Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time No. 15|Vraag van Lieve Lezer|Peptalk|Morningvibe°

 

PicsArt_05-18-06.51.46

Weeeeeekkkennddd!!!

Sorry ladies but i’m So happy!!  Jullie niet dan? Hhahahahaha sorry  girls maar ik ben heel blij!

Ik ga zometeen met hubbie kijken naar zoonlief hij heeft sponserloop vandaag op school. En dan vanmiddag lekker naar de haarwinkel om mijn look te verfreshen.( Geen idee of dat woord bestaat.) But anyways ik ga mijn haren doen vandaag dus dat word leuk. Zaterdag even met mijn gezin lekker genieten van het mooi weer.  Het schijnt mooi weer te worden. Met mijn nieuwe look off course. Girlz! We have to look good, right?

Let’s T@lk°

 So Girlz.. in alles heb je de eerste keer je eerste kamer of studio.. je eigen auto.. en  op een gegeven moment je eigen kind. Je eerste ervaring in het moederschap en je maakt alles voor het eerste keer mee met je kindje. Zijn of haar eerste lach, eerste stapjes, eerste tandje, eerste woordje en nu komt het: zijn of haar eerste schooldag! En over dat laatste wil ik dat over hebben.

Gisteren heeft één van mijn lieve lezers mij gevraagd hoe het bij mij ging toen mijn prinsje zijn eerste schooldag had.

LifeStylebyMuslima Goodmorning, Girl!  

Eergisteren had haar zoontje zijn eerste schooldag. En ze wou weten hoe het ging met mijn zoontje. Dus beantwoord ik haar vraag tijdens onze tea time.

Nou weet je, girl? Het was niet leuk.. Twee jaar geleden is het al toen mijn hubbie en ik onze prinsje naar school brachten voor zijn eerste schooldag.

Hij had wel had een idee we hadden hem voorbereid.. al dagen van te voren. We waren altijd samen dus om nu ineens een paar uur zonder elkaar te zijn was moeilijk vooral voor onze prinsje. Hij moest eerst halve dagen en daarna werden het hele dagen. Maar hij bleef niet over het was voor hem te lang om vol te houden.

Dus ja toen we afscheid van namen had de juf hem bij haar op schoot. En de manier waarop hij huilde brak ons hart. Ik ben twee keer teruggelopen op omdat ik het niet aan kon zien. Was zo erg dat ik geneigd was hem gewoon weer mee te nemen… zeker 3 maanden lang haalden we hem op tussen de middag. En hij was elke avond aan het huilen dat hij niet naar school wou. Maar eenmaal dat hij wende ging het goed. Nou 2015 begon hij in groep 3 paar maanden geleden dus en was ik weer heel emotioneel. Maar ik was meer emotioneel omdat het zo snel ging. Mijn kindje leert schrijven, lezen en rekenen. Hij leek ineens heel groot achter dat tafeltje. Dus ja eenmaal buiten moest ik wel huilen ja. Maar ja.. zo was eigenlijk onze ervaring. Dus meid bereid je voor want groep 3 de eerste dag in groep 3  als je hem in die bankje ziet zitten. Zal je toch wel weer emotioneel worden..  je zult beseffen dat je kleine binkie weer een nieuwe hoofdstuk begint. En dat nu echt zijn ‘schooljourney’ officieel gaat beginnen.

PepT@lk °

Geniet van je loved ones and koetseer every single moment…de tijd gaat snel!! Laat geen kleine onenigheid in jullie weg staan want je weet niet wat tomorrow holds. You just don’t know..(i’m just saying..) Because Tomorrow is never promised. Tot maandag!

#Morning Vibe°

welcometotheweekend-e1400906366283

 

PicsArt_04-17-04.28.11

3 thoughts on “Tea Time No. 15|Vraag van Lieve Lezer|Peptalk|Morningvibe°

  1. Echt leuk om te lezen , iets minder leuk voor zoonlief en jou maar bennblij dat het nu goed gaat. Toen ik het tweede gedeelte las werd ik best emotioneel. Mijn bink die ik 4 jaar geleden voor het eerst zag word O snel , zo groot 🙁🙁 Ik ben ook blij met je inspirerende teksten. UPS en downs heeft iedereen maar alleen samen kom je eruit ! Love xx

    Liked by 1 persoon

  2. Het gevoel dat jij toen had begrijp ik zo goed. Leuk om dit te lezen en minder leuk voor zoonlief en jou maar leuk dat het nu beter gaat ! Ik werd wel emotioneel toen ik las over groep 3. Ik besef het gewoon niet weetbje. Mijn kindje diebk 4 jaar geleden voor het eerst zag verlaat mij zo snel en word zo snel groot 🙁🙁 ik koester elk moment die ik nu met hem heb. En iedereen heeft zijn ups en downs die alleen jullie 2 kunnen oplossen. Veel liefde & geluk voor nu en verder ❤❤

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

