Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#33 Miss B..Where is the Tea?!?!?

PicsArt_05-22-05.21.43

Ola Girlz!°

I know.. i know… I’M WAY TO LATE!

So.. let me explain vandaag is alles flink uitgelopen (dat is inmiddels wel duidelijk) want we hadden geen tea moment this Morning. Ik ben nu pas lekker thuis en dus besloot ik het voor vandaag  maar een tea middag/avond te noemen.

So girls.. hoe is het met jullie? Ik hoop dat jullie tot nu toe een superfijne dag hebben gehad. I did! Maar ik moest wel steeds aan onze tea momentje denken. Ik hou ervan dat alles netjes verloopt volgens mijn planning die ik maak. En als het dan anders loopt dan kan het me weleens irriteren. en als ik iets beloof dan wil ik het na komen. Maar aan de andere kant is het ook wel oké..dan leer ik ook dat niet alles altijd precies volgens het  planning kan of hoeft te lopen.  Maar dat blijft een challenge voor mij hoor. So this Morning ben ik even gaan shoppen en tijdens het shoppen kreeg ik de maandelijkse verassing dus dat was niet zo leuk. Ik moest helaas mijn afspraak met een vriendin van mij schuiven naar the next week.

Ik zit nu lekker bedekt op de bank dit artikel typende met mijn dikke sokken aan en een grote mok thee! Heerlijkkkk!!! Ik heb leuke dingen kunnen halen. Bij de Coolcat heb ik een leuk vestje gekocht. En een mooie kokerrokje van gevlochten ‘leer’.

Bij New Yorker (Yep ik ben vandaag weer gegaan) heb ik een leuke shirt gehaald met een leuke quote erop. (Black and white off course) ik heb een leuke tasje gehaald. En weer een nieuwe paar schoenen. Een nog paar things. It was fun..

Quote Tim

Zullen we gaan kijken naar de qoute die ik zojuist gekozen heb? So yess.. ik vond deze quote perfect passen voor today!images (13) Als ik kijk hoe mijn dag is verlopen. The “stay cool” part is moeilijk voor mij.. het is zeker een aanmoediging. Maybe heb jij daar ook last van om relax te blijven als alles  helemaal anders loopt. Maar deze quote laat ons wel een beetje stilstaan op het feit dat we soms moeten realiseren dat het niet de einde van de wereld is als some things anders lopen. Vooral wij ladies zijn echte stress kippen. (Oké..ik zal voor mezelf spreken: Ik ben een echte stresskip hihih.)

Mannen lijken er geknipt voor om chill en relexad te blijven. Ik bewonder mijn hubbie echt daarvoor. Terwijl ik rond ren als een kip zonder kop blijft hij heel relaxed en stel hij andere mogelijkheden voor. Ben jij ook zo net als ik? Of ben je toch meer relaxed? Ik ben in ieder geval mezelf nu aan het leren. Leren dat het okay is als alles niet altijd loopt zoals ik het gepland had. En nee… het is geen peace off cake. Especially omdat ik een perfectionist ben.

Zo ladies… het lijkt me leuk aan het einde van onze tea time af en toe een stelling te plaatsen. En het lijkt me leuk om te horen wat jullie als commentaar geven op de stellingen. Kijk maar of jullie daar überhaupt tijd voor hebben hihih! We wi’ll see how it’s goess….

So ladies ik zie jullie tommorow @ onze tea time! And yess, i wi’ll be on time!

&

Nogmaals Girlz i’m sorry!

  Wi’ll make it up to ya’ll girlz!

Bye bye Girlz!♡

 PicsArt_04-17-04.28.11

Geef een reactie

