Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#24 Tea Time| Love Yourself First & continue to do that!| Morning Quote | PepT@lk& Mah Morning Vibe

 

PicsArt_05-28-03.32.09

Ola Chicas!

Het is finally donderdag! Yayyyy!!!! PicsArt_05-28-02.49.06Ik ben weer wat later today moest even een paar dingen doen this Morning.

Vrijdag staat lekker voor de deur. Ik heb er zin in! Ik ben helemaal ready voor deze nieuwe dag. Jullie ook ladies? Straks ik ga ik lekker shoppen voor mijn stoere binkie. Ohw yesss!

Lets face this day!

Zullen we maar meteen gaan kijken naar de morning quote van this morning?

The Morning Quote°

181034-Love-Yourself

So ladies… dit is de quote die vandaag mijn aandacht trok. Ik vond het wel passen voor vandaag. Especially na ons tea time van yesterday. Ik ben van mening dat we allemaal zeker van onszelf moeten houden en vooral blijven houden. Ik denk ook dat helaas maar al te vaak het houden van jezelf in verband wordt gebracht met egoïstisch zijn. Terwijl dat niet echt iets te maken heeft met egoïsme.(Vind ik.) Iemand die egoïstisch is iemand die meer aan zichzelf denkt. Alles draait alleen om die persoon. Die constant alleen maar bezig is met zijn of haar eigen behoeftes. Dat heeft in mijn ogen niets met liefde te maken.

Van jezelf van houden betekent naar mijn mening dat je het beste hebt voor jezelf. Je zorgt goed voor jezelf en neemt tijd voor jezelf je denkt dus ook aan je eigen welzijn. Zo kan je ook anderen het mooiste van jezelf aan anderen geven en blijven geven. En als jij geniet van wie je bent genieten anderen ook van jou! En zoals jullie weten is er bij een egoïstisch iemand totaal geen plek voor anderen! Right?

PepT@lk

Wees bewust dat je van jezelf moet houden. Je bent ook waardevol!! Ohw yesss,  Girl! Hoe kun je van anderen houden als je niet van jezelf houdt? Just think about it..

Om van jezelf te houden is het goed om te weten wat je waard bent. Focus op de goede kwaliteiten van jezelf. Wees positief tegenover jezelf.(Je innerlijk voice moet positief zijn.). Weet wat je waard bent! En vergeet je waarde nooit! Love yourself!

Dingen die je beter kunt vermijden om je Eigenwaarde te behouden°

-Focus niet op wat je niet kunt doen. Maar focus op wat je wel kunt doen om wat je niet kunt doen alsnog te kunnen bereiken.

-Het constant focussen op wat buiten je bereik is moet je probreren te vermijden. Denk hierbij aan dingen die je  wilt bereiken dat op dit moment voor jou niet haalbaar is. Dat kan je ook een waardeloze gevoel geven en dus ook negatieve invloed hebben op je eigenwaarde en kan ook heel ontmoedigd zijn voor jezelf.

-Kraak jezelf nooit af. (Vermijd negatieve gedachtes.)

– En jou liefde voor jezelf moet niet afhankelijk zijn van anderen

En het meest belangrijke:

Never ever loose the love that you have for Yourself!!!

Mah Morning Vibe°

 

 

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

8 thoughts on “#24 Tea Time| Love Yourself First & continue to do that!| Morning Quote | PepT@lk& Mah Morning Vibe

  1. Hey Miss B ! Mooie Quote 🙂
    Gelukkig is egoïstisch zijn niet slecht, de ‘slechte variant’ heet ego-centrisch, I believe.. En kijk een beetje uit met bepalen wat er buiten je bereik ligt, anders loop je het risico een hoop te missen of zelfs tot stilstand te komen! “Ik kan dat niet” heeft nog nooit iemand verder gebracht 😉 Ik begrijp het idee, ik moet niet koningin willen worden.. Maar mensen met faalangst of perfectionisme (of allebei) stellen de grens natuurlijk anders (en niet per se juist)! En ik wil even kwijt dat ik geniet van je positiviteit, goed bezig! 🙂 Xxx Banana

    Liked by 1 persoon

  2. Je bent zelf de meest belangrijke persoon in je leven…
    Sommige zien dat als egoïstisch, maar feit blijft: als je jezelf niet op nr. 1 zet dan loop je jezelf op een gegeven moment voorbij (of blijf je staan) en dat heeft effect op alles om je heen (in negatieve zin wel te verstaan).
    Dus als je van jezelf houdt, dan kun je ook van anderen houden en al dat goede wat je voelt doorgeven 🙂
    Ik kon het niet meer met je eens zijn!! 😀
    En ik kijk ook zo uit naar morgen en het weekend !! jeeeeeej.. it´s gonna be great!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

