Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.21 TEA Time|Deal?| Nieuw!Morning Quote T@lk|PepT@lk & Morning Vibe

PicsArt_05-28-03.32.09

A New Wee

It’s time for Tea Timeeeeeeeeee!!!! Ohw yess! So,.. hoe gaat het met mijn girlz? Met mij gaat het wel.. hebben jullie lekker geslapen? Ik niet zo helaas…mijn gedachten draaiden overtime maar ben uiteindelijk wel in slaap gevallen dus: Yay! Ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hadden. Ik had een fijn weekend met name vrijdag en zaterdag. Zondagochtend had ik een artikel geplaatst in mijn nieuwe rubriek en heb ons huisje voorbereid voor de nieuwe week. And You know what that means…. yep: kleren wassen, strijken, schoolthings klaarzetten voor prinsje, boodschappen halen en huisje boenen. Zoals beloofd zal ik elke keer ook melden als ik een nieuw artikel heb geschreven in mijn nieuwe rubriek. Heb jij mijn artikel nog niet kunnen lezen van mijn nieuwe rubriek: It’s Mah Feeling! Klik dan op deze link: 

https://bellamyzblogzthingz.wordpress.com/2016/05/29/its-mah-feeling-3longif-we-like-it-or-not-we-have-to-deal-with-people/

Vandaag zit ik lekker op de bank dit artikel typende. Met een lekkere mok thee met alleen hot water.PicsArt_05-28-01.43.46 Ja.. dat is ook een gewoonte van mij. Ik heb het alleen paar maanden niet meer gedaan. Het schijnt heel goed te zijn. So..why not, Right? Can you believe dat het already monday is? Wow..i can’t. Ik krijg zometeen lekker ontbijt van manlief superlief he? Hij verwend me altijd  extra dan wat hij al doet vooral als ik een beetje down ben.  Even wat anders… Dus vorige week was het een aantal keren voorgekomen  dat ik het had over onze tea time moment. Ik twijfelde of ik het bij een reeks zou houden of iets permanents van zou maken.   Ik vind het een big step om er meteen iets permanents van te maken. En dus heb ik besloten dat ik de komende  2 maanden door te gaan met onze tea moment en dan zien we over twee maanden wel of jullie het nog steeds even leuk vinden goed? Hebben we een deal? Ik ga deze challenge aan. Ik heb er zin in ! Are u you ready? I am.

So Let’s T@lk!

Ik wil een nieuwe onderdeel toevoegen aan onze tea time. The morning quote. Elke ochtend kies ik een quote uit en zal ik aan de hand van wat er op de quote staat een stukje over schrijven. Quotes zetten mij altijd aan het denken dus leek het me leuk om dat met jullie te delen. Zullen we beginnen? I hope that ya’ll wi’ll like it. En jullie mogen ook een qoute voor mij uitkiezen waarop ik dan vervolgens in onze tea time schrijf wat voor gedachten er bij mij op kwamen bij het jou door gekozen quote. Dat is natuurlijk is het allerleukste dan als ik zelf de quotes uitkiest.(Vind ik dan.) En het is al helemaal te gek als je jullie met mij delen wat de quote bij jou persoonlijk qua gedachtes heeft losmaakt. Sharing is caring, right? Maar goed dat zijn allemaal ideeën kijk maar of je daar überhaupt tijd voor hebt goed? Want tja in de weekdagen is het ook heel druk voor ons allemaal. En anders kies ik ze gewoon uit. Dat kan natuurlijk ook.

The Morning Quote°

images (14)

Dit is de qoute die ik eruit hebt gepikt. Ik ben het zeker eens met deze qoute. Er zijn dingen in je leven dat heel goed is uitgepakt. En er zijn dingen die helaas niet zo goed uitpakken en die als lessons kunnen dienen in ons leven. That’s So true! Het kan op gebied van relatie zijn familie of vriendschap or whatever!  Ik denk dat we nu allemaal wel even terug denken wat nou zo’n les is geweest  in ons leven dat heel moeilijk was om mee om te gaan. Maar dat uiteindelijk heel leerzaam is geweest. Als ik er zelf nu over zo over nadenk dan denk ik dat mijn biggest lesson is dat ik moet accepteren dat mijn zeer hechte zussenband met mijn zusje iets heel speciaals was en uniek. En dat ik dat band nooit in niemand anders terug zal vinden. Een harde realiteit voor mij om te beseffen maar wel de echte realiteit. Mijn realiteit.. Een zus(je) is er altijd voor je niks staat haar in de weg. Ze kijkt altijd naar je om niet uit plicht maar uit liefde en niet met woorden maar met daden. No matter what ze is er altijd voor je. En het mooiste is dat er niets die tussen jullie band kan komen. Je blijft altijd op een speciale manier met elkaar verbonden. Dit is de band die we met elkaar hadden.

Ja.. dat was zeker iets dat ik de afgelopen tijd heb geleerd. Dat ik moet accepteren dat zo’n speciale band er voor mij  helaas niet meer in zit. Ik ben blij dat ik voor zestien jaar  lang a big sister mocht zijn. En die zestien jaren zullen altijd in mijn hart blijven.  En als ik aan onze momenten denk dan komt er een big smile on my face. Ik moest toevallig vannacht heel veel aan haar denke en onze band. Ik zal ook voor altijd haar big sister blijven en ik ben trots dat ik die band mocht ervaren.. Ik kan niet genoeg verwoorden om uit te leggen hoe erg ik deze band mis. Augustus  komt er in ieder geval weer  een jaar bij dat ik zonder haar door het leven moet. But anyways that’s my reality & i need to accept it.

 Wat heeft deze quote bij jou losgemaakt ?  

PepT@lk°

Allemaal leren we wel wat van de dingen die we meemaken. En als je momenteel ath this point in je leven iets meemaakt dat best heavy is. Bekijk wat je eruit kan halen voor the next time. Het laatste wat we willen is the same mistakes maken, right? En maybe zie je er nu op dit moment  niks leerzaams aan maar met de tijd komt het wel.. genoeg gekletst. Come on girls let’s face this new week! Veel suc6 met je plannen van vandaag!

See yah! Tomorrow!!

No matter wat keep smiling en leer van de dingen die je meemaakt.

Morning Vibe°

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

Geef een reactie

