Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#29 Tea Time With Miss B |Ohw Yeah!°|Friday Quote|Weekend Vibe°

PicsArt_06-03-08.59.27

 

YES !!!!!!

Ola Girllllls finally! Ohww yesssss! It’s weekend! Heerlijk gevoel dit altijd hey! So ..girlz…ik hoop dat jullie weer leuke plannen voor de boeg hebben this weekend.  I do!PicsArt_05-30-11.04.15  This morning  ben ik best relax.. ik heb nog niet ontbeten en ook nog geen zak chips geplunderd in de vroege vrijdagochtend haha.

So.. girls ik hoop dat alles wat jullie op planning hadden voor this week allemaal  naar wens is gelopen. Als ik terug kijk naar deze week ben ik best tevreden. Ik heb haast alles wel kunnen doen wat ik op planning had staan om te doen. Nu ga ik deze komende twee dagen volop genieten van het weekend.  Ik vond het heerlijk om met jullie te kletsen we hebben weer over verschillende dingen kunnen praten saampjes. Ik heb er defenitly van genoten!!! Bedankt girls voor jullie likes & comments. Ik kijk er al naar uit naar onze nieuwe tea time times momentjes van the next week. Maar laten we eerst maar lekker genieten van onze weekend! Yayyyyyyyy!

Friday Quote°

So girlz! Ik vond deze qoute supergrappig en gepast voor today, off course! 042118eb076f5e0aa294d5a25c205123Het is inderdaad zo dat je vanaf maandag en soms zelfs al vanaf  zondag al begint uit te kijken naar the next Friday! Althans ik wel.. zodra het weekend is afgelopen begin ik al af te tellen.

Maar goed zomervakantie staat ook voor de deur dus daar kijk ik eigenlijk het meest naar uit op dit moment. Jij ook?

 

 

PepT@lk°

So.. girlz… i know het weekend start officieel wanneer je je werkdag of schooldag achter de rug hebt. So.. nog even doorzetten. As you may know wegen de  laatste loodjes altijd het zwaarst.

Off course hebben we allemaal verschillende ervaringen over hoe deze week is verlopen voor mij was het een geslaagde week maar maybe voor jou helaas net wat minder. Vergeet niet dat helaas niet altijd dingen lopen als wij hebben gepland. Het is irritant but hey… focus op wat je wel heb kunnen bereiken this past week. Soms hebben we de neiging om te blijven focussen op wat niet goed is gegaan maar ik weet zeker dat je ook hoogtepunten had deze week. Al waren het van die kleine momentjes. En mocht je dan echt zo’n pechweek hebben gehad don’t worry girl wees trots op jezelf  dat je het toch heb weten te doorstaan en je nu even je hoofd op nul kan zetten voor zover mogelijk om even van deze twee dagen te genieten. Er waren sommige van jullie die nog examen hadden en presentaties enso..ik hoop dat het goed is gegaan. En voor sommige van jullie waren er zeer belangrijke afspraken op de planning. Ook voor jullie hoop ik dat is alles goed is uitgepakt. Laten maar lekker genieten van het mooie weer want de komende dagen schijnt het minder te gaan worden. Are u ready to N’-joy???????

M@h Weekend Vibe°

Lets dance it’s weekenddddddd!!!!!!

Ohw Yeahhhhhh!

 

 

 

4649579c4d8059a7f050e60bbb581507

PicsArt_04-17-04.28.11

4 thoughts on “#29 Tea Time With Miss B |Ohw Yeah!°|Friday Quote|Weekend Vibe°

  1. Wat een heerlijke positieve blogpost! Ik kijk ook enorm uit naar de zomervakantie, kan niet wachten totdat het zover is. Ik moet dit weekend nog flink aan het werk voor mijn studie, maar het vooruitzicht van een zomervakantie maakt veel goed 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey Madelon! Thnx girl voor je reactie pfff ja ik kan ook ik kan niet wachten totdat we eindelijk de zomervakantie kunnen verwelkomen seriously.
    Ik wens je nog super veel suc6 met het leren! You can do it! Nog even doorzetten girl! En nogmaals thnQ voor je reactie ik waardeer het enorm!!!💋💋
    Liefs, Miss B.😄😘

    Liked by 1 persoon

  3. Hoop op toch een beetje zon dit weekend.. lekker bbq aan, naar een feestje en heel veel VOETBAL!!! 😁😁😁 kan toch niet beter! Wordt vast een super weekend 😘😘😘

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

