Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#25 CockTail Timeee!!|It’s Weekendddd! Frid@y Quote°|PepT@lk & Mah Weekend Vibe!

PicsArt_06-03-08.59.27

Girlz! HET IS VRIJDAG!!! Vandaag ruilen we de thee  lekker in voor een cocktailtje!PicsArt_06-03-09.11.48 Hahah! We gooien de kopjes en theepot uit het raam hoplaaa!!! Het is immers vrijdag nietwaar? Off course is het te vroeg voor cocktails hihihi maar ik vond het leuk om zo’n weekend Vibe te kunnen creëren bij onze time this morning om alvast in de weekend Vibe te komen offcourse is het nog even naar school today en werken. (Als je dit pas later leest  girl  hoop ik dat je een heerlijke werk of schoolday hebt gehad.)  So Let’s talk… Ik ben this morning begonnen met een heerlijk ontbijtje en ik was vanochtend al vroeg begonnen met het weekend vieren hihihi.. ik heb net een zak chips van Oven Lays Mediterranean Herbs  naar binnen gewerkt  en een paar programma’s van TLC gekeken.  Yep ik zit al in de weekend Vibe! HahahahPicsArt_06-02-01.21.54

Girlsss I’m So happy… Ik kijk met een tevreden gevoel terug naar deze week. Jij ook? Ik heb alles dat ik op planning had voor deze week kunnen bereiken en ik heb leuke kleren en schoenen kunnen kopen voor onze stoere binkie. Een geslaagde week dus! Zo zo girls..we hebben samen aardig wat thee naar binnen gewerkt deze week.

Ik vond het leuk om lekker met jullie te kletsen bedankt voor al jullie likes en reacties. Next week gaan we weer lekker aan de thee samen en lekker babbelen. Ik hoop dat jullie ook jullie doelen voor deze week hebben bereikt. En mocht dat niet het geval zijn don’t worry.. Volgende week beter, Right?

 

Friday Quote°

Girlz! weekendDit is de beste qoute for today!

Ik wens je jullie een heerlijke ontspannende weekend toe! 

T@ke Care!!! Please be carefull But N’-joy! Want voor je met je ogen knippert is het alweer maandag! Maar goed zullen we daar nu maar even niet over nadenken we laten maandag maar lekker voor wat het is!

PepT@lk!

Girlz! Het is weekend probeer maar lekker van je weekend. Mocht je nog dingen moeten doen die je uiteindelijk niet hebt kunnen doen of zijn er een aantal dingen deze week niet echt gelopen zoals je had gewild.. don’t worry about it.. probeer je niet te druk erover te maken..try to relax. Even bijkomen. Probeer even te genieten van je weekend!! Je hebt tenslotte gedaan want je kon, right? Ook al leken de dingen die we hadden gepland voor deze week het allerbelangrijkste. Het aller aller aller belangrijkste is uiteindelijk dat we weer mochten genieten van onze dierbaren en dat we after all weer mogen genieten vanet leven en  een nieuwe dag! En een nieuwe maand bay the way..we zitten alweer in juni!! Niet normaal! Laten we hopen dat we komende weken wat meer zon kijgen! Come on Ladiesss let’s N’-JOY our weeekkeeeeeennnnddd! Swinguuuuhhhhhhhh!!!!!

Miss B’s Weekend Vibe!

 

4649579c4d8059a7f050e60bbb581507

See yah all Monday! By our next Tea Time!!

PicsArt_04-17-04.28.11

2 thoughts on “#25 CockTail Timeee!!|It’s Weekendddd! Frid@y Quote°|PepT@lk & Mah Weekend Vibe!

Geef een reactie

