Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time No. 16|New week|Our Dreamz|MORNING VIBE!

PicsArt_05-22-12.21.45

Ladies Have a Blessed Week! 

Daar gaan weer een nieuwe week tegemoet en we beginnen weer van begin af aan.  It’s a rainy day today. Hoe was jullie weekend.. ik hoop dat je de ruimte hebben gekregen om te ontspannen en de kans hebt gekregen om dingen te doen die je leuk vind. Mijn weekend is naar wens en smaak gelopen. Ik voelde me fysiek wat minder. Vandaag drink ik weer thee na twee dagen cappuccino in de ochtend. Ik heb net ontbeten en ik voel me wel ready voor deze week…ik hoop jullie ook ladies. Inmiddels heb ik mijn eerste artikel van mijn nieuwe rubriek: It’s Mah Feeling! afgelopen zaterdag gepost. Heb jij hem nog niet kunnen lezen klik dan op deze link:

https://bellamyzblogzthingz.wordpress.com/2016/05/21/its-mah-feelingno-1reminding-myself-thats-okay-to-not-be-perfect/

Let’s T@lk!°

Ik heb een paar dingen op planning waar ik heel blij van word!  Yay! Happy Bee. Binnenkort ga ik even naar Rotterdam naar mijn vriendin. Lekker de stad in effe bijkletsen enzo heerlijk!! Ook heb ik heb een paar doelen die ik wil bereiken. Als mens hebben we doelen nodig. Althans ik wel. Hihihi. Ik kan er nu niet veel over vertellen maar dat komt nog alles op zijn tijd, right? In ieder geval het is fun! Heb jij dat ook weleens dat als je niets hebt om naar te streven dat het heel boring is? Ik heb dat wel. Ik moet iets hebben om te doen. Op een bank zitten  is niets voor mij. Oké. Als het niet anders kan dan is het geen probleem maar het maakt me wel down als ik door mijn silly body gedwongen word om stil te zitten.

PepT@lk°

Als mens hebben wij structuur en doelen nodig. Het hoeft niet eens een grote doel te zijn. Het moet een realistische en haalbare doelen zijn.  Anders kan het je demotiveren. Ik ben van mening dat doelen je iets geeft om naar te streven.  En het goed is dat je jezelf blijft uitdagen om nieuwe dingen te behalen en te ontdekken van jezelf. Heb jij al doelen? Wat zou jij heel graag willen bereiken. Bedenk een doel dat iets positiefs toevoegd aan je leven. Iets waarop je bij het bereiken van je doel je trots maakt op jezelf!

Ik hoop dat je net als ik, iemand hebt in je leven die je steunt. Because we need  some one that believe in us as a person & in our dreamz. Één ding is zeker de sleutel tot jou dromen die heb jij!

#MAH MORNING VIBE°

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

4 thoughts on “Tea Time No. 16|New week|Our Dreamz|MORNING VIBE!

  1. Ik word zo blij van jou tea time !! Ga zo zeker door . Ik zie mezelf in jou qua denkwijze. Im the same !! Hihi have a blessed and a Nice day yourself Honey 😘

    Liked by 1 persoon

  2. Hey girl!! Goodmorning! Aawhhhh wat een super super superlieve reactie! You make my day! Ik ga je morgen mailen over onze samenwerking goed? Ik ben benieuwd wat je in gedachten hebt om te doen. Ik ben blij dat de tea time jullie bevalt! Zolang het jullie bevalt zal ik er zeker mee doorgaan. Big hug! En genietse van deze nieuwe dag! ♡♡♡♡♡

    Like

Geef een reactie

