Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#31 Tea Time:”Before It’s to Late”|MORNING Quote|Let’s T@LK|Mah Morning Vibe°

PicsArt_05-28-03.32.09

Goodmorning Ladies!

Lekker geslapen? I hope so.. ik sliep als een roos vannacht seriously. Today verwelkomen we dinsdag. PicsArt_05-28-01.43.46Ik hoop dat jullie een beetje ingekomen zijn  in de weekroutine.

So Ladies.. gisteren heb ik gezegd dat ik today nog even over de quote van gisteren zou te hebben.

 

 

 

images (67)

Over het mooiste deel van deze qoute.

Het is een qoute met een echte wake up call maar tegelijkertijd geeft deze qoute ook een mooi advies:

”So forgive often and love with all your’e heart” 

 

Let’s T@lk..

I KNOW.. soms kunnen mensen ons pijn doen… veel pijn. Especially als het gaat om family. En dat doet pijn.. no doubt about that! Soms kunnen er dingen gebeuren die de band as family voorgoed kunnen schaden. Soms is er geen middenweg.(Gezien de ersnt van wat is/was voorgevallen) I get that

Maar soms gebeuren er ook minder erge dingen between family members waarbij het heel makkelijk is om bij te leggen. Maar door pride helaas niet wordt opgelost. (Don’t attack me please) Maar probreer even te begrijpen wat ik zeggen wil.. soms kan het zo zijn dat jij altijd degene bent die de eerste initiatief moeten. En heb je op dit moment zoiets van:” Ja dag! Ze bekijken het maar!”

Het is inderdaad unfair dat mensen soms denken het recht te hebben om te kunnen doen en laten wat ze willen met mensen en hun gevoelens. En soms zijn mensen zo gericht op hun beleving zijn en hun gevoelens. Nooit zijn ze fout altijd is het iemand anders.  Dus ik snap het we dat je denkt ik blijf aan de gang met het initiatief nemen. Maar toch is trots in mijn mening vaak de oorzaak voor gebroken familiebanden. Elke partij mist elkaar vreselijk. Maar vertikt het om degene te zijn die (weer) de eerste stap moet zetten naar het erkennen van hun aandeel in het voorval of te vergeven. Maar ik zal jullie wat vertellen maybe is dit op dit moment niet bij jou het geval en dat is alleen maar goed maar mocht er iets voorvallen is het goed om dit niet te vergeten probeer het onenigheid op te lossen zolang het kan. Met familie onenigheden bedoel ik ouders en hun dochter(s)of zoon(s) of tussen broers en zussen. Die zijn de meest hechte familiebanden die je maar hebben kan. En het meest pijnlijke en die een grote invloed op jou en je leven heeft als het niet goed gaat tussen jullie. En hoe hard je ook van de daken schreeuwt dat het je niet kan schelen. You cares & you know that…be onest to yourself. 

In zulke situaties lijken ze je vijand en je kunt zelfs gaan geloven dat het niet uitmaakt en dat je het prima red zonder hun in je leven.. But let me tell you this:

The biggest enemy van mensen (in mine opion) is de dood. Het scheurt miljoenen gezinnen van elkaar.  En brengt onbeschrijfelijk veel pijn en verdriet. Op dit moment lijkt de issue dat er misschien tussen familieleden speelt heel erg: big en het ergste wat er is. De issue lijkt totaal geen uitweg te hebben en er is geen mogelijkheid tot bemiddeling. (Lijkt het). Totdat het noodlot toeslaat en de dood ervoor zorgt dat de onenigheid dat er ‘was‘ ineens een onbenullig iets is. Je zult jezelf afvragen waarom jullie zoveel kostbare tijd verloren hebben laten gaan. En vaak willen mensen de mogelijkheid hebben om alles terug te draaien. But guess what… it’s too late.. je zult jezelf blijven afvragen of je dierbare wel wist dat je desondanks alles wel van hem of haar hield.

PepT@lk°

Het zou toch zonde zijn om wanneer er zoiets ergs voorvalt pas te beseffen dat het verloren tijd was? Ik ben niemand om te vertellen wat jullie moeten doen. Maar ik wil jullie (als) dit bij jou het geval is wel even op bewust maken. Leven met spijt en schuldgevoel van: Had ik maar lijkt mij niet te doen… als ik maar één iemand bewust heb kunnen maken met dit artikel dan ben ik hartstikke blij.  Ladies dit was onze twee tea times met best serieuze thema’s. Morgen ben ik er weer met een  op pep thema! It’s a brand new day! Let’s make the best off it!! Are u ready?!? I am.

Morning Vibe°

images (1)

 

PicsArt_04-17-04.28.11

4 thoughts on “#31 Tea Time:”Before It’s to Late”|MORNING Quote|Let’s T@LK|Mah Morning Vibe°

  1. De trots en het ego van de mens is gigantisch en je zegt het goed: spijt komt altijd achteraf, als het te laat is.
    Ik denk vaak ook : waar gaat het eigenlijk over !?
    Ik wil dan zo graag.. het blijft je eigen vlees en bloed.. dan moet je over alles heen stappen en zeggen: nu is het klaar.
    Maar.. wat als die deur telkens tegen je neus blijft slaan ? De opening elke keer dicht gegooid wordt ? Heeft het dan nog met trots te maken ? of moet je dan gewoon realistisch zijn ?

    Heb een mooie dag B! xxx

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey Melanie ja ik snap je heel goed. Ik denk wel dat je dan heel anders er tegen aankijkt op het het moment dat jij in ieder geval voor jezelf weet dat jij alles hebt gedaan wat je kon doenn jou kant hebt gegeven. En meer kun je niet doen. Because after all it takes two. En als ze de deur steeds dichtgooien of elke opening verknallen dan is het hun verlies. Maar ath least zit jij niet met het spijt achteraf.

    Dus als jij weet dat je alles hebt gedaan wat je kon en er gebeurt iets ..(laten we hopen van niet natuurlijk!) dan kun jij met een relaxed gevoel terugkijken en zeggen: Ik heb gedaan en gegeven wat ik kon to fix things..

    Dikke knuffel en u per bedankt voor je reactie ik waardeer het heel erg! Liefs, Miss B.

    Liked by 1 persoon

  3. Ik ben wel zo realistisch om te zeggen dat ik altijd meer kan doen..
    maar ik sta mezelf nog in de weg (met zoveel dingen hahahahaha).
    Pijn en verdriet is een vreemd iets.. vergeet je niet zo snel als iets wat je heel gelukkig maakt, gek genoeg.
    xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

