Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.22 Tea Time with MissB.|Mijn Nieuwe Bag Showen|New Yorker & Action items| Morning Quote°

 

PicsArt_05-28-03.32.09

Ola Chica

Ladies how are  u doing?  I’m GREAT! Ik heb heerlijk geslapen. Ik heb lekker mijn slaap ingehaald van yesterday! Ik heb wat beloofd this morning dus laten we beginnennnnnn!

Yes I got It!° (Mini Shoplog)

PicsArt_04-18-04.22.02

Yes yes yes!! Het is me gelukt! Ik heb mijn rugtas! Ik kwam rennend de winkel binnen net als een klein kind in een snoepwinkel. Want zoals ik al zei ze hadden er maar vier over. Ik ben he-le-maal happy!!!  Zullen we meteen maar even naar de foto’s kijken?

Im So Love met deze Rugtas!!!!

Ik heb deee rugtas gehaald bij So Low voor €20,00.

PicsArt_05-30-08.47.23

PicsArt_05-30-08.50.36

 

PicsArt_05-30-08.58.04

PicsArt_05-30-09.23.40

Showing Off with M@h New Bag

Happy Miss B!

 

PicsArt_05-30-10.18.25

PicsArt_05-30-11.08.22

En deze rugtas heb ik gehaald voor hubbie bij New Yorker  voor €25.00 Hij was superblij met zijn kadootje! Moest even mijn schatje verwennen.

Let’s T@lk!

So Ladies ik was helemaal Happy!!!!!!!!!!

Hahaha so yess…dat was mijn rugtas avontuur van yesterday. Daarna ben ik naar New Yorker gegaan en heb ik de rugtas voor hubbie gehaald en bij de Action en heb ik nog even paar dingetjes gehaald. Ik had ze niet echt nodig maar je weet hoe wij ladies zijn. Ik heb de blush wel bewust gekocht naar aanleiding van een review ik erover had gelezen. En ik moet zeggen hij doet wat het moet doen. Ze hadden de blush ook in het beige maar die leek me niets voor mij. Zullen we kijken wat ik nog meer gehaald heb?

PicsArt_05-30-09.32.35

Cute hè?

Die afdruk met hartjes op de blush? Ik vind het ook een leuk detail!

PicsArt_05-30-11.00.59

Girls ik gebruik normaal geen blush dus dat wordt even oefenen.Hihihi!(Please don’t judge my make up skills😂.) Veel oefenen zoals je ziet. Maar ik vond de kleur  wel oké staan. Wat vind jij?

 

PicsArt_05-30-09.28.57

Ik heb de oogpotloden vanochtend geprobeerd  hij is goed. Dat verbaasde me wel. Vooral voor de prijs en hoeveelheid dat je in één pakje krijgt. Wat ik wel jammer vond is dat ze geen bruin hadden. Ze hadden donkergroen en grijs.

PicsArt_05-30-11.14.53

Deze parfum smells goed, girls! Hij is lekker zacht niet te sterk of overheersend. Geen bekende merk but if it smells good  why not, Right? Of het lang blijft hangen dat moet ik nog ondervinden. Het is in ieder geval een Ideaal  luchtje voor op de vroege ochtend. (Vind ik dan hè? )

#Morning Quote

images (23)Yeah!!!!!! 100% mee eens! Jij ook? Het is heel leuk om te doen. Ik zie het als een verwen momentje.

Het is altijd leuk om iets voor jezelf te kopen. Of het nou een klein iets is of tassen vol met leuke items! Ik vind het zeker leuk om te doen. Ik hou wel net iets meer om te shoppen voor het huis. Decoratie dingen enso. Maar ja op een gegeven moment valt er ook niets meer om te decoreren.

PepT@lk°

Wanneer heb jij voor het laatst jezelf verwend met iets leuks? Soms kun je toch jezelf een beetje vergeten. Especially als je een gezinnetje hebt heb je de neiging jezelf een beetje te vergeten. Het is logisch alles voor je kids en hubbie, Right? Maar vergeet niet dat ook jij niet moet achterblijven!  You deserve it!

Mah Morning Vibe Yay!

Laten we swingend deze dag beginnennnnn yay!!!!!

Genietse girlz en haal het beste uit je dag!

 

Ik hoop dat jullie hebben genoten van onze tea time! I did!!

See yah tomorrow???

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

8 thoughts on “No.22 Tea Time with MissB.|Mijn Nieuwe Bag Showen|New Yorker & Action items| Morning Quote°

Geef een reactie

