Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#32 Tea Time|Come on Girlz!|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe°

PicsArt_05-28-03.32.09

Heyhey Girlz!°

Goodmorning! Today verdelen we dit week alweer in tweeën. PicsArt_05-25-06.41.59Na een rainy day van gisteren met bijna een gebroken been in de ochtend na een flinke glijpartij in het gras tijdens het oversteken ( Yes i did it again hihihih) een middagje shoppen bij New Yorker en H&M en een heerlijk maaltijd te hebben gekookt voor manlief kijk ik met een tevreden gevoel terug de dag van yesterday. So.. this Morning geniet ik van een heerlijke cappuccino en lekkere crackers met kaas. Ik hoop dat jij ook een leuke dag had gisteren desondanks de regenachtige dag van yesterday. Ik hoop dat je er klaar bent op te genieten van deze nieuwe dag. Heb je veel om te doen today en zie je er juist tegenop?  Take a deep breath and let’s do this! Even doorzetten nog twee dagen en het is weer weekend.

Zullen we gaan kijken naar de quote die ik  this morning heb gekozen? There we goooooooo!

Morning Quote°

So ladies .. ik vond deze quote wel een leuke vibe hebben voor this Morning. images (26)Let’s check it out! Soms heb je van die dagen dat je gewoon geen zin hebt. Je kent het vast wel. Maar ja… soms hebben we geen keus en moeten we onszelf een beetje forceren om op te starten. Maybe heb jij ook zo’n dag this Morning. Deze quote moedigt je aan om desondanks dat je er maybe totaal geen zin in hebt om toch op te staan en jezelf eigenlijk richting de juiste vibe te brengen om je dag te starten. Ik heb een paar leuke tips om te jezelf toch een beetje op gang te brengen desondanks je er een beetje tegenop ziet. 

#Tip:1 Play your’e Favorite Song! 

Ohww yess! Dat helpt echt het geeft je een boost! Het moet wel een op peppend liedje zijn off course. Luisteren naar een sad song is defenitly een no-no in this case.

#Tip 2: Verwen jezelf met een heerlijk ontbijtje!

Girl! Neem een lekkere cappuccino het geeft je net die opstart boost!lust je of drinken geen koffie dan ga je toch voor een lekkere kop thee?  Vaak eet ik iets dat ik heel lekker vind. Dat maakt mijn ik-heb-geen-zin-bui wel goed. En stap ik langzaam aan in de opstart mood.

#Tip:3 Focus on or Create the best Part off the day!

Focus on the best part off your’e day! Ohw yeah dat sleept je wel door de dag heen en het geeft je toch die ene duwtje in de rug die je nodig hebt. Heb je eigenlijk niet echt iets om naar uit te kijken?  No problem! Dan creëer je toch een iets om naar uit te kunnen kijken? Hey! En wat werkt meestal het beste?!? That’s right! Shopppuhhhh! Je hoeft niet eens heel uitgebreid te shoppen. Maybe kun je die ene leuke sjaaltje die je op het oog had even halen. Of die ene kleur nagellak die je zoooo graag wilt hebben of die mooie oorbellen halen! Ben je niet zo van het shoppen? Dan heb je maybe je keileuke boek of magazine die nog uit wilt lezen…kortom doe iets of plan iets wat kunt doen om jezelf toch zo’n verheug momentje voor je zelf te creëren. 

#Tip:4 Come Girl! Let’s Dressss!

Ohw yesssss!!!!!! Even when you feel like  a mess get up & dress!  Trek iets leuks uit de kast. Een leuke kapsel and een beetje make up op. Doe je dat nooit opmaken in de weekdagen? Dan kun je today even een keertje een lipglossje opzetten beetje mascara.  And you are ready to go girl! 

#Tip: 5  Cheer your’e Mind up!

Tja.. Hoeveel we ook doen om onszelf iets beter te voelen is your’e mind the key. Your’e  mind heeft veel invloed op hoe je je voelt. En als je zo’n dag hebt als deze waarbij je eigenlijk niet zo’n zin hebt.. is het wel belangrijk dat je jezelf toch kunt op peppen door toch een positieve mindset te creëren. Do you know what i mean? I hope so! 

M@h Morning Vibe°

Dit is defenitly een song die mij een boost geeft in de Morning! Ohw yesssssss!

Tell me girls…

Wat is jou favoriete song die jou defenitly in the mood brengt om op te starten? 

 

 

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

2 thoughts on “#32 Tea Time|Come on Girlz!|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe°

Geef een reactie

