Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time with Miss B #No.19|We Have to be Thankfull|PepT@lk|Morning Vibe°

PicsArt_05-22-12.21.45

Moringggg ladies… how are u doing?…i’m fine. Het is donderdag, finally nog één dag en dan is het: vrijdag! Ik heb lekker ontbeten en ik heb een lekkere Wiener Melange (koffie) gedronken.PicsArt_05-26-08.25.26 Geen thee voor Miss B today. De thee heb ik links laten liggen today. So  zo’n lekkere koppie koffie geeft enough energie om de dag tegemoet te gaan.

So girlz.. morgen is het de 20ste artikel van Tea Time with Miss B.  Aan jullie reacties en likes zie ik dat onze tea time in de smaak valt. Ik wil jullie daarvoor erg bedanken vooral voor de tijd die jullie willen nemen om mijn artikelen te lezen…

Ik waardeer het heel erg!! Zal ik doorgaan met nog een reeks van 20 artikelen ? Of moet het iets vast worden op elke ochtend maar soms kan het wel boring zijn want tja.. waar praat je dan over elke ochtend  het hele jaar door.. ik wil het wel  probreren hoor daar niet van hihihi .. maar goed wat vinden jullie? Like dan deze artikel als je het okay vindt dat ik every morning in jullie hoofd door blijft kletsen  hahahaa. En je kiest voor een reeks laat het dan weten.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar vooral wanneer jullie reageren is het heel leuk want dan voelt het alsof we in een gesprek zijn. 

Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben @ work or ath school. Heb jij je dag niet vandaag door welke reden dan ook dan wil ik je herinneren dat het morgen weekend is. Nog eventjes doorzetten. I know de laatste loodjes wegen het zwaarst. Maar goed we zijn er bijna. Hang on,  Girl! Ik heb een tweede artikel klaarstaan van mijn nieuwe rubriek: It’s Mah Feeling! Die ik zometeen zal posten.

PepT@lk°

Desondanks mijn body ben ik heel dankbaar voor deze nieuwe dag! It’s a blessing om weer van deze nieuwe en mooie dag te mogen genieten. Dankbaar moeten we zeker zijn desondanks the challenges off life! Wees dankbaar voor als het moois in je leven! En laat al de minder leuke dingen die je hebt meegemaakt of aan het meemaken bent  je niet afleiden van het moois die je wel hebt in je leven. Want er zijn  genoeg redenen om dankbaar voor te zijn, nietwaar? Waar ben jij thankfull voor today?

Let me know…

Mah Morning Vibe°

Ik vond dit liedje wel leuk voor today..gewoon zomaar.

Ik wens jullie een mooie dag! En tot morgen Girlz!

&

Don’t Forget:

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

2 thoughts on “Tea Time with Miss B #No.19|We Have to be Thankfull|PepT@lk|Morning Vibe°

Geef een reactie

