op je hoede zijn.

Als huisvrouw zal je bakken met tijd hebben voor je gezin maar je zult het maybe minder breed hebben financieel.  Aan alles zit er een voor en nadeel en het gaat altijd wel ten koste van iets. Je kunt niet overal tegelijk zijn. Voor mij is het belangrijker dat je een goede band hebt met je gezin. En dat je er voor je kind(eren)kan zijn op het gebied van alles wat je kind belangrijk vind en waar hij of zij wil dat je aanwezig bent. Je tijd, aandacht,begrip,toewijding, luisterend oor.  Weegt toch meer voor je kids dan merk kleding, dure vakanties enzo. That’s mijn mening off course. 

Geloof me wanneer ze groot worden zullen ze het jammer vinden dat hun ouders meer aan het werk waren en niet veel met ze konden doen. Ze zullen vast alle speelgoed of dure spullen om ruilen voor tijd  en aandacht van hun ouders. But anyways.. in alles wat we doen gaat ten koste van iets. En dat is in alles. Wil je dingen bereiken dan zal je sommige dingen moeten opofferen. That’s just the way it is.  En off course kan het soms niet anders. Degenen die alleenstaande moeders zijn die kunnen helaas niet anders. Maar je zult zien dat de kinderen dat ook zullen begrijpen. Kinderen zijn slim. Er is een verschil tussen de tijd kunnen maken en de tijd niet kunnen maken door bepaalde omstandigheden omdat je anders niet voor het gezin kan zorgen. But anyways.. 

Dus toen ik haar vlog ging kijken en ik dit filmpje zag dacht ik wauw girl! Zo denk ik er nou ook over!! Dit is het filmpje:

 

 Suggesties?

 Nou girls.. tot slot ik wou aan julle vragen als jullie graag voorkeur of suggesties hebben over een bepaalde thema die jullie zouden willen dat ik erover schrijf in onze tea time van tomorrow. Het zou leuk zijn als jullie onder dit artikel even laten weten waarover jullie zouden willen dat onze tea time over zal gaan. Als er veel suggesties zijn dan zal ik alle thema’s vanaf morgen en dan volgende week gedurende week in elke artikel het hebben over de thema of vraag dat jij om hebt gevraagd. Ik hoop dat jullie zullen reageren.

 

Pept@lk off the Day!

Alles wat je wil doen je kan het! Je doel die je voor jezelf hebt gezet om te bereiken het zal je lukken als je 100% ervoor inzet.  Het zal niet gemakkelijk zijn maar als je voldoende inzet en je bewust ben dat het not easy is en voor jezelf kijkt wat je prioriteiten zijn en wat goed voor jou is: You wi’ll make it!

 

#My Morning Vibe°

 

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

4 thoughts on “Tea Time No.14|Alles gaat ten koste van iets|Do you Connect with a Vlogger?!?|Pept@lk|Morning Vibe°

  1. Wauww , weer inspirerend voor vandaag ❤ tuurlijk family boven alles en als huismoeder heb je het niet altijd breed , i know.
    Ik werk 2 dagen in de week om beetje bij te schieten. En zoonlief is gisteren voot het eerst naar school gegaan ,en ja mama heeft gehuild haha. Hoe was dat bij jou ?

    Liked by 1 persoon

  2. Ola Girl!! Awhhh eerste schooldag.. Ik zal er morgenochtend in onze tea time moment erover schrijven goed? 😄😄Leuke vraag!
    Ja het afscheid nemen is moeilijk hey? Pffff. Bedankt voor je lieve reactie en je vraag.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

