Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#26 Tea Time| It’s Enough! Morning Quote|M@h Morning Vibe°

PicsArt_05-28-03.32.09

Goodmorning Girlz!!!! 

How are u doing het is dinsdaggggggg! PicsArt_06-07-10.29.02Dag twee already.. ik heb heerlijk geslapen ik heb een heerlijke broodje ei op met een heerlijk mok met green tea. Heerlijk!!!!  So ladies.. wat hadden we toch heerlijk weer  yesterday!

Ik hoop dat jullie after school & werk alsnog hebben kunnen genieten van het lekkere zonnetje. I did! We hebben lekker genieten van het zonnetje even een lekkere ijsje gegeten en naar de speeltuin geweest. Dus ja… it was fun! 

Morning Quote°

So.. laten we maar meteen gaan kijken naar de quote die het meest mijn aandacht heeft getrokken this morning.a20-quote-of-the-day Deze qoute stak er boven uit today! Ohww yesss! Toen ik deze quote zag dacht ik: Ohwww yessss! Ik kon mezelf wel in deze quote vinden. Er komt moment in je leven dat je sommige beslissingen maakt voor jezelf. Je beseft dat het tijd om wordt om sommige dingen te veranderen in je leven en het kan van alles zijn. 

Maar deze qoute gaat duidelijk over het feit dat men zegt dat je’ veranderd’ bent. Dat betekendt dat je niet meer handelde of inzet in de manier dat men bvan je gewend is. Vaak als je een bepaalde punt bereikt waarvoor voor je voor jezelf hebt gekozen en niet meer je leven leidt op de manier waarop men dat van je verwacht of van je gewend zijn dan kun je dat vaak te horen krijgen. Laten we het houden bij het niet meer bent of handeld on the way that they used to. That’s the way dat ik deze quote hebt begrepen.

Je kunt dit vaker te horen krijgen op het moment dat je bijvoorbeeld ervoor kiest om een ander leven te leiden dan dat je hebt meegekregen. Of als je bewust sommige dingen niet meer pikt van mensen om je heen. Tja.. dan kun je dat weleens te horen krijgen. Ik denk dat het okay is om voor jezelf te kiezen. Especially als er sommige dingen zijn die meer leed dan vreugde brengen in je leven. Of the fact dat je het besluit  hebt genomen dat je sommige dingen gewoon niet meer accepteert of pikt. Bijvoorbeeld: Dat merkt dat je enige bent de die 100% geeft in een vriendschap qua gevoelens en inspanning of dat je te maken hebt met een klasgenoot of collega die je constant treitert. Of dat je misschien dominante ouders hebt die niet kunnen accepteren dat je nu groot genoeg bent en je eigen leven wilt leiden en je eigen keuzes wilt maken. Ook dan kun je te horen krijgen dat je ”veranderd” bent. 

PepT@lk°

Zo ladies… er komt een punt in je leven dat je sommige dingen niet meer toelaat of blijft  accepteren en dat zal zeker niet onopgemerkt blijven voor je omgeving. Het is jammer dat we soms genoodzaakt zijn om dit soort beslissingen te moeten nemen. Er komt een punt dat je moet zeggen: it’s enough! Allemaal hebben we recht om deze keuze te maken omdat het ten koste gaat van onszelf. We have to stand up for ourselves we don’t need to tolerate anything that offends our hurt us.

enoughisenoughmentalhealth

So yes:  Yes! I’m Changed!!!

M@h Morning Vibe °

 

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

8 thoughts on “#26 Tea Time| It’s Enough! Morning Quote|M@h Morning Vibe°

  1. Oh wauw.. the story of my life! Ik heb die stap ook gemaakt, te leven voor mijzelf, de dingen doen die IK wil doen, niet wat men van mij verwacht. Ik ben daar echter te idioot geweest daarin, heb mijn poot té stijf gehouden door te zeggen: staat je dat niet aan ? Daar is de deur! Terwijl ik mensen ook een kans had moeten geven om te wennen aan mij.. net zoals ik ook aan mij moest wennen. Veel verloren, contact met mijn ouders is heel moeilijk geworden, mijn broer spreek ik niet meer en dat is dan de keerzijde. Ik zou dezelfde keus wederom maken mocht ik het overdoen, maar ik had het wel wat subtieler gedaan dan.. Neemt niet weg dat ik het heerlijk vind eindelijk mijzelf te zijn! 😀
    Have a great day !! Kus

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey Girl!! Pfff vervelend ja het kiezen voor jezelf valt helaas vaak niet in de goede aarde…maar aan de andere kant we kunnen nou niet eenmaal voor anderen blijven leven zodat alles dan wel koek en ei is..
    Wat naar hoe het allemaal is gelopen pffff… Ik hoop dat het ooit toch weer goed komt vooral tussen jou en je broer. After all we never know what tommorow holds…
    Bedankt voor het delen van jou ervaring het is niet niks wat je verteld. Een heleeeeeeeee Dikke knuffel meid! En hoe dan ook je hebt voor je zelf gekozen en daar zal vast een reden voor zijn geweest… maybe niet op even goede manier aangepakt but we lived & we learn right?
    ♡♡♡♡♡
    Liefs, Miss B.

    Liked by 1 persoon

  3. Ik was doodongelukkig, volledig mijzelf kwijt omdat ik alles deed voor anderen en nooit naar mijzelf luisterde. Tijd zal het zeggen, of het nog goed komt met mijn familie. Ik laat mij in ieder geval niet meer als een idioot behandelen en kan mijzelf in de spiegel aankijken en oprecht zeggen dat ik gelukkig ben..
    We live and we learn, indeed we do! 😀

    Liked by 1 persoon

  4. En dat is het allerbelangrijkste dat je happy bent! Zeker weten !! Het is inderdaad niet okay om jezelf compleet kwijt te raken puur om een ander een plezier te doen that is defenitly not right! Ik echt heel blij dat je happy bent met wie je bent today. Het is aan hun om jou te respecteren zoals je bent. Inderdaad time wi’ll tell! You have te right to be you.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

