Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#30 Tea Time|Why?! Echt Zinloos!|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe°

PicsArt_05-28-03.32.09

Goodmorning Ladies!

There we go again.. een nieuwe week tegemoet.PicsArt_05-26-06.11.55 So..  ik hoop dat jullie hebben kunnen genieten van het weekend. Het weer was niet zo denderend als beloofd. Het zou pas maandag en de dagen die volgen gaan regenen maar zaterdag begon het al met regenen. En zondag was het eigenlijk grotendeels hele dag droog maar wel bewolkt en ging het heel soms  een beetje regenen. Maar goed het is zoals het is, right? Ik hoop dat jullie weer up to date zijn om deze week weer tegemoet te gaan.  Ik ben er wel klaar voor.. ik moet nog wel even inkomen..jij ook? Ik ben nu lekker aan het een broodje zelfgemaakte hamburger aan het eten. Gisteren hadden we hamburger dag met twister fries. En mijn hubbie besloot er nog eentje voor mij te maken this morning.(Zonder twister fries off course.) Met kaas, kropsla, tomaat alles erop en eraan en met een heerlijke mok met thee. Ik heb gekozen voor rooiboos thee met honing. But anyways.. Zullen we maar gaan kijken welke quote mijn aandacht heeft getrokken?

Morning Quote°

So ..Ladies..  het is jullie vast niet ontgaan wat er is gebeurd met een bekende jonge youtuber. Tijdens haar meet & greet werd ze door haar stalker (zeggen ze) doodgeschoten. Naar aanleiding daarvan koos ik voor deze quote this Morning.

images (67) Ik vond het heel erg toen ik dit las. Ik besefte opnieuw (en maybe jullie ook) on a hard way… hoe dingen kunnen veranderen in a heartbeat. Off course was voor het meisje zelf hele angstige momenten die zij moest doorstaan. En voor de broer van het dit meisje is het zeker een traumatische ervaring. Ik vraag me af hoe het met hem gaat echt zielig! Maar ik kijk net iets verder dan dat. Zeer waarschijnlijk waren ze helemaal in een happy mood en reuze enthiousiast over het concert van afgelopen weekend. Haar ouders zouden zeker tegen haar gezegd hebben hoe apetrots ze op haar zijn. En steunden haar volop in wat ze super leuk vond om te doen. Niemand had kunnen weten dat dit concert voor altijd het leven van hun als gezin drastisch zou veranderen en ze als gezin op een brute wijze zou scheiden. Desondanks het voor haar volgers en fans een verlies is… blijft het voor haar familie voor altijd een groot verlies. Hun leven zal na dit incident namelijk nooit meer hetzelfde zijn. Zelf volgde ik haar niet echt ik kwam wel af en toe een video van haar tegen. Maar wie mij kent weet dat alles wat te maken heeft met dit soort dingen mij erg aan het hart gaat. Een mensenleven is veel waard. Ik hoef iemand niet persoonlijk te kennen of in dit geval heel trouw te volgen om mee te voelen. Gezien ik ook met verlies van mijn zusje moest meemaken blijf ik maar aan die broer denken..het is moeilijk om als grote broer of zus het gevoel te moeten krijgen dat je je kleine broertje of zuje niet voldoende heb weten te beschermen. Ik hoop dat hij niet streng is voor zichzelf hij heeft anderen wel kunnen redden door de dader te overmeesteren. Maar het pijn die het verlies brengt en het onverwacht dat het komt is very hard to deal with…  jammer dit hele incident was weer een duidelijk voorbeeld van zinloos geweld.

Ik vond het wel belangrijk om hier even bij stil te staan this Morning. Een mensenleven is veel waard en dus ook die van haar. Ik moest er toch even bij stil staan.  Het is voor ons natuurlijk niet echt de leukste way om onze tea time te beginnen, right? Maar soms moeten we niet alleen aan ons zelf denken. Want dit gezin begint nu vandaag één van de eerste weken voor de duizenden die nog moeten komen zonder hun dierbare. Soms wil je door de dagen heen racen en wacht je op een bepaalde dag … maar the reality is dat wij niet weten wat die bepaalde dag voor ons zal brengen. Moeten we nu met angst gaan kijken naar de dingen waar wij op verheugen?!? No  way, ladies!!! Dat zou geen leven zinjn! Wij maken dit gelukkig niet mee…maar het kan geen kwaad op even stil te staan bij het verlies van een ander.. ath least zo denk ik erover..

De qoute geeft dus ook een mooi advies:

”So forgive often and love with all your’e heart” 

I Know… soms doen mensen ons heel erg pijn en zijn we boos op ze. Soms vertikken we het om weer degene te moeten zijn die de eerste stap moeten zetten… maar ik al er morgen in onze tea time erover hebben.

PepT@lk°

So.. Ladies.. de bedoeling is niet dat we met angst leven maar we moeten wel in ons achterhoofd onthouden dat dingen in één klap kunnen veranderen.. Het schrikt ons allemaal op wanneer er zulke zinloze dingen gebeuren nietwaar? Maar laat het voor ons op een positieve manier een wake up call zijn.  Laten we blijven genieten van onze dierbaren. En van ze houden met heel ons hart! Vergeet niet om tegen degenen die jij allemaal liefhebt today  te vertellen dat je van hem, haar of hun houdt. Als je niet iemand bent die dat zo openlijk zegt geef je dierbare(n) een big hug! Laten we ons niet van de kaart brengen. Maar laten we juist door dit soort incidenten beseffen hoe lucky we zijn om nog van onze dierbaren te mogen genieten.En dat we zelf ook mogen genieten van het deze nieuwe dag.  Are u ready to Face this week?  I do!

Morning Vibe°

(Sorry voor de ene scheldwoord die er in het begin van dit liedje tussen zit. Normaal kies ik er niet voor om naar deze liedjes met grof taalgebruik te luisteren om het op mijn blog te plaatsen. In de eerste stukje hoor je één keer(gelukkig) het F-woord . Maar ik vond deze liedje het meest gepaste voor dit onderwerp en met veel betekenis en gezien er maar een keer er sprake is van een scheldwoord besloot ik het door de de vingers te kijken voor deze  ene eerste en laatste keer.)

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

Geef een reactie

