Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#25 Tea Time|Focus|Morning Quote|PepT@lk|Mah Morning Vibe°

PicsArt_05-28-03.32.09

OLA GIRLZ!°

Zijn jullie er klaar voor?PicsArt_05-28-01.43.46 Een nieuwe week, met afspraken, nieuwe goals nieuwe challenges! Ik ben er klaar voor. Met mij gaat het goed! Ik heb goed kunnen ontspannen en uitrusten. Over nieuwe goals gesproken… Ik ben begonnen met een kuur  vitamine B12 waar ik zo zenuwachtig maar ook happy over ben. Ik hoop dat het mij more energie gaat geven en mijn constante pijn iets meer doet afnemen. Duim voor me!! So.. today heb ik  de thee aan de kant laten staan en heb ik gekozen voor een lekker kopje cappuccino hmmmm! Ik heb net getoaste boterhammen op met een vleugje olijfolie heerlijk! (Tja.. je moet er  maar net van houden but i love it!) Girlz wat hebben wij toch mooi weer gehad dit weekend… ik hoop dat jullie er to the max van hebben genoten. En vandaag ziet het er ook veelbelovend uit!  

 Ik wil sommige van jullie die deze week examens hebben of presentaties superveel succes wensen! Je kan het! 

 Morning Quote°

Weet je ? Allemaal leven we een drukke levenstijl. Veel dingen om te doen. Zoveel dat we soms tijd tekort komen.open-your-eyes-and-notice-the-beauty-of-this-wonderful-world-quote-1 Daardoor hebben we helaas minder tijd om te genieten van al het moois om ons heen. Maar dat is zeker niet de enige dat ik eruit heb kunnen halen… ik heb deze quote namelijk op twee manieren begrepen. Ook het feit dat er zoveel nare dingen om ons heen gebeurt zorgt het ervoor dat al het nare dingen daardoor meer in de spotlight komt en al het moois daardoor  juist in de achtergrond verdwijnt . Soms kun je door minder leuke dingen die je meemaakt al het moois die het leven te bieden heeft beetje vergeten.. En dat is zonde… dus ik vond deze quote defenitly een mooie quote voor the start of the week to remind all off us that’s  very important om al het moois om ons heen niet te vergeten en niet op teveel focussen op al het negatieve om ons heen. En dat er naast minder leuke dingen die we misschien meemaken of hebben meegemaakt ook genoeg mooie dingen zijn om van te kunnen genieten! 

PepT@lk!

Life is beautifull!! Ohw yess Girls! Laten we dat niet vergeten. Laten we focussen op al het moois ons heen!!!! Come on Girlz!! Let’s face this week!!

Mah Morning Vibe°

 

PicsArt_04-17-04.28.11

Geef een reactie

