Effe Tussendoor with Miss B./Nieuwe Topics

#Effe Tussendoor with Miss B.

Effe Tussendoor with Miss B.

Im so in Love with that Bag!

I’m gonna Buy it!

Hello Ladies ik ben harstikke blij! Want vanmiddag ga ik mijn nieuwe tas kopen wanneer ik de kleine ga ophalen van school.  PicsArt_05-30-11.04.15Of zal ik zeggen rugtasje? Hij is supercute! De kleur? Zwart. (Off course!)Met gouden ritsen. Ik was op slag verliefd toen ik hem zag. Laten we hopen dat ze hem nog hebben want ze hadden er namelijk nog maar vier over. Vast wel! Ik heb het niet zo snel dat ik heel heel enthousiast wordt over een item. En als ik dat wel wordt dan is het echt raak! En zo dus ook met deze rugtasje. Ik was op slag verliefd!  Ik ben namelijk heel kieskeurig als het om shoppen gaat. Nadat mijn handtasje vermoeid in elkaar zakte wist ik dat het tijd werd for a new one. Tja..als een tas kleding of schoenen heel lekker zitten.. dan blijf ik ze dragen tot ze aan de beademing moeten. Je kent dat wel, je hebt meer om te dragen maar gaat meestal voor degene die het meest lekkerst zitten. Hahaha yep..mijn oude handtasje heeft dus haar beste tijd gehad. Ik heb off course meer tassen. Maar die zijn qua formaat en model niet echt’de tas’ waarmee ik dagelijks op stap mee zal gaan. Om mijn daily things mee te doen. Ik was opzoek naar een multifunctionele tas die niet te groot is en ook niet te klein. Gemaakt van mooi materiaal en dus ook mooi is  en die iets elgegants heeft. I mean het moet een dagelijkse tas zijn maar wel a nice one! Right? I’m just saying!

Yes! Yes! Yes!

Nou deze rugtasje voldoet daar wel aan. Ik hoop dat hij er nog is straks. Ik heb sowieso nog eentje op het oog dus ik hoop dat ik slaag in een nieuwe tas today. Wish me luck! Als ik het geluk heb dat hij er nog is dan zal ik morgen tijdens onze tea time mijn mooie aankoop laten zien goed? Effe showen! Hahaha. Het leek me wel leuk om dit even snel tussendoor met jullie te delen.

Asta majana Girlz!

PicsArt_04-17-04.28.11

10 thoughts on “#Effe Tussendoor with Miss B.

  1. Mijn tas is ook kapot ! en daar baal ik van als een stekker, want ik hou helemaal niet van tassen en al helemaal niet als ik een nieuwe moet gaan aanschaffen! *zucht*.. wel grappig dat jij er zo enthousiast over kan zijn hahahahaha. Good Luck !!

    Liked by 1 persoon

  2. Ik heb altijd een grote tas mee als ik naar m’n ouders ga, nu is dat hengsel kapot aan 1 kant 😥 en heb m nog niet eens heel lang, altijd balen zo!

    Liked by 1 persoon

  3. Ola Salina Girl!! Jeejtje Dat is zeker balen! Especially als je hem nog niet heel lang hebt..dat is me ook een keer overkomen maar dan met de rits hey pfffff… ik hoop dat je snel een ander kan vinden! ThnQ Girl voor je reactie♡

    Hugz, Miss B.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

